007mark Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Prima. Mij lijkt een ploegentijdrit naar de Champs Elysees ook wel een keer wat trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 11 minuten geleden zei 007mark: Prima. Mij lijkt een ploegentijdrit naar de Champs Elysees ook wel een keer wat trouwens. Dat zou echt top zijn ja.Schitterende beelden nomnomnom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 2 uur geleden zei 007mark: Vandaag is de laatste 3km aan 3% omhoog. Vrijdag loopt ook de laatste kilometer flink naar boven. Klopt. Vandaag en vrijdag kunnen het podium niet maken, maar als je net kut gepositioneerd zit kan je er wellicht dure seconden verliezen. Zeker het gat Pogacult - MAL is te verwaarlozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 3% omhoog hebben we het over he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 8 minuten geleden zei Gert: 3% omhoog hebben we het over he Als Kenny van Hummel voor je rijdt, heb je toch echt een probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Hahaha ouwe Kenny. Maar zelfs hij kan 3% wel aan. Ook nu nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Nou voorlopig is er een kopgroep weg van 40 man met o.a. Quintana, Kelderman, Pernsteiner en Knox uit het klassent. Ook sprinters Bennett, Jakobsen, Arndt, Degenkolb, vd Sande, Venturini zijn mee. Hebben ongeveer een voorsprong van 1.40. Dus gaat blijkbaar toch oorlog worden. Is nog 193 kilometer (langste etappe van de ronde), maar lijkt er wel op dat ze vooraan genoeg knechten mee hebben om het tempo hoog te houden. Benieuwd welke ploegen in het peleton een handje gaan toesteken aan Jumbo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Waaiers volgens mij. 7 man van QST. Interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Het is goeien koers. Quintana loopt al 3 minuten in, maar hij stond inmiddels ook al dusdanig ver dat hij alleen Majka nog maar inhaalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 (bewerkt) Hoe kan ik dit online volgen? Met beelden dan. EDIT: Ah het komt zometeen op Eurosport die kan ik bekijken via T-Mobile thuis 11 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Boven de vier minuten ondertussen. Nu gaat het wel interessant worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Waar kijken jullie? Eurosport zendt een of andere B koers uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 (bewerkt) Ik kijk niet. Ben aan het werk. Checkte wel scorito en dan zie ik dit hieronder in de feed haha. Gaan ze eerst lunchen ofzo tot half vier? De vuelta staat in de brand en ze zeggen doodleuk get blijft wel ff 3 minuten we gaan even 2 uurtjes er tussenuit Verslag etappe Wij zijn er even tussenuit Het lijkt erop dat het verschil tussen kopgroep en peloton 3 minuten blijft. Wij gaan er even tussenuit en zijn om 15.30u weer terug. Tot zo! 3 minuten Het verschil tussen kopgroep en peloton is nu toch al een tijdje 3 minuten. Op zich zijn dat geen rampen voor Roglic, die toch nog 7'43" verschil heeft op Quintana. Maar ze gaan het verschil toch goed in de perken moeten houden. Jumbo-Visma krijgt wel de hulp van UAE en Astana, die ook Pogacar en Lopez veilig willen houden in het klassement. 11 september 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 15 minuten geleden zei Pino: Waar kijken jullie? Eurosport zendt een of andere B koers uit Vanaf half 3 gaan ze live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Zojuist zei Erwin.: Vanaf half 3 gaan ze live Godverdomme, moet ik ook nog 35 minuten gaan werken hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 14 minuten geleden zei Gert: Ik kijk niet. Ben aan het werk. Checkte wel scorito en dan zie ik dit hieronder in de feed haha. Gaan ze eerst lunchen ofzo tot half vier? De vuelta staat in de brand en ze zeggen doodleuk get blijft wel ff 3 minuten we gaan even 2 uurtjes er tussenuit Verslag etappe Wij zijn er even tussenuit Het lijkt erop dat het verschil tussen kopgroep en peloton 3 minuten blijft. Wij gaan er even tussenuit en zijn om 15.30u weer terug. Tot zo! 3 minuten Het verschil tussen kopgroep en peloton is nu toch al een tijdje 3 minuten. Op zich zijn dat geen rampen voor Roglic, die toch nog 7'43" verschil heeft op Quintana. Maar ze gaan het verschil toch goed in de perken moeten houden. Jumbo-Visma krijgt wel de hulp van UAE en Astana, die ook Pogacar en Lopez veilig willen houden in het klassement. Is gewoon een stagiair oid die dit doet, vanaf half 4 pakken ze het intern op bij Scorito volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Hmmm okay maar die stagiair kan toch ook wel verslag doen in die tijd van de koers? Betalen nu voor Scorito (wat ik begrijp en prima vind), maar dan verwacht je dit soort dingen toch eigenlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 3 minuten geleden zei Gert: Hmmm okay maar die stagiair kan toch ook wel verslag doen in die tijd van de koers? Betalen nu voor Scorito (wat ik begrijp en prima vind), maar dan verwacht je dit soort dingen toch eigenlijk niet. Ze gaan ook gewoon door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Owja ze komen er inderdaad op terug. Mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Movistar is lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Ik moet vaker zeggen dat het een kut etappe gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Waarom lieten ze eigenlijk zoveel renners rijden? Is er wat gebeurd ofzo bij de start? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Waaiers. Ze hadden Roglic wel heerlijk kunnen flikken trouwens. Het is dat Astana en wat ik lees zelfs movistar werk opknapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten