Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Kyrill:

Ja

Opkomende backs is waardeloos en werkt voor geen meter met OSM trust me.

En verkoop steeds je duurste 4 spelers voor maximale prijs en ga al dan niet via scouten of wat er op de lijst staat voor 95+ en uiteindelijk 100+ spelers.

Verder ziet je taktiek er prima en goed uit.

En bekijk zoveel mogelijk de spion van je tegenstander want sommige taktieken/formaties werken heel goed tegen sommige maar tegen anderen bijvoorbeeld niet. 523 is bijvoorbeeld uit bij 451 heel goed. En 433 werkt tegen veel dingen als je favoriete team bent.

Thanks! Maar dus ook KdB en Haaland etc steeds voor max verkopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

image.thumb.png.d312b5aa47b82996ed7f915e3f0cc921.png

Waarde van team is ~800m, sta 3de na 12 potten inmiddels 3 trainingskampen tegen gehad.

Netjes netjes, ga zo door. Blijf zoveel mogelijk alles kopen en verkopen wat je kan , waar ook maar iets van winst op te mamken is. Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-10-2022 om 12:51 zei Justin:

Iemand een lekker tactiekje voor me? Het is weer tijd voor die jaarlijkse spontane vrienden competitie hehe. 

Liefst een 4-3-3 oid, zolang ik er maar veel mee scoor. 

Op 27-10-2022 om 12:54 zei Bogatyr:

Ik volg mee want ik moet vanavond tegen @chrisje1993

433B

Verdedigers achterin blijven

Middenveld ondersteun aanval

Aanval ondersteun middenveld

Zonaal(altijd mandekking is waardeloos)

Agressief

Balkjes van boven naar beneden:

80

70

70

EDIT: Taktiek is zoek de vleugels

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Bogatyr:

Speel je zelf ook? 

Zelf vroeger een heel tijd gedaan. Dan praten we over vanaf 2004. Toen had ik nog drie of vier dubbelaccounts. Was de tijd dat je als 12-jarige kon genieten van hoe je met twee vrienden een halve competitie onder je hoede had. Dan hadden zij er een dagtaak aan om al mijn accounts bij te houden als ik op vakantie was en vice versa. 

Heb het een paar jaar geleden ook nog weer een tijdje gedaan maar de tijd waarin je zelf nog jonge talenten ziekelijk kon optrainen én het daadwerkelijk zin had omdat ze niet voor die kwaliteiten op de tl te vinden waren ligt wel echt ver achter ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tijd van OSM 2.0 was inderdaad wel beter, moest je maar éénmaal inloggen de hele dag en dat was het. Tegenover nu met al die tikkertjes om de zoveel uur verwachten ze dat je 4 a 5 maal tijd maakt of er zo'n coins instopt. Wat mij recent ook is opgevallen is dat die Doerak's wegzijn, dat is wel heel triest want hing toch samen met OSM imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poah, OSM. Man man man de tijd dat het daar nog elke volle dag feest was op de fora, het seizoenskaarthouders forum was daarvan het toppunt, of dat je met een bepaalde tactiek altijd structureel 1e werd met een team als Crewe Alexandra. 

Zelf nog heel wat jaren Moderator geweest daar in de drukke tijden van Sir_Ralph, Red Dwarf, Mister JRJ, Konjin, en ga zo maar door. Mooie tijden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-11-2022 om 20:22 zei Jotew:

Poah, OSM. Man man man de tijd dat het daar nog elke volle dag feest was op de fora, het seizoenskaarthouders forum was daarvan het toppunt, of dat je met een bepaalde tactiek altijd structureel 1e werd met een team als Crewe Alexandra. 

Zelf nog heel wat jaren Moderator geweest daar in de drukke tijden van Sir_Ralph, Red Dwarf, Mister JRJ, Konjin, en ga zo maar door. Mooie tijden!

Ai! Ik ben ook een hele tijd Mod geweest in het SKH forum. Mag ik vragen wat je naam was daar? Wie weet hebben we elkaar gekruist!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-11-2022 om 20:22 zei Jotew:

Wat was jouw username in die tijd, want mijn hemel dit zijn wel écht de oud gedienden uit de beginjaren van OSM zeg. Konjin zie ik trouwens nog steeds met enige regelmaat! Mijn user was Marcos Gonzales. Ben er zelf nog een tijdje mod geweest van het Sport forum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei ElMarcos:

Wat was jouw username in die tijd, want mijn hemel dit zijn wel écht de oud gedienden uit de beginjaren van OSM zeg. Konjin zie ik trouwens nog steeds met enige regelmaat! Mijn user was Marcos Gonzales. Ben er zelf nog een tijdje mod geweest van het Sport forum. 

heel wat jaren terug* had dat overigens moeten zijn, maar dat terzijde! Whrangsterr ;e ;e Waren wel dé tijden toen op de forums daar. SKH, AV, S&I. Heb toen nog in de Creepy Soccer Crew gezeten, Kanarifugluene ofzoiets, en in een crew met GTC enzo, 0onStyle ofzoiets :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Jotew:

heel wat jaren terug* had dat overigens moeten zijn, maar dat terzijde! Whrangsterr ;e ;e Waren wel dé tijden toen op de forums daar. SKH, AV, S&I. Heb toen nog in de Creepy Soccer Crew gezeten, Kanarifugluene ofzoiets, en in een crew met GTC enzo, 0onStyle ofzoiets 

Haha, de naam doet niet meteen een belletje rinkelen, maar de crews zeker wel. Kom er zelf al jaren niet meer, maar de fora herken ik zeker nog. Heb je ook nog mee gedaan aan de competities tussen Crews? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites