Juca Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Probeer in het kader van Lowlands beetje naar Interpol te luisteren, maar weet mij echt nog niet te boeien. Saai, saai, saai. Voteban Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Noem eens een nummer die ik potentieel geweldig zou kunnen vinden? Om je zoekveld even wat te verkleinen roep ik even twee fijne nummers van bands die ik ook niet grijsdraai en enigszins vergelijkbaar vind: Tame Impala - Cause Im A Man Boxer Rebellion - Diamonds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2015 Heel Turn on the Bright Lights. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Nog naar Woo Hah! geweest dit jaar ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Nog naar Woo Hah! geweest dit jaar ? Nope, hoefde maar 3 dingen echt te zien en kon niemand meekrijgen. Met lineup als vorig jaar vond ik het niet erg om alleen te gaan, maar alleen voor RTJ (komen toch nog wel), Freddie Gibbs (schijnt live niet veel te zijn) en Fresku vind ik dat wat veel van het goede. Heb met een Cypress Hill ook niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Nope, hoefde maar 3 dingen echt te zien en kon niemand meekrijgen. Met lineup als vorig jaar vond ik het niet erg om alleen te gaan, maar alleen voor RTJ (komen toch nog wel), Freddie Gibbs (schijnt live niet veel te zijn) en Fresku vind ik dat wat veel van het goede. Heb met een Cypress Hill ook niks. Ah okay, begrijpelijk dan. Wilde zelf wel gaan, maar toch de Tour start verkozen. Zelf zou ik vooral voor Vince Staples, RTJ, Freddie Gibbs, Travis Scott en in mindere mate Joey Bada$$ (tijdje terug al live gezien) en Big Sean zijn gegaan. Aantal Nederlandse artiesten zouden een mooie bijkomstigheid zijn geweest (Fresku, Winne, Cho). Een vriend van me was trouwens 'fotograaf' bij dit festival. Perskaart (van een compleet irrelevant medium) van een kennis bij de organisatie aangeleverd en mocht daardoor op het podium staan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Ah okay, begrijpelijk dan. Wilde zelf wel gaan, maar toch de Tour start verkozen. Zelf zou ik vooral voor Vince Staples, RTJ, Freddie Gibbs, Travis Scott en in mindere mate Joey Bada$$ (tijdje terug al live gezien) en Big Sean zijn gegaan. Aantal Nederlandse artiesten zouden een mooie bijkomstigheid zijn geweest (Fresku, Winne, Cho). Een vriend van me was trouwens 'fotograaf' bij dit festival. Perskaart (van een compleet irrelevant medium) van een kennis bij de organisatie aangeleverd en mocht daardoor op het podium staan :D Nja als ik het zo zie heb ik idd niet veel gemist, staat daar gewoon te playbacken half. Nee ben al naar Graspop geweest, vond dat wel ff voldoende. Vooral omdat al die andere gasten me niet boeien of in formaties zitten die me niet trekken, Winne met Feis bijv dat doet me niks, Roscovitsch met Deux Deux ipv Zo Moeilijk. Maakte ik ff een optelsom en besloten om lekker niet te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Zo Moeilijk bestaat niet meer helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Noem eens een nummer die ik potentieel geweldig zou kunnen vinden? Om je zoekveld even wat te verkleinen roep ik even twee fijne nummers van bands die ik ook niet grijsdraai en enigszins vergelijkbaar vind: Tame Impala - Cause Im A Man Boxer Rebellion - Diamonds Heel Turn on the Bright Lights. Begrijp wel enigszins dat je Interpol saai vindt. Het moet je gewoon liggen. Maar TOTBL is wel kunst van begin tot eind, zoals Richard al zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Probeer in het kader van Lowlands beetje naar Interpol te luisteren, maar weet mij echt nog niet te boeien. Saai, saai, saai. OGHk2F_PB7Q _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2015 Begrijp wel enigszins dat je Interpol saai vindt. Het moet je gewoon liggen. Maar TOTBL is wel kunst van begin tot eind, zoals Richard al zegt. Het kan je niet liggen, oke, maar saai is het niet hoor. Het is niet uptempo, maar allesbehalve saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik vind het anders ook weinig spannend hoor. Heb weinig bands zo veel kansen gegeven als Interpol maar het heeft me nog geen enkele keer echt kunnen boeien helaas. Maarja ieder zijn meug natuurlijk toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Interpol is iig minder saai en stom dan Muse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Dat is ontegenzeggelijk waar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Nee hoor. Je kan Muse slecht vinden, maar het saai noemen is absurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ja wilde het nog editten, ging alleen om het "stom" gedeelte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Jullie zijn allemaal stom en saai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ah okay, begrijpelijk dan. Wilde zelf wel gaan, maar toch de Tour start verkozen. Zelf zou ik vooral voor Vince Staples, RTJ, Freddie Gibbs, Travis Scott en in mindere mate Joey Bada$$ (tijdje terug al live gezien) en Big Sean zijn gegaan. Aantal Nederlandse artiesten zouden een mooie bijkomstigheid zijn geweest (Fresku, Winne, Cho). Een vriend van me was trouwens 'fotograaf' bij dit festival. Perskaart (van een compleet irrelevant medium) van een kennis bij de organisatie aangeleverd en mocht daardoor op het podium staan :D Tussen het podium en de barrier in ja :oops: Ik ben wel geweest, eerst van 10 tot half 6 gewerkt, daarna gratis entree. Vond Fresku vet (deed aantal nummers die op z'n aankomende album komen voor het eerst, was ook superzenuwachtig), Joey Badass maar was veel te druk. Cypress hill was ook vet. En the Underachievers gaven goeie show weg. Verder beetje te veel bier gedronken om iets te herinneren. Freddie Gibbs wou trouwens niet zonder z'n bodyguard naar het podium toe lopen omdat ie dan tussen het publiek door moest :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Wanneer gaat Lowlands nou eindelijk weer met nieuwe namen komen? Is al méér dan een maand geleden en er moeten toch nog echt wat namen bij gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Rustig, komen eind deze of begin volgende week wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ben alleen een beetje bang dat ze de ondergrens doorzakken qua line up dit jaar :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ben dit jaar juist best wel tevreden over de line-up:p Lowlands moet je ook niet voor de grote namen doen. Sta zelf ook zelden in de Alpha, omdat het achteraan gewoon sfeerloos is. Als er echt iets goeds staat, zorg ik ervoor dat ik een beetje vooraan kan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ben dit jaar juist best wel tevreden over de line-up:p Lowlands moet je ook niet voor de grote namen doen. Sta zelf ook zelden in de Alpha, omdat het achteraan gewoon sfeerloos is. Als er echt iets goeds staat, zorg ik ervoor dat ik een beetje vooraan kan staan. Ik vermaak me heus wel hoor, is wel genoeg leuks te zien. De aparte sfeer zal er sowieso wel zijn. Maar alleen daarvoor is het niet nodig 200€ te betalen voor een kaartje. Mis nog net even een QOTSA, of een act die bekend staat om zijn geweldige live act. Dat laatste kan dan ook te maken hebbeb met gebrek aan kennis. Maar komen nog wel wat leuke namen bij. Mis Kees de Hondt bijvoorbeeld nog :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 (bewerkt) Laatste namen Lowlands erbij gekomen, geen bekende namen voor mij. Helaas.. Wat mij betreft eigenlijk geen één hoofdactwaardig... Hoofdacts Limp Bizkit, Chemical Brothers en ..? Gaat dit jaar zeker niet uitverkocht worden. 16 juli 2015 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Is bij Lowlands hard gegaan dan. Twee jaar geleden nog in de wachtrij gestaan voor een kaartje. Nieuwe namen zijn voor mij trouwens ook niet echt je van het, maar heb genoeg leuks waar ik naartoe wil. Helaas wel erg veel melancholisch, mis een beetje de feestjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten