Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei 007mark:

Vandaag is de laatste 3km aan 3% omhoog. Vrijdag loopt ook de laatste kilometer flink naar boven.

Klopt. Vandaag en vrijdag kunnen het podium niet maken, maar als je net kut gepositioneerd zit kan je er wellicht dure seconden verliezen. Zeker het gat Pogacult - MAL is te verwaarlozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou voorlopig is er een kopgroep weg van 40 man met o.a. Quintana, Kelderman, Pernsteiner en Knox uit het klassent. Ook sprinters Bennett, Jakobsen, Arndt, Degenkolb, vd Sande, Venturini zijn mee. Hebben ongeveer een voorsprong van 1.40. Dus gaat blijkbaar toch oorlog worden. Is nog 193 kilometer (langste etappe van de ronde), maar lijkt er wel op dat ze vooraan genoeg knechten mee hebben om het tempo hoog te houden. Benieuwd welke ploegen in het peleton een handje gaan toesteken aan Jumbo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk niet. Ben aan het werk. Checkte wel scorito en dan zie ik dit hieronder  in de feed haha.

Gaan ze eerst lunchen ofzo tot half vier? De vuelta staat in de brand en ze zeggen doodleuk get blijft wel ff 3 minuten we gaan even 2 uurtjes er tussenuit :cab: 

Verslag etappe
Wij zijn er even tussenuit
Het lijkt erop dat het verschil tussen kopgroep en peloton 3 minuten blijft. Wij gaan er even tussenuit en zijn om 15.30u weer terug.

Tot zo!
3 minuten
Het verschil tussen kopgroep en peloton is nu toch al een tijdje 3 minuten. Op zich zijn dat geen rampen voor Roglic, die toch nog 7'43" verschil heeft op Quintana. Maar ze gaan het verschil toch goed in de perken moeten houden. Jumbo-Visma krijgt wel de hulp van UAE en Astana, die ook Pogacar en Lopez veilig willen houden in het klassement.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Gert:

Ik kijk niet. Ben aan het werk. Checkte wel scorito en dan zie ik dit hieronder  in de feed haha.

Gaan ze eerst lunchen ofzo tot half vier? De vuelta staat in de brand en ze zeggen doodleuk get blijft wel ff 3 minuten we gaan even 2 uurtjes er tussenuit :cab: 

Verslag etappe
Wij zijn er even tussenuit
Het lijkt erop dat het verschil tussen kopgroep en peloton 3 minuten blijft. Wij gaan er even tussenuit en zijn om 15.30u weer terug.

Tot zo!
3 minuten
Het verschil tussen kopgroep en peloton is nu toch al een tijdje 3 minuten. Op zich zijn dat geen rampen voor Roglic, die toch nog 7'43" verschil heeft op Quintana. Maar ze gaan het verschil toch goed in de perken moeten houden. Jumbo-Visma krijgt wel de hulp van UAE en Astana, die ook Pogacar en Lopez veilig willen houden in het klassement.

Is gewoon een stagiair oid die dit doet, vanaf half 4 pakken ze het intern op bij Scorito volgens mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites