cimbomcu Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Beetje gek vond ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Wel beter dan het half overleden Oranje-publiek van woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 FC Twente in de 2e voorronde Conference League tegen Hammarby IF, de nummer 3 van Zweden uit het vorige seizoen. In de huidige stand (competitie loopt daar door in de zomer) staan ze 9e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 1 uur geleden zei 007mark: FC Twente in de 2e voorronde Conference League tegen Hammarby IF, de nummer 3 van Zweden uit het vorige seizoen. In de huidige stand (competitie loopt daar door in de zomer) staan ze 9e. Van de clubs die we konden treffen is dit denk ik wel de meest 'zware', Maargoed, je wil Europa in of je wil het niet, dus dan dien je die play-off potjes gewoon te winnen. Anders heb je er ook niks te zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 4 minuten geleden zei Jotew: Van de clubs die we konden treffen is dit denk ik wel de meest 'zware', Maargoed, je wil Europa in of je wil het niet, dus dan dien je die play-off potjes gewoon te winnen. Anders heb je er ook niks te zoeken Eens, maar deze loting had toch gemakkelijke gekund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Kennedy Bakircioglu, dat waren toch mooie jaren. De ene week FC Groningen oprollen met 7-1 of Heerenveen met 5-1, maar een week later kansloos eraf met 3-0 bij Sparta of Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 7 uur geleden zei Jotew: Van de clubs die we konden treffen is dit denk ik wel de meest 'zware', Maargoed, je wil Europa in of je wil het niet, dus dan dien je die play-off potjes gewoon te winnen. Anders heb je er ook niks te zoeken Nou o.a. Juventus is een (mogelijke) tegenstander mocht je die play-offs überhaupt bereiken. Eerst maar de 2de en 3de voorronde overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 8 uur geleden zei Elano: Nou o.a. Juventus is een (mogelijke) tegenstander mocht je die play-offs überhaupt bereiken. Eerst maar de 2de en 3de voorronde overleven. Had het ook over de mogelijke opties die we in deze ronde konden loten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Live-beelden van de uitgang van de Grolsch Veste: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Cerny > Wolfsburg 8 miljoen. Vervanger moet Manhoef worden. Geen verkeerde, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Hoeveel zou Manhoef moeten kosten denk je? Zou in ieder geval wel een dikke transfer zijn voor Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 (bewerkt) Ik zou 3,5 zeggen als het rond komt, ik denk niet dat FC Twente veel hoger gaat dan 3. Terwijl ik mij niet kan voorstellen dat Vitesse hem voor minder dan 4 laat gaan. 23 juni 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 (bewerkt) Twente gaat geen 3 miljoen betalen, althans dat kan ik me niet voorstellen. Hij zou 3,5 moeten kosten... Dat halen ze ook van transfermarkt.nl af. Daar staat Ugalde op voor 3 miljoen, en die zou tussen de 5 en 7 moeten kosten. Dus die bedragen pin ik me niet al te veel op vast. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren bij Twente. Fijn dat er duidelijkheid is en dat spelers dan vroegtijdig vertrekken, nu schakelen naar potentiele vervangers. Benieuwd naar hoe Oosting wil spelen. Aan de hand van de aan te trekken spelers zal dat wel enigzins duidelijk worden. Manhoef is iig een ander type speler dan Cerny. 23 juni 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 https://www.vi.nl/nieuws/hilgers-maakt-ommezwaai-en-lijkt-toch-bij-fc-twente-te-blijven Dit zou mooi zijn! Eiting heeft inmiddels een andere zaakwaarnemer en mikt volgens verschillende media op een transfer naar het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 1 uur geleden zei Jotew: https://www.vi.nl/nieuws/hilgers-maakt-ommezwaai-en-lijkt-toch-bij-fc-twente-te-blijven Dit zou mooi zijn! Eiting heeft inmiddels een andere zaakwaarnemer en mikt volgens verschillende media op een transfer naar het buitenland. Onze, denk dat hij mening team in de Eredivisie zou kunnen helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 2 minuten geleden zei ElMarcos: Onze, denk dat hij mening team in de Eredivisie zou kunnen helpen. Ja, zeg ook niet dat hij dat niet kan? Zeg alleen maar wat je op Twitter tegen komt. Niet dat je dan alles meteen moet geloven wat er gezegd word. Twente heeft al wel met zowel Volendam als met Eiting gesproken, maar dat was van voor hij op vakantie ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Zojuist zei Jotew: Ja, zeg ook niet dat hij dat niet kan? Zeg alleen maar wat je op Twitter tegen komt. Niet dat je dan alles meteen moet geloven wat er gezegd word. Twente heeft al wel met zowel Volendam als met Eiting gesproken, maar dat was van voor hij op vakantie ging. Onze moest zonde zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 23 minuten geleden zei ElMarcos: Onze moest zonde zijn Ik las zelfs ‘Onzin’, dus dan zitten we er beide niet lekker in vandaag 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 13 minuten geleden zei Jotew: Ik las zelfs ‘Onzin’, dus dan zitten we er beide niet lekker in vandaag 😂 We geven gewoon de schuld aan de warmte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 (bewerkt) Unuvar wordt gehuurd zonder optie tot koop. Ik zie liever dat iemand gekocht wordt, maar ik denk dat er al heel veel geld gaat naar de vervangers van Cerny, Brenet, Zerrouki, Misidjan Pleguezuelo en de spitspositie. Taha en Unuvar zijn eigenlijk gewoon spelers die je vorig seizoen niet had (namelijk wissels als het bij Misidjan en in mindere mate Cerny) niet liep en dus zorgde voor plek 5 en je moet er niet aandenken wat er was gebeurd bij een blessure van die twee. Ik zie Unuvar (en Taha) voorlopig als opvolgers van Tzolis, Cleonise en Rots en dan snap ik deze deal wel. 24 juni 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Ugalde voor 4 miljoen gehaald, dat is een klap geld. Maar hij heeft zijn waarde wel bewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Eindelijk definitief, welkom terug Manfred! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Prima deal hoor, dat aankoopbedrag verdien je wel terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 2 minuten geleden zei Tim': Prima deal hoor, dat aankoopbedrag verdien je wel terug Eens! Jammer dat er een clausule in zit, maar die schijnt boven de 10 miljoen te liggen. Toen Ugalde basis kwam te staan werd het spel, mede door fitheid Sadilek, stukken beter. Knul is 21 jaar, bewegelijk, snel, fel, en legt 10 keer meer energie in een wedstrijd dan onze good-old Van Wolfswinkel. Al met al ben ik dus zeer blij met deze transfer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Nu nog wat versterking voor op de flanken en de voorhoede is compleet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten