Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waarom gebeurd zoiets altijd in van die tokkie-landen? Turkije, Griekenland, uiteraard de Balkanboys.

Het is wel een speler die niet eens in de Nederlandse hoofdklasse een basis plaats zou hebben.

[MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Nee deze is een andere, maar toevallig heeft die andere Parker ook bij Rode Ster gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht presteren vind ik geen goede reden, zelfs de meest drama spelers dien je te steunen (Tamata, Brenet, Manolev, verdwaalde Chinees, Park in eerste seizoen bv. bij PSV). Slecht gedrag vind ik dan wel weer een reden, al weet ik niet wat waar deze persoon in kwestie zich exact schuldig aan heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft het niks te maken met het feit dat hij een neger is? Of zijn ze bij rode ster geen racisten?

Nee. In tegenstelling tot Rusland en Oekraïne hoor je zelden racistische uitlatingen tegenover negers oid daar. Die club heeft gewoon een aanhang die misschien too much betrokken is bij de club. Volgens mij is dit afkomstig van de hooligans van Delije.

Bij Dinamo was ook zoiets aan de hand met supporters, maar dan omtrent de voorzitter. Ze wilden dat hij opstapt en zolang hij niet is opgestapt zou die aanhang niet in het stadion verschijnen. Twee geleden oid is hij opgepakt vanwege belastingfraude en match fixing, toen zat t stadion wel vol. Echt een lelijk gezicht zonder supporters daar, best groot stadion, volgens Wiki 38k.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je zei tokkie.

Ja, van die tokkielanden, waar je na 2 slechte wedstrijden je leven niet zeker bent. Of waar je moet rennen omdat je in een 'verkeerde' buurt komt. En nu dus afgekocht wordt door supporters die zelf nog nooit een bal van dichtbij gezien hebben.

Het zuid-oosten van Europa + Turkije dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites