Lazvic Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Is het ook een neger? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Die Parker die bij Twente heeft gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Waarom gebeurd zoiets altijd in van die tokkie-landen? Turkije, Griekenland, uiteraard de Balkanboys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Waarom gebeurd zoiets altijd in van die tokkie-landen? Turkije, Griekenland, uiteraard de Balkanboys. Het is wel een speler die niet eens in de Nederlandse hoofdklasse een basis plaats zou hebben. [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Nee deze is een andere, maar toevallig heeft die andere Parker ook bij Rode Ster gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Waarom gebeurd zoiets altijd in van die tokkie-landen? Turkije, Griekenland, uiteraard de Balkanboys. Voteban Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Heeft het niks te maken met het feit dat hij een neger is? Of zijn ze bij rode ster geen racisten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Slecht presteren vind ik geen goede reden, zelfs de meest drama spelers dien je te steunen (Tamata, Brenet, Manolev, verdwaalde Chinees, Park in eerste seizoen bv. bij PSV). Slecht gedrag vind ik dan wel weer een reden, al weet ik niet wat waar deze persoon in kwestie zich exact schuldig aan heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Manolev _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Heeft het niks te maken met het feit dat hij een neger is? Of zijn ze bij rode ster geen racisten? Nee. In tegenstelling tot Rusland en Oekraïne hoor je zelden racistische uitlatingen tegenover negers oid daar. Die club heeft gewoon een aanhang die misschien too much betrokken is bij de club. Volgens mij is dit afkomstig van de hooligans van Delije. Bij Dinamo was ook zoiets aan de hand met supporters, maar dan omtrent de voorzitter. Ze wilden dat hij opstapt en zolang hij niet is opgestapt zou die aanhang niet in het stadion verschijnen. Twee geleden oid is hij opgepakt vanwege belastingfraude en match fixing, toen zat t stadion wel vol. Echt een lelijk gezicht zonder supporters daar, best groot stadion, volgens Wiki 38k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Waarom gebeurd zoiets altijd in van die tokkie-landen? Turkije, Griekenland, uiteraard de Balkanboys. Wat was er in Turkije dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Wat was er in Turkije dan? Ik zei dat in die landen de lontjes nogal kort zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Nee, je zei tokkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Nee, je zei tokkie. Ja, van die tokkielanden, waar je na 2 slechte wedstrijden je leven niet zeker bent. Of waar je moet rennen omdat je in een 'verkeerde' buurt komt. En nu dus afgekocht wordt door supporters die zelf nog nooit een bal van dichtbij gezien hebben. Het zuid-oosten van Europa + Turkije dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Pfoe wat kortzichtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Dat was ik toen, nog steeds spijt van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Dat verklaart alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Qarabag - Celtic krijgt morgen te maken met temperaturen rond de 50 graden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Qarabag - Celtic krijgt morgen te maken met temperaturen rond de 50 graden! Niet te doen. In principe is dit zoiets als in Qatar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Niet te doen. In principe is dit zoiets als in Qatar. Celtic maakt er iig geen probleem van, die vinden vooral het veld zorgwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Dat had ik wel gelezen ja, maarja. Blijven Schotten natuurlijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Als het droge warmte is dan valt het nog uit te houden weet ik uit ervaring, maar ik hoefde dan ook geen voetbalwedstrijd te spelen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 [twitter]637358231749292032[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Babel (y) je moet ze af en toe weer even op hun plek zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Ze kwam zelfs ook echt met de meest domme comment ooit, terecht van Babel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 http://www.leidenamateurvoetbal.nl/2015/zaterdag/vierde-klasse-zaterdag-west-2/lsvv70-fopt-landelijke-pers-met-komst-simon-cziommer/ Studenten :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten