Lars990 Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Ben ze alle 4 al kwijt ;) Dan moet je goed zoeken, want anders kun je de kaartjes niet verkopen. Sent from my RM-846_eu_netherlands_300 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 Dan moet je goed zoeken, want anders kun je de kaartjes niet verkopen. Pfff :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DirkJan275 Geplaatst 19 mei 2014 Share Geplaatst 19 mei 2014 Komende zomer toch weer naar Sziget! We gaan met een busje van 9 personen eerst een nacht naar Praag, dan waarschijnlijk 2 nachten Bratislava en dan door naar Budapest voor het festival! Ontzettend veel zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2014 Klinkt tof, man. Sziget wil ik ook graag een keer heen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Heerlijke dag gehad gister. Eerst 3voor12-sessie gezien van Speedy Ortiz, vervolgens even wat gaan drinken op een terras, daarna toch wel een van de vreemdste dingen ooit gezien. Het had volgens mij de 3voor12-sessie van together PANGEA moeten zijn maar het liep helemaal in de soep, weet nog steeds niet precies wat er nou gebeurde. Maar goed, daarna even wat gegeten en nog een half optreden van Hallo Venray gezien, klonk erg fijn, vervolgens The War on Drugs die een ontzettend goede show neerzetten. Niet meer naar Sean Carey gegaan omdat het zo ontzettend druk was en we waren wel even toe aan een zitpauze, en toen hoogtepunt van de avond, Neutral Milk Hotel. Jeff zag eruit alsof hij al 10 jaar niet meer buiten was geweest, maar dat deed niks af aan het optreden. Ik had een beetje een ingetogen show verwacht, maar daar dachten de heren anders over want zonder ook maar één elektrische gitaar te gebruiken rockten ze toch de hele tent plat. Maakte het optreden niet minder want Jeff's zang was retestrak, de blazers kwamen goed tot hun recht en alle mooie nummers kwamen voorbij. Beste momenten waren voor mij echter toch wel de momenten waar Jeff even solo Two Headed Boy en Oh Comely deed. Echt ontzettend genoten. En heel veel propjes voor Scott Spilane die met gitaar op de rug en trompet in de hand elk woord (en zelfs de hoornpartij) uit volle borst stond mee te zingen, genot om naar te kijken. Wat vond jij [MENTION=204]Tijn[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Neutral Milk Hotel was echt fantastisch ja, heb het hele concert met een enorme grijns op mijn gezicht te staan genieten. Had het wel ongelooflijk benauwd op de vloer, dus was uiteindelijk maar op het balkon gaan staan. Hadden dit beter in een van de nieuwe zalen in Tivoli/Vredenburg kunnen zetten. Omdat ik volgende week tentamens heb begon mijn avond pas met Hallo Venray, die mij echt positief hebben verrast. Toffe liedjes en er zat ook goed veel variatie in hun set. Vooraf was ik een beetje bang of het geluid van the War on Drugs wel goed zou zijn na dat treurige optreden van hun bij DWDD, maar dat zat gelukkig helemaal snor. Maar was vond het ook heel goed, had toen nog zelfs het idee dat men vooral voor hun was gekomen. Volgend jaar als het goed is in het nieuwe TivoliVredenburg, waardoor het veel makkelijker zal zijn om dingen in meerdere zalen te zien als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Idd, zaal stroomde ook flink leeg na The War on Drugs, wij waren zelf ook nog even naar buiten gegaan want was inderdaad ontzettend benauwd, was even bang dat we niet meer op tijd binnen konden komen maar dat viel ontzettend mee :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 21 juni Dreamfields :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 En ik heb kaarten voor Pinkpop zaterdag. :< :love: Ik nu ook. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2014 Nice. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ga in juli met 7 man twee weken op roadtrip in een busje. Onderweg gaan wij van 10 tot 13 juli naar Balatonsound, dancefestival bij Siofok. Line-up: http://www.sziget.hu/balatonsound_english/program_article Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielsie1992 Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ga in juli met 7 man twee weken op roadtrip in een busje. Onderweg gaan wij van 10 tot 13 juli naar Balatonsound, dancefestival bij Siofok. Line-up: http://www.sziget.hu/balatonsound_english/program_article Nice, ben ik vorig jaar ook geweest, zeker een aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Kaartjes gewonnen voor Festivaart :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Dan toch wellicht nog weekendje pinkpop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Eerste namen weer voor het zomerparkfeest in Venlo Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O Afterpartees Bo Saris Bongo Botrakko Compact Disk Dummies Gallowstreet Brass Band Hannah Rickard & the Relatives KADAVAR Kensington La Yegros Larry & His Flask Maydien Mop Mop Palenke Soultribe Parne Gadje PAUS Tamikrest Thomas Azier Tommy Castro and The Painkillers Town of Saints Het programma is weer verder aangevuld: Ben Verdellen Rocco Granata Ebo Taylor Sharon van Etten Sons of Kemet Myles Sanko Christopher Paul Stelling Birth of Joy Guy Smeets Band Knarsetand Je Broer Ronnie Flex My Darling Clementine Audio Pilots Hoop onbekende of oninteressante namen, maar onbekend betekent niet slecht heb ik de afgelopen jaren ervaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Sharon van Etten ligt waarschijnlijk wel in je straatje als je haar nog niet kende, heeft afgelopen weer een prachtige nieuwe plaat uitgebracht. Ga haar zelf samen met een vriendin aanstaande dinsdag zien in Bitterzoet, na ik haar een paar jaar geleden ook al eens voor the National zag tijdens Cross-Linx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Allemaal even op een maatje van me stemmen: Remco van Elsacker. Hij kan dan een uur optreden winnen op de camping op Sziget. Even z'n filmpje opzoeken en daaronder op like klikken. http://nl.szigetfestival.com/programma/campfire_stage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Hoppakee, kaartje Pinkpop dan toch nog geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Kan niet wachten tot volgende week zaterdag, echt zin om naar Pinkpop te gaan. Nu een beetje de onbekende artiesten aan het beluisteren op YouTube. Bevalt me prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noev Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ik kan niet wachten op zondag! Freshtival met W&W als grote afsluiter _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 http://giel.vara.nl/media/316230 ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Ja die man is de realiteit een beetje verloren. Ik ben niet pro-drugs maar dit is echt onzin wat hij aandraagt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Die man is inderdaad niet heel realistisch, alles verbieden. Dan wordt alles naar de underground gebracht en wordt het nog erger. Nu is het toch niet zo erg op die festivals. Hoor er nooit wat over dat er doden vallen op festivals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Ja idd. Volgens zijn bron zijn er 10 personen overleden, op de 1300 (dacht dat ik dat laatst ergens las maar kan niet meer vinden waar?) festivals in Nederland. Tuurlijk is het zo dat er vaak gebruikt wordt op festivals, maar daarbuiten net zo goed en dat moet hij als ex-problematisch gebruiker toch zeker weten (want dat zal die vast niet hebben gedaan op festivals gezien zijn haat eraan). En zn standpunt gaat vooral over festivals verbieden omdat er veel jeugd op af komt. Beetje raar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 juni 2014 Share Geplaatst 8 juni 2014 Gister een heerlijke dag gehad op Pinkpop. Genoten van Ed Kowalczyk. Wat speelde die man goed, was een prima begin van de dag. En de afsluiter was natuurlijk tof. Genoten van The Rolling Stones. Wat rocken die gasten nog op hun leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten