Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Heerlijke line-up, mis ten opzichte van de editie in Barcelona alleen the Strokes, James Blake en John Hopkins. Zal me op de zaterdag in drieën willen splitsen, Anthony & the Johnsons, the Replacements, Belle & Sebastian, Run the Jewels, Spiritualized en Viet Cong wil ik eigenlijk allemaal wel zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweeëntwintig nieuwe namen! Interpol, Tame Impala, Kodaline, SBTRKT, Years & Years, Twenty One Pilots, Roots Manuva, het Concertgebouworkest, Hudson Mohawke (live), Todd Terje & Olson Band, Bejamin Clementine, Courtney Barnett, Max Cooper presents Emergence, Jack Garratt, Curtis Harding, Skinny Lister, Ought, Viet Cong, POND, JP Cooper, The Bohicas en While She Sleeps zijn zojuist bevestigd voor Lowlands.

I like this

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die programmeur van Pinkpop moeten ze ook eens gaan ontslaan, want dit is echt heel matig gezien de bands die in juni touren. Zou wel naar de vrijdag willen gaan voor Muse en Faith No More, maar 95 euro is een beetje teveel van het goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 acts die ik maar zou willen zien. :-D Daarvan heb ik Typhoon al gezien, ga ik Faith no More deze zomer op Graspop zien en is Eagles of Death Metal wel geinig maar nu ook niet iets waarvoor je naar een festival gaat. Lijkt wel alsof ze al hun budget aan Robbie en The Script kwijt zijn en daarom voor de rest maar Nederlanders binnenhalen. :D

Die Kensington die staan er ook al voor de 20e keer op rij toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 acts die ik maar zou willen zien. :-D Daarvan heb ik Typhoon al gezien, ga ik Faith no More deze zomer op Graspop zien en is Eagles of Death Metal wel geinig maar nu ook niet iets waarvoor je naar een festival gaat. Lijkt wel alsof ze al hun budget aan Robbie en The Script kwijt zijn en daarom voor de rest maar Nederlanders binnenhalen. :D

Die Kensington die staan er ook al voor de 20e keer op rij toch?

Speelden er in 2013. Verder niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe namen Lowlands, zitten zeker een paar goede tussen:

Underworld

Joey Bada$$

All Time Low

Echosmith

Imelda May

Father John Misty

Shura

Bad Breeding