cimbomcu Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Waarom dat opeens dan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 En tweede puntaftrek dreigt ook las ik net. Het gaat gewoon absoluut niet goed. Daarom dat opeens ;) Doodzonde inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 Of ie nou nu of aan het eind van het seizoen (over 2 maand dus) vertrekt, denk niet dat het nog veel verschil zal maken :cab: jammer dat zijn periode als voorzitter zo af wordt gesloten. Alhoewel Joop voor mij nog steeds een heldenstatus heeft. 2 mei 2010, dat hebben we allemaal aan hem te danken en dat moment zal ons nooit meer ontnomen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 Oef, dit is wel heel erg pijnlijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 Hoe pijnlijk ook, als er dinsdag maar gewonnen wordt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 april 2015 Auteur Share Geplaatst 4 april 2015 Kutnederlaag. Maar jongens, Guti is back : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Tja ik kan hier niet mee zitten eigenlijk. Heb t ook niet gezien en houd dat ook maar zo denk ik. In de competitie is er iig nog maar weinig te behalen, gewoon vol voor die beker gaan. En Gutierrez terug lees ik :< als iedereen dan fit is wordt het nog een probleem wie je op gaat stellen op t middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 5 april 2015 Auteur Share Geplaatst 5 april 2015 Mokotjo eraf. Guti met Tapia en Ziyech : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Mokotjo eraf. Guti met Tapia en Ziyech :< Ik zie Schreuder wel ervoor aan om Tapia naar achteren te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Gaat nog wel wat verkocht worden toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 5 april 2015 Auteur Share Geplaatst 5 april 2015 Ja maar niet voor een habbekrats. Castaignos en Bjelland gaan wel zo goed als zeker weg en wss ook voor minder. Daarmee vertrekken er al twee waarmee het salarishuis al aardig op orde is. Dan zie ik Corona nog wel vertrekken. Van de Belt heeft ok al aangegeven dat Ziyech en Tapia wel voor de hoofdprijs worden verkocht. Wordt dus geen uitverkoop komende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Ik denk dat het grote verschil de sfeer zal gaan worden volgend jaar. Volgend seizoen is het móeten winnen er wat meer af en zijn de verwachtingen minder hoog, met het hele stadion erachter kan het best wel eens een mooi seizoen worden volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Wie is er bij morgen? Ik heb er in ieder geval al zin in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik ga met mn pa huhu, hopelijk gaat t net zo als tegen AZ :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Seizoen nu dus definitief voorbij, het grootste gevaar komt nu eigenlijk uit Zeist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 8 april 2015 Auteur Share Geplaatst 8 april 2015 En de gifbeker is nog steeds niet leeg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Hooligans schijnen ook. Bus van zwolle te hebben bekogeld met stenen waarop er korte confro is... Vond jullie erg matig. Vooral ziyech viel me tegen(heb tot de 2de verlenging gezien) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Twente verdiende ook niet om te winnen. Desondanks wel een mooie avond gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 8 april 2015 Auteur Share Geplaatst 8 april 2015 Twente verdiende ook niet om te winnen. Desondanks wel een mooie avond gehad Alsof Zwolle het wel verdiende :cab: Waren net zo matig als Twente joh. Ziyech was zwaar teleurstellend en Mokthar :cab: Dat doelpunt maakt zijn dramatische optreden nog niet goed. Geen enkele voorzet komt aan als het überhaupt al van een voorzet komt. Man mag echt zo snel mogelijk vertrekken, het is dat er problemen zijn rond Bilal maar anders had die met gemak gespeeld. Vraag me wel af waarom Ter Avest eraf ging, niet in staat om 90 minuten te voetballen? Was veruit de beste man aan de kant van Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Wat is er met Ould-Chikh dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Wilt niet verlengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 8 april 2015 Auteur Share Geplaatst 8 april 2015 Die jongen wil een godsvermogen aan salaris. Houdt het snel op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 De hoofdsponsor stopt bij Twente. Ziet er niet heel erg goed heb ik het idee. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Yep.. :( 3 mil per jaar had het toch opgeleverd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Die jongen wil een godsvermogen aan salaris. Houdt het snel op Wat is een godsvermogen? Denk dat Ajax en PSV 300.000 nog wel willen betalen. Maar beter halen die zo'n jongen ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten