Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Haxball

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wanneer gaan we beginnen met die competitie? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Herhaal hem maar ff omdat je de eerste keer niet reageerde. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen af gaan haken hè ;) Dat oefenen/random teams wordt ook steeds minder leuk, competitief spelen is een stuk leuker naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer gaan we beginnen met die competitie? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Herhaal hem maar ff omdat je de eerste keer niet reageerde. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen af gaan haken hè ;) Dat oefenen/random teams wordt ook steeds minder leuk, competitief spelen is een stuk leuker naar mijn mening.

Ben 2 dagen amper thuis geweest, dus daarom reageerde ik niet en postte ik slechts sporadisch hier via mijn telefoon. Ik ga vanavond alles op een rijtje zetten en mensen mentionen die nog teams moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerft, wij zijn het dream team.

Heb je nog regels in gedachte wat betreft hosting (thuis 1x uit 1x??, hoogst geplaatste team in de playoffs?). Lag, als er iemand een disconnectje krijgt of als er iemand na een uur weg moet als het nog niet is afgelopen wegens het ontbreken van de tijdslimiet?

Stel je speelt een best of 7 in de knockout fase of zelfs nog meer in de finale, dan zit je al op mogelijk 70 minuten voor één wedstrijd. Als je die tijdslmiet weg gaat halen en beide teams verdedigen goed zou het zelfs nog langer kunnen duren. Heb eerlijk gezegd vrij weinig zin om twee uur lang dat spelletje te spelen achter elkaar.

Vind ik goede suggesties ja, beschouw ze als toegepast.

Je hoeft overigens in de playoffs niet alle best of 7 potjes op rij te spelen natuurlijk. Ik kan namelijk zelf niet intensief een uur dat spel serieus spelend op een rij te doen.

Verder hebben we 7 teams, waarvan 1 team nog 1 mannetje mist. Ik zou evt. een 9e team nog wel willen toestaan, wat perfect gaat met maar 7 overgebleven mensen. Dus willen de volgende namen óf snel een team maken, óf bij het enige team met 2 man gaan. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Mocht de rest niets doen ga ik morgenavond rond deze tijd de teams random afmaken:

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik goede suggesties ja, beschouw ze als toegepast.

Je hoeft overigens in de playoffs niet alle best of 7 potjes op rij te spelen natuurlijk. Ik kan namelijk zelf niet intensief een uur dat spel serieus spelend op een rij te doen.

Verder hebben we 7 teams, waarvan 1 team nog 1 mannetje mist. Ik zou evt. een 9e team nog wel willen toestaan, wat perfect gaat met maar 7 overgebleven mensen. Dus willen de volgende namen óf snel een team maken, óf bij het enige team met 2 man gaan. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Mocht de rest niets doen ga ik morgenavond rond deze tijd de teams random afmaken:

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION];

Ik zat al bij vlissingen he. Met PJHoutman en Mvdv. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog wel aansluiten, maar verwacht geen hoogstaande prestaties van mijn kant.

Maakt niet uit. :P

Kunnen we nog een 9e team maken dus. Heb 1 iemand nodig die bij Nick en mvdw wil en de andere 3 mogen samen een teampje vormen. Hoop dat jullie er zelf uitkomen, anders doe ik wel ff randommen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites