Kavinos Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Degenkolb kan dankzij deze aardige madame ook nog eens zijn voorjaar vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 3 maanden eruit, las ik. Tsjongejonge zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 http://www.wielerflits.nl/nieuws/136913/uci-verscherpt-regels-omtrent-spoorwegovergangen.html/comment-page-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 februari 2016 Share Geplaatst 9 februari 2016 Katusha niet geschorst door de UCI. Ongetwijfeld omdat die baas van die ploeg de campagne van Cookson mede-financierde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 februari 2016 Share Geplaatst 9 februari 2016 Of omdat dat geval van Paolini heel duidelijk niet met prestatiebevordering te maken had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 ONE mikt op WorldTour-licentie in 2017 Door Youri IJnsen, donderdag 11 februari 2016 om 12:19 foto: ONEfoto: ONE ONE wil na het bemachtigen van een ProContinentale licentie voor 2016, het komende jaar direct doorstoten naar de WorldTour. “Het volgende doel is om mee te doen aan grote rondes, of zelfs het verkrijgen van een WorldTour-licentie”, vertelt teameigenaar Matt Prior aan Cyclingnews. Nieuwe sponsor Uiteindelijk is het doel van ONE om toe te treden tot de WorldTour. Dat kan komend seizoen al gebeuren, maar in 2018 moet dat volgens Prior zeker het geval zijn. “Er bestaat geen twijfel over dat wanneer een team de opstap maakt naar de WorldTour, er sponsors nodig zijn. Daar kom je niet onderuit. We hebben nu de mogelijkheid om daar naar te kijken. We zijn actief op zoek naar een partner die ons naar het volgende niveau kan brengen. Er hebben al een aantal gesprekken plaatsgevonden met veel geïnteresseerde mensen. Het is allemaal erg spannend, maar meer ga ik er ook niet over zeggen. Ik ben erg bijgelovig en reken me niet rijk.” Volgens Cyclingnews is ONE dichtbij een overeenkomst met een groot bedrijf dat zich kan vinden in het Britse profiel van de ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Giant heeft zich afgemeld voor de Omloop, uiteraard vanwege te weinig renners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Raymond Kreder is lekker bezig in de Ruta del Sol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Goh mooi zeg. Zit zelf nog in een winterslaap. Zie af en toe wel wat voorbij komen op Eurosport, maar door werk en studie nauwelijks meer gezien dan wat nieuws berichten. http://nos.nl/artikel/2087913-cancellara-wint-tijdrit-valpartij-leider-sanchez.html Over welke Sánchez gaat dit? Weet het zelf wel, maar had wel wat duidelijker gemogen. 19 februari 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Luis Leon ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Triestig weer dat bericht van die aanrijding. Altijd hetzelfde... Nouja, het is iets dat er altijd was, en er ook altijd zo zou zijn. We zijn er als Belgen ook grote renners door kwijtgeraakt zoals een Jean-Pierre Monseré, en gewone mensen laten dagelijks ook het leven door zulke accidenten. Maar ik ben toch voorstander van zeer strenge sancties bij autorijden. In Belgie is dat momenteel veel te laks. .. Frusteer me er rot aan. Ik wil trouwens nooit autorijden. Nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Triestig weer dat bericht van die aanrijding. Altijd hetzelfde... Nouja, het is iets dat er altijd was, en er ook altijd zo zou zijn. We zijn er als Belgen ook grote renners door kwijtgeraakt zoals een Jean-Pierre Monseré, en gewone mensen laten dagelijks ook het leven door zulke accidenten. Maar ik ben toch voorstander van zeer strenge sancties bij autorijden. In Belgie is dat momenteel veel te laks. .. Frusteer me er rot aan. Ik wil trouwens nooit autorijden. Nooit. :-D Wat een uitspraak weer. Wacht maar tot je ergens moet gaan werken waar je moeilijk geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Skjerping moet nog ff aan zijn Engels werken:) So nice to be a part of a winning team. Ready to fist myself in the front of the peleton tomorrow! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Haha ik ga niet kijken morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Vandaag gaat wel een leuke etappe worden in de Ruta Del Sol. Van Garderen zal wel strak in het wiel blijven van Kelderman. Ik denk best dat Kelderman kans heeft om dit rondje op zijn naam te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Wordt het ergens uitgezonden? Eurosport dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Wordt het ergens uitgezonden? Eurosport dus. Als het goed is, starten ze met beelden vanaf 14:00 bij Eurosport inderdaad. Denk dat Valverde de ritzege op z'n naam gaat schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Zal inderdaad een interessante etappe worden met nog een aantal Nederlanders die kansrijk zijn voor het klassement. (Kelderman, Poels en Mollema) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 februari 2016 Share Geplaatst 23 februari 2016 Colombia heeft het team voor de OS bekendgemaakt: Nairo Quintana, Sergio Henao, Rigoberto Uran, Johan Esteban Chaves en Miguel Angel Lopez. *slik* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Mooi team! Ik heb zin in het openingsweekend! Voor mij gaat het wielerseizoen dit weekend pas echt beginnen. Helaas kan ik K-B-K niet bekijken zondag, maar de omloop zaterdag wel. Parijs-Nice en de Tirreno zijn ook altijd mooie rondes om naar te kijken. De eerste "bergetappes" die er om gaan. Daarna zowaar iedere zondag genieten van een mooie klassieker. Blijft een mooi filmpje, die afdaling van Cancellara met een rustgevend muziekje eronder. Exemplarisch voor de schoonheid van het wielrennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Mooi team! Ik heb zin in het openingsweekend! Maak het extra spannend en doe mee met de prono? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Maak het extra spannend en doe mee met de prono? Zoals ik al heb gezegd: Ik wil jullie een declassering besparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Zoals ik al heb gezegd: Ik wil jullie een declassering besparen. Po'pok-pok-po'pok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Zoals ik al heb gezegd: Ik wil jullie een declassering besparen. Ohja, de Cruijff-reflex. Nou ja, jammer dat zo'n groot talent voor onze prono verloren gaat. Is er een plek waar je wel meedoet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten