Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik ben niet helemaal weg van het vaker per dag trainen, en dat je met nieuwe punten betaald om te mogen scouten enzo.

Staat nu wel tegen over dat elke gebruiker alles kan doen, ongeacht Premium of Seizoenskaart houder die eerst veel meer voordelen had... Nu kunnen niet betalende mensen ook stadion uitbreiden enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat nu wel tegen over dat elke gebruiker alles kan doen, ongeacht Premium of Seizoenskaart houder die eerst veel meer voordelen had... Nu kunnen niet betalende mensen ook stadion uitbreiden enzo.

Waarom zou je dan nog betalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu voor het eerst in China, wtf zeg:p wat een teams daar:p gekozen voor Shanghai sipg, oa gyan en elkeson voorin lopen. Kwam binnen stonden ze 13e en waren er 6 wedstrijden gespeeld. 2 wedstrijden later staan we al weer 8e:p moet 7e worden dus lijkt wel te doen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[

Seizoen met Leicester City, natuurlijk begonnen omdat ze het zelf zo lekker doen in de competitie.

Zat wel wat meer in, maar 3e plek natuurlijk niet verkeerd.

Vardy gedeeld topscorer :<

Netjes (Y) Waarom zoveel aanvallers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes (Y) Waarom zoveel aanvallers?

Idd. Zou ik ook afraden. Aanvallers zijn duur en eigenlijk kun je er max 3 opstellen (433 formatie). Met vier of meer aanvallers spelen zorgt voor een matige veldbezetting.

Tip tussendoor: de 3-5-2 formatie wordt onderschat door velen. Het is een test waard imo. :-) Verder zeg ik niks.

bewerkt door Tjinnoes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, goeie. Ik wilde net deze link hier droppen. Wat vinden jullie ervan? :)

Wij zijn ruim een jaar bezig geweest met de ontwikkeling van de nieuwe versie van OSM. Op kantoor hebben we al zeker 6 competities achter de rug. In het begin is het even zoeken naar een lekker ritme, maar na een paar dagen heb je 'm te pakken. Speelt lekker. De match engine is nog precies hetzelfde. De nieuwe dynamiek zit 'm vooral in squad building. Aan het eind van elk seizoen krijg je een hele bak aan BossCoins op basis van je managerpunten. Als je dus een beastmanager bent, dan heb je ZAT coins om los te gaan met scouting. Gratis BossCoins ja. Je krijgt sowieso elke paar uur een zooi gratis BossCoins.

Het design hebben we keihard verbeterd. Het vorige design stamt uit 5000 voor Christus. Dit design is so fresh and so clean. Uitstraling. Boldness. Bossness. Bam.

Verder hebben we in de afgelopen maanden volop ingezet op club en spelersrechten. Dat geeft imo een ander gevoel bij het spel. Foto's, logo's. Veel beter! We zijn ook nog bezig met andere competities. Daarover later meer. Nog weinig over te melden.

Overall kan ik wel melden: de nieuwe OSM wordt fucking awesome. Sta open voor verandering. Die shit is de shit. Vertrouw mij maar. Ik ben extreem betrouwbaar.

bewerkt door Tjinnoes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, goeie. Ik wilde net deze link hier droppen. Wat vinden jullie ervan? :)

Wij zijn ruim een jaar bezig geweest met de ontwikkeling van de nieuwe versie van OSM. Op kantoor hebben we al zeker 6 competities achter de rug. In het begin is het even zoeken naar een lekker ritme, maar na een paar dagen heb je 'm te pakken. Speelt lekker. De match engine is nog precies hetzelfde. De nieuwe dynamiek zit 'm vooral in squad building. Aan het eind van elk seizoen krijg je een hele bak aan BossCoins op basis van je managerpunten. Als je dus een beastmanager bent, dan heb je ZAT coins om los te gaan met scouting. Gratis BossCoins ja. Je krijgt sowieso elke paar uur een zooi gratis BossCoins.

Het design hebben we keihard verbeterd. Het vorige design stamt uit 5000 voor Christus. Dit design is so fresh and so clean. Uitstraling. Boldness. Bossness. Bam.

Verder hebben we in de afgelopen maanden volop ingezet op club en spelersrechten. Dat geeft imo een ander gevoel bij het spel. Foto's, logo's. Veel beter! We zijn ook nog bezig met andere competities. Daarover later meer. Nog weinig over te melden.

Overall kan ik wel melden: de nieuwe OSM wordt fucking awesome. Sta open voor verandering. Die shit is de shit. Vertrouw mij maar. Ik ben extreem betrouwbaar.

Blijven wel gewoon je oude seizoenen in je profiel staan? Ja toch zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Online Soccer Manager #4

Blijven wel gewoon je oude seizoenen in je profiel staan? Ja toch zeker?

Tuurlijk. Je achievements ook. Alles.

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Gaat hij vanaf 1 mei online?

Ergens in mei ja. Check onze FB pagina om op de hoogte te blijven. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds halve week nieuw persoonlijk record qua ranking gehaald: 846. Haalde ik door dubbel in Honduras met Marathon te winnen en leverde me 6069 MP op. Nu top 1000 doel bereikt is wil ik top 500 of beter gaan halen. Ga dat nu proberen in Singapore :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds halve week nieuw persoonlijk record qua ranking gehaald: 846. Haalde ik door dubbel in Honduras met Marathon te winnen en leverde me 6069 MP op. Nu top 1000 doel bereikt is wil ik top 500 of beter gaan halen. Ga dat nu proberen in Singapore :)

Nice, hoeveel seizoenen was je daar voor nodig?

Ik inmiddels aan 3e seizoen bezig en het ziet er naar uit dat ik de doelstelling waar makkelijk ga halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites