Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Of ie nou nu of aan het eind van het seizoen (over 2 maand dus) vertrekt, denk niet dat het nog veel verschil zal maken :cab: jammer dat zijn periode als voorzitter zo af wordt gesloten. Alhoewel Joop voor mij nog steeds een heldenstatus heeft. 2 mei 2010, dat hebben we allemaal aan hem te danken en dat moment zal ons nooit meer ontnomen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ik kan hier niet mee zitten eigenlijk. Heb t ook niet gezien en houd dat ook maar zo denk ik. In de competitie is er iig nog maar weinig te behalen, gewoon vol voor die beker gaan. En Gutierrez terug lees ik :< als iedereen dan fit is wordt het nog een probleem wie je op gaat stellen op t middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar niet voor een habbekrats. Castaignos en Bjelland gaan wel zo goed als zeker weg en wss ook voor minder. Daarmee vertrekken er al twee waarmee het salarishuis al aardig op orde is. Dan zie ik Corona nog wel vertrekken.

Van de Belt heeft ok al aangegeven dat Ziyech en Tapia wel voor de hoofdprijs worden verkocht. Wordt dus geen uitverkoop komende zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het grote verschil de sfeer zal gaan worden volgend jaar. Volgend seizoen is het móeten winnen er wat meer af en zijn de verwachtingen minder hoog, met het hele stadion erachter kan het best wel eens een mooi seizoen worden volgend jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twente verdiende ook niet om te winnen. Desondanks wel een mooie avond gehad

Alsof Zwolle het wel verdiende :cab: Waren net zo matig als Twente joh.

Ziyech was zwaar teleurstellend en Mokthar :cab: Dat doelpunt maakt zijn dramatische optreden nog niet goed. Geen enkele voorzet komt aan als het überhaupt al van een voorzet komt. Man mag echt zo snel mogelijk vertrekken, het is dat er problemen zijn rond Bilal maar anders had die met gemak gespeeld.

Vraag me wel af waarom Ter Avest eraf ging, niet in staat om 90 minuten te voetballen? Was veruit de beste man aan de kant van Twente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites