Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Komend seizoen gaan we naar Italie de Serie A. Ik zal Empoli nemen. 16 december is onze laatste speeldag en de 17e beginnen we met de nieuwe competitie!!

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=4614]RogerGarcia[/MENTION]; [MENTION=28]Karlo[/MENTION]; [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; [MENTION=829]Thom[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; [MENTION=15565]Glennoldeman[/MENTION]; [MENTION=25000]Marceltjuh00[/MENTION]; [MENTION=709]Elano[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION];

Zou fijn zijn als iedereen mee kan doen. Sommige als Thier hoop ik al 4 seizoenen op ;) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, waarom tag je Thierry nog. Zit toch altijd met vier accounts in andere competities. Als ie er had bij gewild had ie 't al wel gedaan.

Omdat ik stiekem hoop heb dat hij 17 december dat iig 1 van die 4 competities voorbij is ;)

Maar ja Thier houdt blijkbaar van spelen in lege competities... :P

Ieder zijn ding!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe join ik jullie?

Armenie compie

Deze competitie bevind zich in de eindfase van het seizoen (speeldag 14 van de 17), daarom kan er geen team meer gekozen worden. Wacht tot het seizoen ten einde is en kies dan een team."

Als ik zoek op Kyrills accountje. En welke server?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe join ik jullie?

Armenie compie

Deze competitie bevind zich in de eindfase van het seizoen (speeldag 14 van de 17), daarom kan er geen team meer gekozen worden. Wacht tot het seizoen ten einde is en kies dan een team."

Als ik zoek op Kyrills accountje. En welke server?

Klopt! Mijn account is Glennevire

Zit op mijn S1 in Spanje en die zit nu in 41/43 elk moment wordt nu de beker finale gespeeld. Dus overmorgen kan je joinen (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites