Gert Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Geen enkele koers kilometer in de benen. Lastig inschatten voor de tourspellen :( Maar wel top dat hij direct weer een dag na zijn schorsing een grote ronde kan gaan rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 55 minuten geleden zei NicoHaak: Geen enkele koers kilometer in de benen. Lastig inschatten voor de tourspellen :( Maar wel top dat hij direct weer een dag na zijn schorsing een grote ronde kan gaan rijden. Bovendien bijna een jaar niet gekoerst al, ik denk dat we niet teveel moeten verwachten van hem. Dekker gaat ook mee natuurlijk, dus in die zin is er geanticipeerd dat Dylan niet kan/gaat sprinten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Laten we hopen dat Merlier & co hem de moeder sprinten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 20 minuten geleden zei Erwin.: Bovendien bijna een jaar niet gekoerst al, ik denk dat we niet teveel moeten verwachten van hem. Dekker gaat ook mee natuurlijk, dus in die zin is er geanticipeerd dat Dylan niet kan/gaat sprinten. Ja idd, zal wel een soort Jakobsen - Cav situatie worden zoals in Turkije. Wel erg benieuwd naar Dekker idd. Vond hem wel indrukwekkend in de sprints tegen Bennett. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Ik ben ook wel benieuwd wat voor niveau Evenepoel hier kan halen. Volgens mij is het wel een jongen die zonder koersritme gelijk een hoog niveau kan halen, maar of ie dat dan ook 3 weken kan vasthouden betwijfel ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 33 minuten geleden zei Erwin.: Ik ben ook wel benieuwd wat voor niveau Evenepoel hier kan halen. Volgens mij is het wel een jongen die zonder koersritme gelijk een hoog niveau kan halen, maar of ie dat dan ook 3 weken kan vasthouden betwijfel ik. Ik hoop het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 2 minuten geleden zei Abe: Ik hoop het niet zwijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 1 minuut geleden zei Aaron21: zwijg. Hoezo? Ik gun Evenepoel echt helemaal niks. Niet omdat ik het geen leuke renner vind, noch omdat het een Belg is , maar omdat ik dat geschreeuw van 'm na Groenewegen/Jakobsen zo ongelofelijk pedant vond, een duidelijk verschil met een groot sportman. Om nog maar niet te beginnen dat ik het Patlef niet gun, maar goed. Dat is een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 45 minuten geleden zei Erwin.: Ik ben ook wel benieuwd wat voor niveau Evenepoel hier kan halen. Volgens mij is het wel een jongen die zonder koersritme gelijk een hoog niveau kan halen, maar of ie dat dan ook 3 weken kan vasthouden betwijfel ik. Ja die zie ik wel wat etappes pakken. Omdat zijn solo's natuurijk ongekend zijn. Maar vraag me af of hij 3 weken stabiel kan gaan zijn idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 In 2025 dus wk wielrennen in Afrika. Ben benieuwd welk land het mag gaan organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Jahaaaaa heerlijk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Wat was Taco sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Ga nu de laatste 15 km terugkijken, was even de tijd/kilomterstand uit het oog verloren tijdens het werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 Wat is Ciccone toch een geilerd he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 mei 2021 Share Geplaatst 13 mei 2021 Dumoulin is terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Pozzovivo DNS. Zonde, had hem als suprise in mijn prono opgenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Wat een inspanning van Victor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Heerlijke rit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Jammer van Bouman. Ik gunde het hem wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Jammer dat Ciccone 'm niet pakt, alsnog mooi dat hij eens constant presteert vooralsnog. Niet per sé de beste etappe voor hem, dus heel knap. Indrukwekkend van Bernal, maar je wist natuurlijk al dat dit hem goed ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Saaie etappe weer. Mag hopen op iets meer spektakel volgende dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Rit ingekort vanwege het weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 25 minuten geleden zei rich ruzzian: Rit ingekort vanwege het weer. En terecht. Wat is het slecht weer. Ben blij dat ik droog in de kamer zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) Nog maar afwachten of we überhaupt wat te zien gaan krijgen van de koers want helikopters mogen niet de lucht in 24 mei 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 7 minuten geleden zei rich ruzzian: Nog maar afwachten of we überhaupt wat te zien gaan krijgen van de koers want helikopters mogen niet de lucht in Ik ben bang van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten