Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Amateurvoetbal

Mvdv

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lenstra:

KAREL! Ik weet vrij zeker dat dit bij mij in de competitie is! Ik speel bij JOS Watergraafsmeer 8, speelt je broer bij de Meer 10? Ik ben tegen die gasten van TOS Actief twee keer heel lelijk geblesseerd geraakt. 

Kan je later als je groot bent wel mooi zeggen tegen dat je tegen Alexander de Grote, de broer van Karel de grote gevoetbald hebt :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Nog geen reactie gehad van hem, klopt ja. Ik weet het 99% zeker. Ik las over Tos ook negatieve recensies ja, iemand zou verlamd zijn geraakt oa. Mooi kut maatje. Wat hebben jullie tot nu toe gespeeld tegen de Meer 10?

3-1 winst. We spelen volgens mij al jaren tegen hetzelfde team van de Meer. Wel geinig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lenstra:

3-1 winst. We spelen volgens mij al jaren tegen hetzelfde team van de Meer. Wel geinig. 

Jaa. "We waren vorige jaren altijd SV de Meer 11. Zijn sinds dit jaar SV de Meer 10" appte mijn broer Alex vanavond 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kader van schaamteloos reclame maken; vanuit de KNVB zoeken we nog ambassadeurs in regio West (disclaimer: het is een vrijwillige functie). Gegeven het grote aantal voetballiefhebbers op dit forum, waarvan deels wonend in deze regio, zie hier meer informatie: https://www.knvb.nl/downloads/bestand/28856/vacature-ambassadeur-2024-002

Citaat

De KNVB Ambassadeur maakt als vrijwilliger deel uit van het team Verenigingsadvies West. Met kennis 
en passie voor het amateurvoetbal, inzicht in de regio en oog voor kansen en mogelijkheden,staat de 
Ambassadeur de verenigingsadviseurs bij in de regioteams. Hij/zij beschikt over een nieuwsgierige aard, 
is communicatief vaardig, is in staat om verbindingen te leggen en de KNVB op een waardige wijze te 
vertegenwoordigen.

Excuus voor de dubbelpost, deze staat ook in het Werk- en bijbaantjestopic ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites