Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Alleen al de moeite waard voor Neutral Milk Hotel en Television die ff Marquee Moon spelen, zie je nergens anders, krijg je nog tientallen erg goede acts erbij. :<

Pixies, Qotsa, Mogwai, GY!BE, Slint, Slowdive, Caetano Veloso, Jesu, Midlake, covers van Sun Ra, lekker hoor. :<

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je Pixies, Slint, Slowdive, Qotsa, Television, GY!BE én Neutral Milk Hotel op 1 festival hebt kan je 200 Zanger Rinus look-a-likes de rest van het festival laten vullen en heb je nog een van de beste rockfestivals van het jaar hoor. :<

Mja dit is wel grotendeels gitaarmuziek-georiënteerd natuurlijk, daar oordelen wij ook op, verklaart dat je het niet veel vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heel geweldig vind ik t nou ook weer niet hoor, zijn sowieso betere festivals. Al is dat natuurlijk afhankelijk van smaak. Zie er 10-15 namen tussen staan waarvan ik zoiets heb van die zou ik eventueel wel willen checken als ik op een festival ben

Snap wel dat het niet echt jouw kopje thee is, maar dit is de hemel qua gitaarmuziek. Maar dan nog staan er ook hele toffe namen op het 'elektronische' vlak met een Darkside, Moderat en Jamie xx onder andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap wel dat het niet echt jouw kopje thee is, maar dit is de hemel qua gitaarmuziek. Maar dan nog staan er ook hele toffe namen op het 'elektronische' vlak met een Darkside, Moderat en Jamie xx onder andere.

Heb je zeker gelijk in, die 3 namen en namen als Laurent Garnier en Disclosure zou ik zeker naar gaan kijken op elk festival. Maar verder idd teveel gitaarmuziek, alhoewel ik het wel kan waarderen, alleen is mijn instelling in naar een festival gaan denk ik ook anders, weet ik wel zeker trouwens. Ik ga meer om te feesten en krijg bijv overdag ook niet echt wat van het festivalterrein mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk komende zomer van 11 tot 18 augustus naar Hongarije voor het Sziget Festival. Pas 1% van de line-up is aangekondigd, maar daar zit al Queens of the Stone Age, Stromae, Imagine Dragons, Calvin Harris tussen. :<

Ook naar gekeken, maar helaas tegelijk met Lowlands. En om nu alleen te gaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk die nachten werken, heb je mooi tijd om beetje te neuzen naar eventuele bands voor Lowlands van de zomer. Helaas zijn er maar weinig bands die hun Tour-data al zo ver vooruit hebben gepland en daardoor misschien "per ongeluk" al hebben staan dat ze in Nederland zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franz Ferdinand, Interpol, Babyshambles, Chvrches, Daryll-Ann, George Ezra, Mogwai, Nils Frahm, Childhood, Elephant Stone, Girl Band, Jaakko Eino Kalevi, Larry Gus, Maydien, Oddisee, Pink Mountaintops, Pional (live), Radkey, School Is Cool, The Wytches, TRAAMS en Warm Soda zijn toegevoegd aan de line-up van Best Kept Secret festival 2014.

Link naar opmerking
Deel via andere websites