Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Heerlijke dag gehad gister. Eerst 3voor12-sessie gezien van Speedy Ortiz, vervolgens even wat gaan drinken op een terras, daarna toch wel een van de vreemdste dingen ooit gezien. Het had volgens mij de 3voor12-sessie van together PANGEA moeten zijn maar het liep helemaal in de soep, weet nog steeds niet precies wat er nou gebeurde.

Maar goed, daarna even wat gegeten en nog een half optreden van Hallo Venray gezien, klonk erg fijn, vervolgens The War on Drugs die een ontzettend goede show neerzetten. Niet meer naar Sean Carey gegaan omdat het zo ontzettend druk was en we waren wel even toe aan een zitpauze, en toen hoogtepunt van de avond, Neutral Milk Hotel. Jeff zag eruit alsof hij al 10 jaar niet meer buiten was geweest, maar dat deed niks af aan het optreden. Ik had een beetje een ingetogen show verwacht, maar daar dachten de heren anders over want zonder ook maar één elektrische gitaar te gebruiken rockten ze toch de hele tent plat. Maakte het optreden niet minder want Jeff's zang was retestrak, de blazers kwamen goed tot hun recht en alle mooie nummers kwamen voorbij. Beste momenten waren voor mij echter toch wel de momenten waar Jeff even solo Two Headed Boy en Oh Comely deed. Echt ontzettend genoten. En heel veel propjes voor Scott Spilane die met gitaar op de rug en trompet in de hand elk woord (en zelfs de hoornpartij) uit volle borst stond mee te zingen, genot om naar te kijken.

Wat vond jij [MENTION=204]Tijn[/MENTION];?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neutral Milk Hotel was echt fantastisch ja, heb het hele concert met een enorme grijns op mijn gezicht te staan genieten. Had het wel ongelooflijk benauwd op de vloer, dus was uiteindelijk maar op het balkon gaan staan. Hadden dit beter in een van de nieuwe zalen in Tivoli/Vredenburg kunnen zetten. Omdat ik volgende week tentamens heb begon mijn avond pas met Hallo Venray, die mij echt positief hebben verrast. Toffe liedjes en er zat ook goed veel variatie in hun set. Vooraf was ik een beetje bang of het geluid van the War on Drugs wel goed zou zijn na dat treurige optreden van hun bij DWDD, maar dat zat gelukkig helemaal snor. Maar was vond het ook heel goed, had toen nog zelfs het idee dat men vooral voor hun was gekomen. Volgend jaar als het goed is in het nieuwe TivoliVredenburg, waardoor het veel makkelijker zal zijn om dingen in meerdere zalen te zien als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste namen weer voor het zomerparkfeest in Venlo

Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O

Afterpartees

Bo Saris

Bongo Botrakko

Compact Disk Dummies

Gallowstreet Brass Band

Hannah Rickard & the Relatives

KADAVAR

Kensington

La Yegros

Larry & His Flask

Maydien

Mop Mop

Palenke Soultribe

Parne Gadje

PAUS

Tamikrest

Thomas Azier

Tommy Castro and The Painkillers

Town of Saints

Het programma is weer verder aangevuld:

Ben Verdellen

Rocco Granata

Ebo Taylor

Sharon van Etten

Sons of Kemet

Myles Sanko

Christopher Paul Stelling

Birth of Joy

Guy Smeets Band

Knarsetand

Je Broer

Ronnie Flex

My Darling Clementine

Audio Pilots

Hoop onbekende of oninteressante namen, maar onbekend betekent niet slecht heb ik de afgelopen jaren ervaren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sharon van Etten ligt waarschijnlijk wel in je straatje als je haar nog niet kende, heeft afgelopen weer een prachtige nieuwe plaat uitgebracht. Ga haar zelf samen met een vriendin aanstaande dinsdag zien in Bitterzoet, na ik haar een paar jaar geleden ook al eens voor the National zag tijdens Cross-Linx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja idd. Volgens zijn bron zijn er 10 personen overleden, op de 1300 (dacht dat ik dat laatst ergens las maar kan niet meer vinden waar?) festivals in Nederland. Tuurlijk is het zo dat er vaak gebruikt wordt op festivals, maar daarbuiten net zo goed en dat moet hij als ex-problematisch gebruiker toch zeker weten (want dat zal die vast niet hebben gedaan op festivals gezien zijn haat eraan). En zn standpunt gaat vooral over festivals verbieden omdat er veel jeugd op af komt. Beetje raar

Link naar opmerking
Deel via andere websites