delichris Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Wat een koers. Eerst Mathieu die valt en toen Wout die lek reed en nu rijdt Mathieu langzaam weg bij Wout. Dit ziet er goed uit. Maar er zijn nog 2 rondes te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Mooie koers en overwinning. Beetje geluk misschien door de lekke band van Wout, maar daarna overtuigde Mathieu wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Door Feyenoord - PSV weinig gezien. Laatste wat ik zag was dat Van der Poel over de kop ging in dat kuiltje. Volgende keer dat ik inschakelde lag hij 20 seconden voor op Van Aert Misschien nog even samenvatting terugkijken want het schijnt zelfs zonder die lekke band wel impressionant geweest te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Mathieu was heel goed eigenlijk. Misschien een vreemde gedacht, maar nu Tom waarschijnlijk de OS niet gaat rijden is Mathieu dan niet een kandidaat voor de wegwedstrijd? Aangezien hij er ook al is voor het mountainbiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 10 minuten geleden zei delichris: Mathieu was heel goed eigenlijk. Misschien een vreemde gedacht, maar nu Tom waarschijnlijk de OS niet gaat rijden is Mathieu dan niet een kandidaat voor de wegwedstrijd? Aangezien hij er ook al is voor het mountainbiken. Volgens mij mag je maar in één discipline meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 (bewerkt) 9 minuten geleden zei PJHoutman: Volgens mij mag je maar in één discipline meedoen. Is dat zeker? Want van Moorsel deed volgens mij ook ooit eerder mee aan de baan en de weg. En dan zouden de tijdrijders ook niet mogen meedoen, want dat is ook een discipline en dat mag wel. En met de winterspelen mag je ook shorttracken en langebaan schaatsen doen. @PJHoutman Het mag en kan, maar is niet ideaal zie link. https://www.wielerflits.nl/nieuws/tokio-2020-wielrennen-en-mountainbiken-in-nederlandse-ochtend/ 31 januari 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 2 uur geleden zei delichris: Is dat zeker? Want van Moorsel deed volgens mij ook ooit eerder mee aan de baan en de weg. En dan zouden de tijdrijders ook niet mogen meedoen, want dat is ook een discipline en dat mag wel. En met de winterspelen mag je ook shorttracken en langebaan schaatsen doen. @PJHoutman Het mag en kan, maar is niet ideaal zie link. https://www.wielerflits.nl/nieuws/tokio-2020-wielrennen-en-mountainbiken-in-nederlandse-ochtend/ Het lijkt me niet haalbaar om in beide wedstrijden in een topvorm (en met de juiste voorbereiding) aan de start te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Dat gaat ie ook niet willen riskeren denk ik voor het MTB. Hoorde gisteren dat MvdP overweegt om eerder uit de Tour te stappen voor de voorbereiding op Tokio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Wordt wel krap dan want ik meen dat ze in Tokyo wilde verplichten dat elke sporter nog 2 weken in quarantaine ging daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 14 uur geleden zei Erwin.: Wordt wel krap dan want ik meen dat ze in Tokyo wilde verplichten dat elke sporter nog 2 weken in quarantaine ging daar. Ja dat verandert de hele tijd / lijkt de hele tijd te veranderen? Eerst was het van niet, toen van wel, nu lijkt het weer van niet. Lijkt wel coronaaaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Vandaag koers op tv heren. De Belg doet live de ster van Besseges uitzenden. Zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Zeer welkom ja. Leuk dingetje op het eindem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Zo, dit zag ik niet aankomen van Bouhanni op zo'n soort klimmetje. Laporte mooi winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Heerlijk hoe Ganna vandaag weg kon rijden van de rest van de kopgroep om de overwinning te pakken. Morgen nog eens knallen in de tijdrit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Gewoon vanuit het zadel he, alsof het 'em geen moeite kostte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Rare verhalen rond Hirschi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Heel vreemd. Wat zou het anders kunnen dan zijn dan doping? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Motortje. Maar dan had Cancellara het wel prima gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 32 minuten geleden zei Abe: Heel vreemd. Wat zou het anders kunnen dan zijn dan doping? Lijkt in ieder geval op vermoeden van bij DSM ploegleiding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Ja precies. Niet zo mooi dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 3e etappe nu live op Eurosport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 7 uur geleden zei Satyr: 3e etappe nu live op Eurosport test Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Bijzondere beelden gisteren op zo'n brede autoweg een maankrater oprijden. Yates wel heel sterk gisteren. Benieuwd of hij dat niveau gedurende het hele seizoen constanter kan doortrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Dekker van ver toch een hele knappe klassering. Knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Wat verwachten we van het openingsweekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten