Niels Gepost January 7, 2016 Share Gepost January 7, 2016 Napoli (logisch) en Empoli (heel knap) blijven echt aan het beesten hè. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 7, 2016 Share Gepost January 7, 2016 Toch maar een keertje die MU-competitie joinen. Erg benieuwd. Wanneer is the next one? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost January 7, 2016 Share Gepost January 7, 2016 Begin februari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost January 12, 2016 Share Gepost January 12, 2016 Diegene die Napoli coacht is echt een beest. Gefeliciteerd! Ik heb trouwens nog maar 1x een tk ingezet zien worden. Doen we daar niet aan? Of zet iedereen hem pas op het einde in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Gepost January 12, 2016 Share Gepost January 12, 2016 Ik heb bewust nog maar 1 TK ingezet. Met een team als Carpi kan dat in latere fases nog van pas komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 12, 2016 Share Gepost January 12, 2016 Laatste vijf seizoenen, vijf keer de beker. #cupfighters Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost January 12, 2016 Share Gepost January 12, 2016 Ik heb bewust nog maar 1 TK ingezet. Met een team als Carpi kan dat in latere fases nog van pas komen. Hmm oke. Niet inzetten lijkt me ook leuk. Dan hou je het eerlijker. Volgens mij heb ik nu al gruwelijk nadeel omdat m'n spelers vrijwel niet trainen, als ik zie welke ploegen er al gemiddeld op 90 staan dan moet dat wel door betere trainingsvelden komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glennoldeman Gepost January 12, 2016 Share Gepost January 12, 2016 Vanavond laatste wedstrijd in de Premier League, kampioen geworden met Chelsea. Volgend jaar een competitie in Nederland. Wil graag actieve competitie, mochten er dus nog managers zijn die wat zoeken, de volgende teams zijn al bezet, de rest is vrijj! Wil je er eentje, stuur me dan even een PM! PEC Zwolle Willem 2 Ajax Feyenoord De Graafschap FC Utrecht Heracles Groningen PSV Ik hoor het graag of iemand interesse heeft! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 12, 2016 Share Gepost January 12, 2016 (edited) Hmm oke. Niet inzetten lijkt me ook leuk. Dan hou je het eerlijker. Volgens mij heb ik nu al gruwelijk nadeel omdat m'n spelers vrijwel niet trainen, als ik zie welke ploegen er al gemiddeld op 90 staan dan moet dat wel door betere trainingsvelden komen. Klopt. Maar seizoenskaart/premium kaarten maakt voor mij ook leuker. Niet alleen trainingsvelden maar ook meer besloten en normale trainingskampen. Edited January 12, 2016 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 12, 2016 Share Gepost January 12, 2016 Voor de geïnteresseerde: 40 | Halberstädter Fantasy ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glennoldeman Gepost January 13, 2016 Share Gepost January 13, 2016 Voor geintresseerden, hij is net open! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glennoldeman Gepost January 15, 2016 Share Gepost January 15, 2016 Voor geintresseerden, hij is net open! Inmiddels nog 5 teams vrij! Wil graag volle competite, dus kom er snel bij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Gepost January 15, 2016 Share Gepost January 15, 2016 TK gepakt maar twee rode kaarten in eerste helft. FML Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joeyscenijme Gepost January 15, 2016 Share Gepost January 15, 2016 Met Liverpool 3e geworden en bekerfinale gehaald . Wil volgend keer ook wel meedoen met een MU competitie :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost January 20, 2016 Share Gepost January 20, 2016 hoe test je die osm3 beta dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Gepost January 21, 2016 Share Gepost January 21, 2016 Bekerfinale gehaald met Carpi. Nu wil ik die beker ook maar ik vrees ervoor.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost January 21, 2016 Share Gepost January 21, 2016 Zit nu met 15 vrienden in 1 competitie, heftig hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 25, 2016 Share Gepost January 25, 2016 Ook maar weer eens opgepakt, begonnen met napoli. Leuk team staan nu. 11 wedstrijden gespeeld 9 gewonnen en 2 gelijk. Goed voor een 2e plaats achter Juventus. Moreno en juanfran voor de verdediging gehaald, gundogan en eriksen voor het middenveld en wil nog een vleugelspeler er bij hebben. Sterling staat op de tl maar dat is nog even sparen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 26, 2016 Share Gepost January 26, 2016 Ook maar weer eens opgepakt, begonnen met napoli. Leuk team staan nu. 11 wedstrijden gespeeld 9 gewonnen en 2 gelijk. Goed voor een 2e plaats achter Juventus. Moreno en juanfran voor de verdediging gehaald, gundogan en eriksen voor het middenveld en wil nog een vleugelspeler er bij hebben. Sterling staat op de tl maar dat is nog even sparen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld... Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen. Dit is mijn Leicster City week 30 25 winst 0 gelijk 2 verlies, 1e Doelstelling 13e... Empoli week 36 2e Doelstelling 16e... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 26, 2016 Share Gepost January 26, 2016 Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld... Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen. Dit is mijn Leicster City week 30 25 winst 0 gelijk 2 verlies, 1e Doelstelling 13e... Empoli week 36 2e Doelstelling 16e... Ik ben napoli hea:p bedoel Alberto Moreno van Liverpool. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 26, 2016 Share Gepost January 26, 2016 Gister een 'persoonlijk dieptepunt' bereikt op OSM. Investeer ik, serieus, per ongeluk zestig miljoen (!) eigen vermogen in een Bulgaars cluppie. Zo zonde. ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost January 26, 2016 Share Gepost January 26, 2016 Heb ik ook al voorgehad, 30 miljoen toen per ongeluk in een Wit-Russische club gestopt op de laatste dag. ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 26, 2016 Share Gepost January 26, 2016 Eigen vermogen ;e :r Nog nooit gebruikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost January 26, 2016 Share Gepost January 26, 2016 Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld... Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen. Dit is mijn Leicster City week 30 25 winst 0 gelijk 2 verlies, 1e Doelstelling 13e... Empoli week 36 2e Doelstelling 16e... Welke tactiek gebruik je met Leicester, die van mij komt nog niet echt uit de verf. En met welke ben je begonnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 27, 2016 Share Gepost January 27, 2016 Welke tactiek gebruik je met Leicester, die van mij komt nog niet echt uit de verf. En met welke ben je begonnen? 4-3-3 B, zoek de vleugels.Agressief , Zonaal, Buitenspelval ja.. Verdedigers blijf achterin, middenveld ondersteun aanvallers en aanvallers alleen aanvallen. Hoog baltempo, Offensief en 76% pressie. Wat vind je van mijn team :)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts