Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

ONE mikt op WorldTour-licentie in 2017

Door Youri IJnsen, donderdag 11 februari 2016 om 12:19

foto: ONEfoto: ONE

ONE wil na het bemachtigen van een ProContinentale licentie voor 2016, het komende jaar direct doorstoten naar de WorldTour. “Het volgende doel is om mee te doen aan grote rondes, of zelfs het verkrijgen van een WorldTour-licentie”, vertelt teameigenaar Matt Prior aan Cyclingnews.

Nieuwe sponsor

Uiteindelijk is het doel van ONE om toe te treden tot de WorldTour. Dat kan komend seizoen al gebeuren, maar in 2018 moet dat volgens Prior zeker het geval zijn. “Er bestaat geen twijfel over dat wanneer een team de opstap maakt naar de WorldTour, er sponsors nodig zijn. Daar kom je niet onderuit. We hebben nu de mogelijkheid om daar naar te kijken. We zijn actief op zoek naar een partner die ons naar het volgende niveau kan brengen. Er hebben al een aantal gesprekken plaatsgevonden met veel geïnteresseerde mensen. Het is allemaal erg spannend, maar meer ga ik er ook niet over zeggen. Ik ben erg bijgelovig en reken me niet rijk.” Volgens Cyclingnews is ONE dichtbij een overeenkomst met een groot bedrijf dat zich kan vinden in het Britse profiel van de ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh mooi zeg. Zit zelf nog in een winterslaap. Zie af en toe wel wat voorbij komen op Eurosport, maar door werk en studie nauwelijks meer gezien dan wat nieuws berichten.

http://nos.nl/artikel/2087913-cancellara-wint-tijdrit-valpartij-leider-sanchez.html

Over welke Sánchez gaat dit? Weet het zelf wel, maar had wel wat duidelijker gemogen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triestig weer dat bericht van die aanrijding.

Altijd hetzelfde... Nouja, het is iets dat er altijd was, en er ook altijd zo zou zijn. We zijn er als Belgen ook grote renners door kwijtgeraakt zoals een Jean-Pierre Monseré, en gewone mensen laten dagelijks ook het leven door zulke accidenten. Maar ik ben toch voorstander van zeer strenge sancties bij autorijden. In Belgie is dat momenteel veel te laks. .. Frusteer me er rot aan. Ik wil trouwens nooit autorijden. Nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triestig weer dat bericht van die aanrijding.

Altijd hetzelfde... Nouja, het is iets dat er altijd was, en er ook altijd zo zou zijn. We zijn er als Belgen ook grote renners door kwijtgeraakt zoals een Jean-Pierre Monseré, en gewone mensen laten dagelijks ook het leven door zulke accidenten. Maar ik ben toch voorstander van zeer strenge sancties bij autorijden. In Belgie is dat momenteel veel te laks. .. Frusteer me er rot aan. Ik wil trouwens nooit autorijden. Nooit.

:-D Wat een uitspraak weer.

Wacht maar tot je ergens moet gaan werken waar je moeilijk geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi team!

Ik heb zin in het openingsweekend! Voor mij gaat het wielerseizoen dit weekend pas echt beginnen. Helaas kan ik K-B-K niet bekijken zondag, maar de omloop zaterdag wel. Parijs-Nice en de Tirreno zijn ook altijd mooie rondes om naar te kijken. De eerste "bergetappes" die er om gaan.

Daarna zowaar iedere zondag genieten van een mooie klassieker.

Blijft een mooi filmpje, die afdaling van Cancellara met een rustgevend muziekje eronder. Exemplarisch voor de schoonheid van het wielrennen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites