cimbomcu Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Duurt wel lang voordat het begint. Gaat beetje de lol vanaf hoe langer het duurt imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Duurt wel lang voordat het begint. Gaat beetje de lol vanaf hoe langer het duurt imo. Klopt. Ben dat oefenen wel beu, wil lekker competitief spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Niet normaal hoe kut dit spel is zonder mensen die je zeg maar kent. Constant verbannen zonder rede, of als je voor het eerst een foutje maakt na een goede wedstrijd. Iemand nog spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wanneer gaan we beginnen met die competitie? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Herhaal hem maar ff omdat je de eerste keer niet reageerde. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen af gaan haken hè ;) Dat oefenen/random teams wordt ook steeds minder leuk, competitief spelen is een stuk leuker naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Misschien gewoon zelf met de mensen die willen spelen een competitie opzetten, want anders is dit net zo'n hype als Darts op spelpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wanneer gaan we beginnen met die competitie? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Herhaal hem maar ff omdat je de eerste keer niet reageerde. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen af gaan haken hè ;) Dat oefenen/random teams wordt ook steeds minder leuk, competitief spelen is een stuk leuker naar mijn mening. Ben 2 dagen amper thuis geweest, dus daarom reageerde ik niet en postte ik slechts sporadisch hier via mijn telefoon. Ik ga vanavond alles op een rijtje zetten en mensen mentionen die nog teams moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2014 Kerft, wij zijn het dream team. Heb je nog regels in gedachte wat betreft hosting (thuis 1x uit 1x??, hoogst geplaatste team in de playoffs?). Lag, als er iemand een disconnectje krijgt of als er iemand na een uur weg moet als het nog niet is afgelopen wegens het ontbreken van de tijdslimiet? Stel je speelt een best of 7 in de knockout fase of zelfs nog meer in de finale, dan zit je al op mogelijk 70 minuten voor één wedstrijd. Als je die tijdslmiet weg gaat halen en beide teams verdedigen goed zou het zelfs nog langer kunnen duren. Heb eerlijk gezegd vrij weinig zin om twee uur lang dat spelletje te spelen achter elkaar. Vind ik goede suggesties ja, beschouw ze als toegepast. Je hoeft overigens in de playoffs niet alle best of 7 potjes op rij te spelen natuurlijk. Ik kan namelijk zelf niet intensief een uur dat spel serieus spelend op een rij te doen. Verder hebben we 7 teams, waarvan 1 team nog 1 mannetje mist. Ik zou evt. een 9e team nog wel willen toestaan, wat perfect gaat met maar 7 overgebleven mensen. Dus willen de volgende namen óf snel een team maken, óf bij het enige team met 2 man gaan. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Mocht de rest niets doen ga ik morgenavond rond deze tijd de teams random afmaken: [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Ik, [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; en [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; vormen een team. Noem hem naar na een van die leuke namen die je bedacht had huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2014 De Schatjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) Onze naam is overigens gewijzigd naar The Dream Team. 20 augustus 2014 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ik kan namelijk zelf niet intensief een uur dat spel serieus spelend op een rij te doen. Ik heb na het eerste potje al moeite. Leuk voor zo nu en dan eens een potje als je je verveeld. Maar zeker niet voor langere tijd. Daarom doe ik gewoon niet mee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Vind ik goede suggesties ja, beschouw ze als toegepast. Je hoeft overigens in de playoffs niet alle best of 7 potjes op rij te spelen natuurlijk. Ik kan namelijk zelf niet intensief een uur dat spel serieus spelend op een rij te doen. Verder hebben we 7 teams, waarvan 1 team nog 1 mannetje mist. Ik zou evt. een 9e team nog wel willen toestaan, wat perfect gaat met maar 7 overgebleven mensen. Dus willen de volgende namen óf snel een team maken, óf bij het enige team met 2 man gaan. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Mocht de rest niets doen ga ik morgenavond rond deze tijd de teams random afmaken: [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Ik zat al bij vlissingen he. Met PJHoutman en Mvdv. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ik zat al bij vlissingen he. Met PJHoutman en Mvdv. ;) Klopt ja. Moet iemand van Justin, Satyr en Pieter bij team Nick gaan en dan hebben de andere 2 helaas niks, tenzij er nog iemand bijkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ik wil nog wel aansluiten, maar verwacht geen hoogstaande prestaties van mijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ik wil nog wel aansluiten, maar verwacht geen hoogstaande prestaties van mijn kant. Maakt niet uit. :P Kunnen we nog een 9e team maken dus. Heb 1 iemand nodig die bij Nick en mvdw wil en de andere 3 mogen samen een teampje vormen. Hoop dat jullie er zelf uitkomen, anders doe ik wel ff randommen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2014 Officiële goaltune van Kâzım Kâzım en zijn Enge Vriendinnetjes VCC4XQj4aUc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Officiële goaltune van Kâzım Kâzım en zijn Enge Vriendinnetjes VCC4XQj4aUc Inplaats van de Korean top-100 hits te kijken voor zo'n skeer nummer kan je beter het toernooi opzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ik zoek nog een team... :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; bij mij en Mark? :< Wel triest dat [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; uit het team stapt zonder wat te laten weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2014 Inplaats van de Korean top-100 hits te kijken voor zo'n skeer nummer kan je beter het toernooi opzetten. Valt niks meer op te zetten. Als het llaatste team rond is kunnen we beginnen, kraam niet zo'n onzin uit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; bij mij en Mark? :< Wel triest dat [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; uit het team stapt zonder wat te laten weten. Heb toch sorry gezegd in de chat? Als je het niet gezien hebt, nogmaals excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Heb toch sorry gezegd in de chat? Als je het niet gezien hebt, nogmaals excuses. Sterker nog, ik heb van Jordi gehoord dat je vertrok en wist er zelf niets van. Desalniettemin veel succes gewenst als reservespeler. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Sterker nog, ik heb van Jordi gehoord dat je vertrok en wist er zelf niets van. Desalniettemin veel succes gewenst als reservespeler. ;c Reservespeler? Wij hanteren een roulatiesysteem. Brede en sterke selectie is nodig om op hoog niveau mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; bij mij en Mark? :< Wel triest dat [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; uit het team stapt zonder wat te laten weten. Okay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten