Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei NicoHaak:

Geen enkele koers kilometer in de benen. Lastig inschatten voor de tourspellen :( Maar wel top dat hij direct weer een dag na zijn schorsing een grote ronde kan gaan rijden.

Bovendien bijna een jaar niet gekoerst al, ik denk dat we niet teveel moeten verwachten van hem. Dekker gaat ook mee natuurlijk, dus in die zin is er geanticipeerd dat Dylan niet kan/gaat sprinten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Erwin.:

Bovendien bijna een jaar niet gekoerst al, ik denk dat we niet teveel moeten verwachten van hem. Dekker gaat ook mee natuurlijk, dus in die zin is er geanticipeerd dat Dylan niet kan/gaat sprinten. 

Ja idd, zal wel een soort Jakobsen - Cav situatie worden zoals in Turkije. Wel erg benieuwd naar Dekker idd. Vond hem wel indrukwekkend in de sprints tegen Bennett.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Erwin.:

Ik ben ook wel benieuwd wat voor niveau Evenepoel hier kan halen. Volgens mij is het wel een jongen die zonder koersritme gelijk een hoog niveau kan halen, maar of ie dat dan ook 3 weken kan vasthouden betwijfel ik.

Ik hoop het niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

zwijg.

Hoezo? Ik gun Evenepoel echt helemaal niks. Niet omdat ik het geen leuke renner vind, noch omdat het een Belg is ;), maar omdat ik dat geschreeuw van 'm na Groenewegen/Jakobsen zo ongelofelijk pedant vond, een duidelijk verschil met een groot sportman. Om nog maar niet te beginnen dat ik het Patlef niet gun, maar goed. Dat is een ander verhaal.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Erwin.:

Ik ben ook wel benieuwd wat voor niveau Evenepoel hier kan halen. Volgens mij is het wel een jongen die zonder koersritme gelijk een hoog niveau kan halen, maar of ie dat dan ook 3 weken kan vasthouden betwijfel ik.

Ja die zie ik wel wat etappes pakken. Omdat zijn solo's natuurijk ongekend zijn. Maar vraag me af of hij 3 weken stabiel kan gaan zijn idd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites