Chiemel Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Zojuist 2 kaarten gewonnen voor Lowlands hahaha Cool. Hoe? Kan je nu met 14 man gaan dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2015 [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Heerlijke line-up, mis ten opzichte van de editie in Barcelona alleen the Strokes, James Blake en John Hopkins. Zal me op de zaterdag in drieën willen splitsen, Anthony & the Johnsons, the Replacements, Belle & Sebastian, Run the Jewels, Spiritualized en Viet Cong wil ik eigenlijk allemaal wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Tweeëntwintig nieuwe namen! Interpol, Tame Impala, Kodaline, SBTRKT, Years & Years, Twenty One Pilots, Roots Manuva, het Concertgebouworkest, Hudson Mohawke (live), Todd Terje & Olson Band, Bejamin Clementine, Courtney Barnett, Max Cooper presents Emergence, Jack Garratt, Curtis Harding, Skinny Lister, Ought, Viet Cong, POND, JP Cooper, The Bohicas en While She Sleeps zijn zojuist bevestigd voor Lowlands. I like this Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Hmm ken er weinig van en anders alleen van naam. Zit vast iets tussen wat ik nog ff moet ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Goeie shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Wauw :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Is dit design serieus? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Zou me op die zondag nog prima kunnen vermaken, maar verder, tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Counting Crows _O_ Goh nee, dit is wel heel erg zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Slappe hap eerste klas deze line-up zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Zaterdag ziet er best gezellig uit. De rest is niet zoveel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Inderdaad, zaterdag ziet er prima uit. Denk dat die het gaat worden dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Counting Crows _O_ Ik zou alleen voor Palisades Park al gaan :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Die programmeur van Pinkpop moeten ze ook eens gaan ontslaan, want dit is echt heel matig gezien de bands die in juni touren. Zou wel naar de vrijdag willen gaan voor Muse en Faith No More, maar 95 euro is een beetje teveel van het goede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 3 acts die ik maar zou willen zien. :-D Daarvan heb ik Typhoon al gezien, ga ik Faith no More deze zomer op Graspop zien en is Eagles of Death Metal wel geinig maar nu ook niet iets waarvoor je naar een festival gaat. Lijkt wel alsof ze al hun budget aan Robbie en The Script kwijt zijn en daarom voor de rest maar Nederlanders binnenhalen. :D Die Kensington die staan er ook al voor de 20e keer op rij toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2015 3 acts die ik maar zou willen zien. :-D Daarvan heb ik Typhoon al gezien, ga ik Faith no More deze zomer op Graspop zien en is Eagles of Death Metal wel geinig maar nu ook niet iets waarvoor je naar een festival gaat. Lijkt wel alsof ze al hun budget aan Robbie en The Script kwijt zijn en daarom voor de rest maar Nederlanders binnenhalen. :D Die Kensington die staan er ook al voor de 20e keer op rij toch? Speelden er in 2013. Verder niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Speelden er in 2013. Verder niet. O dan verwar ik ze met iemand anders. :P was vorig jaar een hoop kritiek over volgens mij, dat een band daar elk jaar speelde. Oja was dat niet Kings of Leon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 februari 2015 Share Geplaatst 25 februari 2015 Da's ook twee jaar geleden, de editie van vorig jaar was voor Pinkpop alleraardigst. Voor Werchter was het wel de zesde keer in acht jaar tijd dat ze Kings of Leon hadden geboekt, dus gok dat je daar op doelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Kaarten voor de zondag. Wou met een vriend de zaterdag gaan, maar hij ging niet meer mee. Dus dacht dat het dit jaar niets werd. Kreeg ik bericht van een andere vriend of ik zondags mee wou. Hij had nog 2 kaarten over. Prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Hmm, Bospop wordt ook weer het overwegen waard. Zz Top, Dream Theather, Black Label Society etc. Dat Anastacia dan ook komt neem ik dan maar op de koop toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Steven Wilson en Gary Clark Jr erbij op Bospop, dat wordt wel gaan denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Nieuwe namen Lowlands, zitten zeker een paar goede tussen: Underworld Joey Bada$$ All Time Low Echosmith Imelda May Father John Misty Shura Bad Breeding Slaves Mark Ronson (DJ-set) Boys Noize b2b Baauer Chef’Special Allah-Las La Roux Seinabo Sey What So Not Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april 2015 Auteur Share Geplaatst 3 april 2015 Iemand die volgende week nog Coachella gaat kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2015 FIDLAR er nog even bij op BKS. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten