Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Noem eens een nummer die ik potentieel geweldig zou kunnen vinden? Om je zoekveld even wat te verkleinen roep ik even twee fijne nummers van bands die ik ook niet grijsdraai en enigszins vergelijkbaar vind:

Tame Impala - Cause Im A Man

Boxer Rebellion - Diamonds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Nog naar Woo Hah! geweest dit jaar ?

Nope, hoefde maar 3 dingen echt te zien en kon niemand meekrijgen. Met lineup als vorig jaar vond ik het niet erg om alleen te gaan, maar alleen voor RTJ (komen toch nog wel), Freddie Gibbs (schijnt live niet veel te zijn) en Fresku vind ik dat wat veel van het goede. Heb met een Cypress Hill ook niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, hoefde maar 3 dingen echt te zien en kon niemand meekrijgen. Met lineup als vorig jaar vond ik het niet erg om alleen te gaan, maar alleen voor RTJ (komen toch nog wel), Freddie Gibbs (schijnt live niet veel te zijn) en Fresku vind ik dat wat veel van het goede. Heb met een Cypress Hill ook niks.

Ah okay, begrijpelijk dan. Wilde zelf wel gaan, maar toch de Tour start verkozen. Zelf zou ik vooral voor Vince Staples, RTJ, Freddie Gibbs, Travis Scott en in mindere mate Joey Bada$$ (tijdje terug al live gezien) en Big Sean zijn gegaan. Aantal Nederlandse artiesten zouden een mooie bijkomstigheid zijn geweest (Fresku, Winne, Cho).

Een vriend van me was trouwens 'fotograaf' bij dit festival. Perskaart (van een compleet irrelevant medium) van een kennis bij de organisatie aangeleverd en mocht daardoor op het podium staan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah okay, begrijpelijk dan. Wilde zelf wel gaan, maar toch de Tour start verkozen. Zelf zou ik vooral voor Vince Staples, RTJ, Freddie Gibbs, Travis Scott en in mindere mate Joey Bada$$ (tijdje terug al live gezien) en Big Sean zijn gegaan. Aantal Nederlandse artiesten zouden een mooie bijkomstigheid zijn geweest (Fresku, Winne, Cho).

Een vriend van me was trouwens 'fotograaf' bij dit festival. Perskaart (van een compleet irrelevant medium) van een kennis bij de organisatie aangeleverd en mocht daardoor op het podium staan :D

Nja als ik het zo zie heb ik idd niet veel gemist, staat daar gewoon te playbacken half. Nee ben al naar Graspop geweest, vond dat wel ff voldoende. Vooral omdat al die andere gasten me niet boeien of in formaties zitten die me niet trekken, Winne met Feis bijv dat doet me niks, Roscovitsch met Deux Deux ipv Zo Moeilijk. Maakte ik ff een optelsom en besloten om lekker niet te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noem eens een nummer die ik potentieel geweldig zou kunnen vinden? Om je zoekveld even wat te verkleinen roep ik even twee fijne nummers van bands die ik ook niet grijsdraai en enigszins vergelijkbaar vind:

Tame Impala - Cause Im A Man

Boxer Rebellion - Diamonds

Heel Turn on the Bright Lights.

Begrijp wel enigszins dat je Interpol saai vindt. Het moet je gewoon liggen. Maar TOTBL is wel kunst van begin tot eind, zoals Richard al zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp wel enigszins dat je Interpol saai vindt. Het moet je gewoon liggen. Maar TOTBL is wel kunst van begin tot eind, zoals Richard al zegt.

Het kan je niet liggen, oke, maar saai is het niet hoor. Het is niet uptempo, maar allesbehalve saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen het podium en de barrier in ja :oops:

Ik ben wel geweest, eerst van 10 tot half 6 gewerkt, daarna gratis entree. Vond Fresku vet (deed aantal nummers die op z'n aankomende album komen voor het eerst, was ook superzenuwachtig), Joey Badass maar was veel te druk. Cypress hill was ook vet. En the Underachievers gaven goeie show weg. Verder beetje te veel bier gedronken om iets te herinneren. Freddie Gibbs wou trouwens niet zonder z'n bodyguard naar het podium toe lopen omdat ie dan tussen het publiek door moest :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dit jaar juist best wel tevreden over de line-up:p Lowlands moet je ook niet voor de grote namen doen. Sta zelf ook zelden in de Alpha, omdat het achteraan gewoon sfeerloos is. Als er echt iets goeds staat, zorg ik ervoor dat ik een beetje vooraan kan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dit jaar juist best wel tevreden over de line-up:p Lowlands moet je ook niet voor de grote namen doen. Sta zelf ook zelden in de Alpha, omdat het achteraan gewoon sfeerloos is. Als er echt iets goeds staat, zorg ik ervoor dat ik een beetje vooraan kan staan.

Ik vermaak me heus wel hoor, is wel genoeg leuks te zien. De aparte sfeer zal er sowieso wel zijn. Maar alleen daarvoor is het niet nodig 200€ te betalen voor een kaartje. Mis nog net even een QOTSA, of een act die bekend staat om zijn geweldige live act. Dat laatste kan dan ook te maken hebbeb met gebrek aan kennis. Maar komen nog wel wat leuke namen bij. Mis Kees de Hondt bijvoorbeeld nog :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste namen Lowlands erbij gekomen, geen bekende namen voor mij. Helaas..

Wat mij betreft eigenlijk geen één hoofdactwaardig...

Hoofdacts Limp Bizkit, Chemical Brothers en ..?

Gaat dit jaar zeker niet uitverkocht worden.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is bij Lowlands hard gegaan dan. Twee jaar geleden nog in de wachtrij gestaan voor een kaartje.

Nieuwe namen zijn voor mij trouwens ook niet echt je van het, maar heb genoeg leuks waar ik naartoe wil. Helaas wel erg veel melancholisch, mis een beetje de feestjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites