Roprop Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 We moeten niet vergeten dat er sowieso al heel veel mensen uitvallen in een grote ronde(afstappen, uitvallen, buiten tijd) en dat er soms gewoon teams met 3 man finishen. Als we de teams dan nog kleiner gaan maken gaan een aantal sprintersploegen het heel lastig krijgen. Ik vind 8 een mooi begin en ik zou graag alle andere rondjes naar 6 of 7 zien gaan. Een grote ronde moet zich ook onderscheiden met sterke en brede ploegen in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 En vanaf wanneer geldt dat? Volgen seizoen neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cazimir. Geplaatst 2 juli 2014 Share Geplaatst 2 juli 2014 Lars Boom wordt genoemd bij Team Sky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 juli 2014 Share Geplaatst 11 juli 2014 (bewerkt) Liet net mijn oog eens vallen op de Ronde van Oostenrijk die (helaas) altijd tegelijk met de Tour gereden wordt, waar Patrick Konrad voorlopig behoorlijk aan het bazen is met o.a. een 4 plek op de Kitzbühler Horn en algemene rangschikking. Knulletje is nog geen 23 jaar. Overigens rijdt daar Dayer Quintana (21) ook erg sterk met een zege bovenop eerder vernoemde Kitzbühler Horn. 11 juli 2014 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 juli 2014 Share Geplaatst 12 juli 2014 Garmin en Cannondale zouden gaan fuseren. En Alonso denkt eraan de licentie van Giant-Shimano op te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 juli 2014 Share Geplaatst 12 juli 2014 Garmin en Cannondale zouden gaan fuseren. En Alonso denkt eraan de licentie van Giant-Shimano op te kopen. Hoorde vooral dat Cannondale de nieuwe sponsor van Garmin zou worden. Ook echt sprake van fusie? Dat lijkt mij lastig voor Vaugthers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 juli 2014 Share Geplaatst 12 juli 2014 Garmin en Cannondale zouden gaan fuseren. En Alonso denkt eraan de licentie van Giant-Shimano op te kopen. Spaanse kranten meldden vorige week ook dat de licensie van Belkin aangeboden zou zijn aan Alonso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 :( Ik hoop dat Roompot Belkin overneemt. Rabobank/Blanco/Velkin hoort gewoon bij het Nederlandse wielrennen, zou het erg jammer vinden als je dadelijk alleen dat Orange Cycling hebt, wat meer een kweekvijver wordt(?). Allebei zou 't mooist zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 Tja, liever in buitenlandse handen dan verdwenen. Overigens heeft Giant volgens ook al een lange Nederlandse geschiedenis uit de tijd van Batavus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 Tja, liever in buitenlandse handen dan verdwenen. Overigens heeft Giant volgens ook al een lange Nederlandse geschiedenis uit de tijd van Batavus? 1999 ide ploeg opgericht. Destijds idd als Batavus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Is volgens mij in 2007/2008 echt het huidige project geworden. Toen stapte Spekenbrink in volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cazimir. Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Over Mollema wordt nu dus gemeld dat hij met zekerheid naar Trek zal gaan. Hij maakt dus de overstap van het ene naar het andere zaadteam in de WorldTour, op Cancellara en Arredondo na natuurlijk. Samen met Cannondale en Lotto zijn dat ploegen waar je momenteel beter niet kan rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Bij andere teams zal hij niet als kopman naar de Tour mogen. Vraag me dan ook af wat Kelderman gaat doen mocht Belkin stoppen. Blijven volgens mij toch vrij weinig mogelijkheden over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Over Kelderman hoef je je weinig zorgen te maken juist, na z'n Giro zal er heus wel interesse voor hem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Saxo en Sky zouden interesse hebben in Kelderman. Die gaat echt wel terecht komen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Ja snap ook wel dat hij gewild is, maar hij heeft toch al meerdere malen aangegeven naar de Tour te willen en vraag me af of hij de komende jaren moet willen knechten voor Froome en/of Contador. Bij zulke ploegen zul je niet snel voor eigen kans mogen gaan lijkt me. Kan hij misschien beter naar een GreenEdge ofzo gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Ja snap ook wel dat hij gewild is, maar hij heeft toch al meerdere malen aangegeven naar de Tour te willen en vraag me af of hij de komende jaren moet willen knechten voor Froome en/of Contador. Bij zulke ploegen zul je niet snel voor eigen kans mogen gaan lijkt me. Kan hij misschien beter naar een GreenEdge ofzo gaan. Lijkt me juist beter om niet direct als kopman te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cazimir. Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Bij andere teams zal hij niet als kopman naar de Tour mogen. Vraag me dan ook af wat Kelderman gaat doen mocht Belkin stoppen. Blijven volgens mij toch vrij weinig mogelijkheden over. Alsof de Schleckies zouden gaan knechten voor 'Molkema' (zoals Mart Smeets hem jarenlang noemde) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 De Schlekjes knechten voor niemand. Dat is ook onmogelijk aangezien vooral Andy nooit meer dan een week in een grote ronde rijdt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Jungels is toch de aankomende ronderenner van Trek? Kiserlovski zit er, Arredondo ook, wat moeten die met Mollema? Ik had gelezen dat ze voor van Poppel een sprinttreintje wilden formeren. Dat zie ik Mollema niet doen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Alsof de Schleckies zouden gaan knechten voor 'Molkema' (zoals Mart Smeets hem jarenlang noemde) Andy heeft een aflopend contract, weet niet of Frank dat ook heeft. Eerstgenoemde is sowieso nog een grootverdiener in het peloton, weet niet of Trek iets in contractverlenging ziet? Dat lijkt me namelijk weggegooid geld. Tijd van de gebroeders Schleck is in mijn ogen een gepasseerd station. Neem aan dat Trek dat ook in ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Trek staat trouwens dicht bij de degradatiestreep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Mollema heeft dus wel Trek in een nieuw avontuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cazimir. Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Mollema heeft dus wel Trek in een nieuw avontuur? Jezus :-D Trek zal in ieder geval veel moeten aantrekken willen zie Mollema een degelijk klassement laten rijden. Voor volgend jaar hebben ze: - Alafaci - Arredondo - Beppu - Cancellara - Devolder - Irizar - Jungels - Lampaert - Nizzolo - Popovych - Stuyven - Van Poppel - Van Poppel Enkel met Cancellara, Arredondo en Jungels kun je de grote rondes gaan betwisten. Maar dan nog zou hij alleen Arredondo bij zich hebben voor het hooggebergte (als zij samen in één selectie gaan rijden natuurlijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Jungels is toch de aankomende ronderenner van Trek? Kiserlovski zit er, Arredondo ook, wat moeten die met Mollema? Ik had gelezen dat ze voor van Poppel een sprinttreintje wilden formeren. Dat zie ik Mollema niet doen ;) Jungels is geen klimmer, puur een tijdrijder. Kiserlovski is niet verder gekomen dan een 10e plek in de Giro en Arredondo heeft zich niet bewezen als ronderenner, puur als klimmer in de Giro nu pas. Dus Mollema wordt daar gewoon de kopman mag ik aannemen, anders zou hij daar ook niet heen gaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten