Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei 007mark:

Wel mooi dat er meteen werd aangevallen. Aru en Roglic ook meteen weer terug in het klassement (y) 

En WTF was er met Poels. 9,5 minuut op z'n broek samen met Hart. Kruijswijk had nog teveel last van zijn val helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Sophomore:

Bennett werd zelfs genoemd als mogelijk winnaar, zeker onderschatte etappe geweest. 

Zelf daardoor de TV vrij laat aangezet, toen reden Quintana en co. al voorop. 

Bennett was zelfs favoriet volgens PCS inderdaad.

49 minuten geleden zei Pino:

Nee. Er zat wel een pittige heuvel in maar in prioncipe nog genoeg tijd voor sprinters om terug te komen. Alleen gingen inderdaad de klassementsmannen al aan de haal.

Moet zeggen, dacht van tevoren dat misschien Bennett het nog wel kon halen. Jakobsen echt niet, want was toch een klim van 3km aan 9%. Best heel zwaar.

49 minuten geleden zei Pino:

En WTF was er met Poels. 9,5 minuut op z'n broek samen met Hart. Kruijswijk had nog teveel last van zijn val helaas.

Kruijswijk is ook helemaal geen kopman joh. Dat denkt de Nederlandse media alleen maar. Roglic is denk sowieso al beter, en is meer uitgerust aan deze koers begonnen. Daar gaan alle ballen op hoor. Wellicht dat Kruijswijk later in de Vuelta zal dienen als vooruitgestuurde pion of iets dergelijks. Kan wel van belang zijn om hem enigzins kort te houden in klassement.

Huhu ja weer een lekker INEOS-loze ronde zo. Top. En Poels faalt dus meteen weer als hij enigszins de druk krijgt als kopman. Nou, lekker voor etappes gaan. Heb hem namelijk als laatst in mijn lijst toegevoegd ten faveure van Kelderman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Nee. Er zat wel een pittige heuvel in maar in prioncipe nog genoeg tijd voor sprinters om terug te komen. Alleen gingen inderdaad de klassementsmannen al aan de haal.

Euh 'nee' wat? Zeg je nu dat de zwaarte van de etappe wel of juist niet onderschat werd? Bevestig je dus mijn post (wat die 'nee' wat vreemd maakt ;c) of ontken je die? 

Wat was er met Kuss trouwens? Dan doel ik niet op het mechanisch defect bij de start, maar op de stilstaande ploegwagen verder op het parcours. Daar niet veel over kunnen vinden. 

En hoezo viel UAE acht minuten voor Jumbo Visma en was daar niets over bekend? Bora vier minuten na UAE wel op de fiets blijven zitten. Zou daar toch iets over verwachten op de koers radio. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Sophomore:

Euh 'nee' wat? Zeg je nu dat de zwaarte van de etappe wel of juist niet onderschat werd? Bevestig je dus mijn post (wat die 'nee' wat vreemd maakt ;c) of ontken je die? 

Wat was er met Kuss trouwens? Dan doel ik niet op het mechanisch defect bij de start, maar op de stilstaande ploegwagen verder op het parcours. Daar niet veel over kunnen vinden. 

En hoezo viel UAE acht minuten voor Jumbo Visma en was daar niets over bekend? Bora vier minuten na UAE wel op de fiets blijven zitten. Zou daar toch iets over verwachten op de koers radio. 

Kuss geen idee eigenlijk.

Hier nog wel beelden van de val van UAE. Stond op Instagram van Fabio Aru: https://www.instagram.com/p/B1j05iUI4Vw/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei 007mark:

Kuss geen idee eigenlijk.

Hier nog wel beelden van de val van UAE. Stond op Instagram van Fabio Aru: https://www.instagram.com/p/B1j05iUI4Vw/

Ja dat had ik gezien, maar vraag mij af hoe zo iets groots gemist wordt door iedereen bij de Jumbo ploeg. 

Toch wel balen van de gebrekkige media aandacht in vergelijking met de Giro of Tour. Blijft met zoveel vraagtekens zitten. En dan heb ik het nog geen eens over de twee 'kopmannen' van Ineos gehad (¿??????? ¿). 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Nee, die reclames. :classic_dry:

Wel fijn dat je van audio kan wisselen bij eurosport.

Kan dit ook met KPN?

Offtopic: Dan direct trouwens dezelfde vraag voor de Ziggo kanalen, aangezien ik begreep dat dit bij Ziggo ook kon. Engels commentaar bij wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites