Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Door Feyenoord - PSV weinig gezien. Laatste wat ik zag was dat Van der Poel over de kop ging in dat kuiltje. Volgende keer dat ik inschakelde lag hij 20 seconden voor op Van Aert ;c Misschien nog even samenvatting terugkijken want het schijnt zelfs zonder die lekke band wel impressionant geweest te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Mathieu was heel goed eigenlijk. Misschien een vreemde gedacht, maar nu Tom waarschijnlijk de OS niet gaat rijden is Mathieu dan niet een kandidaat voor de wegwedstrijd? Aangezien hij er ook al is voor het mountainbiken.

Volgens mij mag je maar in één discipline meedoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Volgens mij mag je maar in één discipline meedoen. 

Is dat zeker? Want van Moorsel deed volgens mij ook ooit eerder mee aan de baan en de weg. En dan zouden de tijdrijders ook niet mogen meedoen, want dat is ook een discipline en dat mag wel.

En met de winterspelen mag je ook shorttracken en langebaan schaatsen doen.

@PJHoutman Het mag en kan, maar is niet ideaal zie link.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tokio-2020-wielrennen-en-mountainbiken-in-nederlandse-ochtend/

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Is dat zeker? Want van Moorsel deed volgens mij ook ooit eerder mee aan de baan en de weg. En dan zouden de tijdrijders ook niet mogen meedoen, want dat is ook een discipline en dat mag wel.

En met de winterspelen mag je ook shorttracken en langebaan schaatsen doen.

@PJHoutman Het mag en kan, maar is niet ideaal zie link.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tokio-2020-wielrennen-en-mountainbiken-in-nederlandse-ochtend/

Het lijkt me niet haalbaar om in beide wedstrijden in een topvorm (en met de juiste voorbereiding) aan de start te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Erwin.:

Wordt wel krap dan want ik meen dat ze in Tokyo wilde verplichten dat elke sporter nog 2 weken in quarantaine ging daar.

Ja dat verandert de hele tijd / lijkt de hele tijd te veranderen? Eerst was het van niet, toen van wel, nu lijkt het weer van niet. Lijkt wel coronaaaa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites