Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Leuk die nieuwe OSM....

Zoals hier gevraagd kon ik al nergens de moderatortools vinden (nu nog steeds niet in de voorbereiding????). En ben ik ook in het nieuwe seizoen ineens de manager van dezelfde club als afgelopen seizoen in de nieuwe competitie. Ontslag nemen zit er niet in, want ben moderator en dat ben je dus voor een geheel seizoen schijnbaar...

http://prntscr.com/b5iimq > Geavanceerde tools > http://prntscr.com/b5iir4 > aan en uitvinken wat je wilt > goooo. Je hebt ook modtools gedurende het seizoen.

Ontslag nemen als mod kan idd niet, omdat je hebt betaald voor de competitie. We gaan binnenkort wel inbouwen dat je ontslag kunt nemen.

Welk team wil je kwijt dan? PM maar.

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; kan je nog ergens Bosscoins bijbestellen/kopen/betalen zoals dat vroeger met Premium en Normale seizoenskaarten kon?

Zeker. Moeje ff tappen op het BossCoin blokje in de menubalk. Dan zie je de Shop. :)

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION] ik mis nog steeds de vlaggetjes (nationaliteit) bij Team > Selectie. Klasgenoten hebben ze wel, ik niet. Ziet er toch een stuk beter uit mét. Heb al een aantal vragen gesteld op het OSM-forum, maar geen reacties.

Volgens mij heb je een resolutie die smaller is dan 1700px breed. Ik heb een verzoek ingediend om te checken of we voor de medium view toch wel vlaggetjes kunnen tonen.

Ik weet niet hoe de beloning wordt berekend, maar je wordt er niet rijk van...

Net mijn laatste speeldag met Hoffenheim gehad. Kampioen geworden en bekerfinale op strafschoppen verloren, dit levert me 4327 managerspunten. Als beloning voor mijn goede prestatie krijg ik 173 BC.

Met Hoffenheim had ik lekker gehandeld, ongeveer vijftig spelers aangetrokken en doorverkocht met winst (je kunt het aantal niet makkelijk meer zien zoals in 2.0 of ik moet iets missen). Daarnaast een speler of tien via de scout gehaald. Gaat me met OSM3.0 dus minimaal 200 BC kosten om mijn team te versterken. (1BC per gekochte speler + 15BC per speler via de scout). Weegt dus niet op tegen hetgeen ik heb moeten investeren om mijn team op te bouwen.

Het trainen ziet er leuk uit, maar voordat je de faciliteiten hebt opgebouwd ben je een hoop tijd kwijt. Trainen duurt acht uur, als je twee keer per dag kunt inloggen zou je een speler twee keer kunnen trainen, maar dan gaat deze geen heel punt vooruit. Ook dit is dus minder geworden...

Als je kampioen wordt in een competitie met vele actieve managers dan krijg je meer punten.

De Scout is altijd premium geweest. Je moest er voor dokken. Je gescoute spelers zijn ook wel echt een heel stuk goedkoper dan spelers van de TransferLijst. Je moet dus selectiever zijn in wie je koopt. Gratis spelen is 100% goed mogelijk. Je moet gewoon andere keuzes maken. Slimmer meer winst maken zodat je gewoon duurdere spelers kunt halen, maar dan dus minder BC uitgeeft, da's ook een manier om te spelen. Het is gewoon een nieuwe dynamiek. Iets anders.

Vergeet de BusinessClub trouwens niet. Daar haal je ook gemakkelijk BC op middels videos/enquetes etc.

Ik las ergens dat je managerpunten wat je behaald had gedeeld werden door 25, dat aantal bosscoins zou je dan krijgen.

Ik speel net mijn seizoen uit met Toulouse, niet een topseizoen, 7e geworden. Maar toch met een doelstelling van 12, dus het gaat.

Krijg aan het eind van het seizoen slechts 47 bosscoins, dat vind ik een beetje karig, hoe werkt dit?

Kan namelijk met die 47 nooit nog weer een seizoen spelen qua aankopen doen etc.

2300 managerpunten is ook niet echt heel veel. :)

Tip: Presteer goed in een actieve competitie. Dan pak je echt volop BC.

ik vind het best leuk, maar het trainingsysteem vind ik bagger. dat is waarschijnlijk persoonlijk, maar ik log maar 1 maal in normaal per dag, dus uit die acht uren training haal ik geen voordeel.

Heb je een smartphone? Dan is het goed te doen hoor. Je krijgt ook gewoon pushnotificaties wanneer je training afgelopen is.

Opzich speelt het nu wel leuk, alleen is het nog wel veel bufferen en laden bij mij steeds.

Yep, daar zijn we volop mee bezig. Technisch verhaal. Onze excuses. :)

Is er trouwens een bepaald bedrag tot waar de computer koopt?

Was dat namelijk niet 15 mio tijdens 2.0? Is dat veranderd bij 3.0?

Yep, er is geen max transferbedrag meer. Maar hoe lager het bedrag, des te groter de kans dat ie wordt getransfereerd natuurlijk.

Net een eigen competitie aangemaakt, verder niks ingesteld. Staat er nog een slotje op, gaat dit slotje automatisch weg bij de volgende voorbereidingsdag?

Als je een eigen competitie hebt aangemaakt, dan is je competitie alleen op slot als je iets hebt veranderd in je settings (bijv: geen voorbereidingsdagen, geen kampies, etc). Als ie op slot zit, moet je je homies uitnodigen om te joinen. Als je niets speciaals hebt ingesteld, dan zou ie niet locked moeten zijn.

Ik kreeg wel geteld 83 bosscoins nadat ik 4e eindigde met Shanghai SGIP. Nu maar een keer starten met leicester.

Ja, de oplossing is simpel: meer MP pakken zodat je meer BC krijgt. :D

Ben zeer te spreken over de nieuwe OSM. Meer een échte game. Mis alleen wel de goals (en nu ook assists) in het Team > Selectie menu. :( Komt dit in de toekomst nog?

Thanks! Ja, komt eran. :)

bewerkt door Tjinnoes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Hoe kom ik bij de geadvanceerde moderator opties??? Kan nergens vinden/bijkomen... Mijn HA is nu voorbij en vanavond start nieuw seizoen Schotland 2... Enige wat ik kan instellen is waar ik heen ga... :(

CUAh2WA.jpg

Dit is overigens mijn eindteam. Op 1 punt na geen kampioen, toch 4100 MP en 83 Bosscoins binnen geharkt waardoor ik nu rond 47K heb en nieuwe persoonlijke ranking heb van 645 :mrgy:

z94tDlB.jpg

Dit is enige moderator opties die ik heb meer krijg ik niet :(

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://prntscr.com/b5iimq > Geavanceerde tools > http://prntscr.com/b5iir4 > aan en uitvinken wat je wilt > goooo. Je hebt ook modtools gedurende het seizoen.

Ontslag nemen als mod kan idd niet, omdat je hebt betaald voor de competitie. We gaan binnenkort wel inbouwen dat je ontslag kunt nemen.

Welk team wil je kwijt dan? PM maar.

Zeker. Moeje ff tappen op het BossCoin blokje in de menubalk. Dan zie je de Shop. :)

Volgens mij heb je een resolutie die smaller is dan 1700px breed. Ik heb een verzoek ingediend om te checken of we voor de medium view toch wel vlaggetjes kunnen tonen.

Als je kampioen wordt in een competitie met vele actieve managers dan krijg je meer punten.

De Scout is altijd premium geweest. Je moest er voor dokken. Je gescoute spelers zijn ook wel echt een heel stuk goedkoper dan spelers van de TransferLijst. Je moet dus selectiever zijn in wie je koopt. Gratis spelen is 100% goed mogelijk. Je moet gewoon andere keuzes maken. Slimmer meer winst maken zodat je gewoon duurdere spelers kunt halen, maar dan dus minder BC uitgeeft, da's ook een manier om te spelen. Het is gewoon een nieuwe dynamiek. Iets anders.

Vergeet de BusinessClub trouwens niet. Daar haal je ook gemakkelijk BC op middels videos/enquetes etc.

2300 managerpunten is ook niet echt heel veel. :)

Tip: Presteer goed in een actieve competitie. Dan pak je echt volop BC.

Heb je een smartphone? Dan is het goed te doen hoor. Je krijgt ook gewoon pushnotificaties wanneer je training afgelopen is.

Yep, daar zijn we volop mee bezig. Technisch verhaal. Onze excuses. :)

Yep, er is geen max transferbedrag meer. Maar hoe lager het bedrag, des te groter de kans dat ie wordt getransfereerd natuurlijk.

Als je een eigen competitie hebt aangemaakt, dan is je competitie alleen op slot als je iets hebt veranderd in je settings (bijv: geen voorbereidingsdagen, geen kampies, etc). Als ie op slot zit, moet je je homies uitnodigen om te joinen. Als je niets speciaals hebt ingesteld, dan zou ie niet locked moeten zijn.

Ja, de oplossing is simpel: meer MP pakken zodat je meer BC krijgt. :D

Thanks! Ja, komt eran. :)

Ik ben inmiddels al gekicked uit de competitie, dus is opgelost.

Echter, niks gewijzigd in mijn eigen competitie. Als ik het slotje eraf wil halen, krijg ik een foutmelding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe stop je je volgend seizoen als moderator

http://prntscr.com/b5zdtz <-- Moderator tools.

Heb je al BC gespend voor je volgende seizoen? Dan kan het niet. Als je nog niet gespend hebt, dan moet je gewoon niet continueren. Ik raad aan om het wel te doen, want tis best cheap nu.

Volgens mij gaan ze binnenkort wat fixen zodat je wel gewoon kunt resignen ook al ben je mod. Was een technische issue waarom het nu nog niet werkt. :)

------------

@Kyrill Je hebt al een nieuw seizoen gekozen. Dan zie je geen advanced settings. Dat werkt nu zo. Eenmaal gekozen is gekozen. We gaan er nog ff naar kijken. Hopelijk kunnen we het fixen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere game hoor, kan er wel aan wennen, zijn meteen weer met een groot aantal vrienden begonnen met spelen. Allemaal mooi in dezelfde competitie, inmiddels 4 speelronden onderweg in de Eredivisie. In de Eredivisie speel ik met de Graafschap, 9 punten uit 3 wedstrijden wat betekent dat ik alles nog gewonnen heb. Verder ben ik ook door in de beker, nadat ik met penalty's had gewonnen. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tjinnoes; Komt er nog een optie dat je ook op de app (Android iig) weer je vorige seizoenen terug kunt kijken? Ik kan nu niet in mijn prijzenkamer :(

Edit: Nog een vraag (heb even in mn vriendengroep rondgevraagd): Je kunt je transfers niet meer filteren per ploeg en het totale aantal uitgegeven en binnengekregen bedrag is ook nergens meer terug te vinden. Komen deze opties er wel weer? Ik vond het altijd wel leuk om te zien hoeveel transfers ik had gedaan en hoeveel geld ik had uitgegeven en vooral had verdiend over het hele seizoen.

bewerkt door tdogg16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://bnc.lt/xzHc/AyHjDeRGDt

Kunnen jullie mijn competitie in Schotland 2 joinen aub? Link staat hier boven.. Levert zowel jullie als mij BC op.. Zijn nog 9/10 teams vrij en pas 2 speelrondes geweest..

[MENTION=3101]tdogg16[/MENTION];

[MENTION=26970]Rossini'[/MENTION];

[MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION];

[MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=12536]Wallemme[/MENTION];

[MENTION=3870]Martijn[/MENTION];

[MENTION=12758]JordiAFCA[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://bnc.lt/xzHc/AyHjDeRGDt

Kunnen jullie mijn competitie in Schotland 2 joinen aub? Link staat hier boven.. Levert zowel jullie als mij BC op.. Zijn nog 9/10 teams vrij en pas 2 speelrondes geweest..

[MENTION=3101]tdogg16[/MENTION];

[MENTION=26970]Rossini'[/MENTION];

[MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION];

[MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=12536]Wallemme[/MENTION];

[MENTION=3870]Martijn[/MENTION];

[MENTION=12758]JordiAFCA[/MENTION];

Kan het niet openen! Anders graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites