Bruins Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Met opperbaas DAVE Dries is ook echt een held :-D Epische serie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2015 Met opperbaas DAVE Dries is ook echt een held :-D Epische serie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Kijk er ook graag naar. Prachtig programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Net weer terug gekeken. (d) Wat een gasten joh, hou wel van dat taaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Geweldige televisie dit inderdaad. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Echt leuk programma dit inderdaad. Die Dave is wel een grappig ventje, al hoop je niet dat de toekomst van Nederland van die luiwammes afhangt zeg. En Dries is een baas ja :D Die Honoria heeft wel een kut accent trouwens. Die Gunther is echt een vage gast trouwens :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Me voorgenomen dit niet te gaan kijken, hoor er wel leuke dingen over. Lager niveau dan Andy zeker? Die kon ik wel waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2015 Andy heb ik heeel weinig van gezien maar dit is denk ik veel leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Andy en Melissa was in het begin leuk maar later werd het steeds minder. Ik weet ook niet hoe lang dit leuk blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Dit is zo veel beter dan Andy. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Vorige week een aflevering gezien. Dries kwam me eigenlijk nog opvallend verstandig over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2015 Ik dacht ook dat het een oelewapper eersteklas was, maar dat bleek helemaal niet te kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Niet zo een boeiende aflevering gister. Leek wel GTST met dat gezeik over die dochter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Volgende week wil ik het wel weer even zien! Stomdronken in de ochtend.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2015 Hahahah zit ie te vertellen dat ie in Zandvoort naar het strand ging, vond het niet snel genoeg gaan met de zon. Is ie naar de zonnebank gegaan en daarna weer terug naar het strand :r Geef die jongen een standbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Mooie kerel die Dave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Zo'n vage familie is het toch. Heb me vermaakt. Die broer van Dave is volgens mij de enige 'normale' daar. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwnThimo Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Zo'n toffe serie, die Dries heeft me positief verbaast en die vrouw en ex-vrouw van Dries zijn ook nog normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Zo'n toffe serie, die Dries heeft me positief verbaast en die vrouw en ex-vrouw van Dries zijn ook nog normaal. verbaasd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Heerlijke aflevering weer vorige week. Die reacties van hem op die acteerlessen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Do you have a pointcam? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Geweldige aflevering weer! Die Donny is echt de enige normale van de familie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Dit programma _O_ Die Dave, man, man, wat kan ik lachen om die gast. Vind Dries ook mooi. Totaal niet verwacht. Alleen die stiefmoeder vind ik maar niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2015 Haha Dave. Zet 'm af en toe op pauze omdat ik helemaal stuk ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Hoor er ook vaak leuke dingen over van klasgenoten, alleen kijk het zelf niet. Wat die Dave geflikt heeft bij dat meisje hoef ik die gozer niet te zien :r Is vaker bij mij zo trouwens schrijf dan gelijk iemand af :-D Misschien een keer de kans geven ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten