Kavinos Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Geen Carapaz in de Vuelta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Wat was dit voor een TTT? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 augustus 2019 Share Geplaatst 25 augustus 2019 Gevallen door een kapot opblaasbadje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 Wat nog vreemder is dat Quintana gewoon een heuveletappe wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 Wel mooi dat er meteen werd aangevallen. Aru en Roglic ook meteen weer terug in het klassement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 4 uur geleden zei Pino: Wat nog vreemder is dat Quintana gewoon een heuveletappe wint. Bennett werd zelfs genoemd als mogelijk winnaar, zeker onderschatte etappe geweest. Zelf daardoor de TV vrij laat aangezet, toen reden Quintana en co. al voorop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 1 minuut geleden zei Sophomore: zeker onderschatte etappe geweest. Nee. Er zat wel een pittige heuvel in maar in prioncipe nog genoeg tijd voor sprinters om terug te komen. Alleen gingen inderdaad de klassementsmannen al aan de haal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 45 minuten geleden zei 007mark: Wel mooi dat er meteen werd aangevallen. Aru en Roglic ook meteen weer terug in het klassement En WTF was er met Poels. 9,5 minuut op z'n broek samen met Hart. Kruijswijk had nog teveel last van zijn val helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 52 minuten geleden zei Sophomore: Bennett werd zelfs genoemd als mogelijk winnaar, zeker onderschatte etappe geweest. Zelf daardoor de TV vrij laat aangezet, toen reden Quintana en co. al voorop. Bennett was zelfs favoriet volgens PCS inderdaad. 49 minuten geleden zei Pino: Nee. Er zat wel een pittige heuvel in maar in prioncipe nog genoeg tijd voor sprinters om terug te komen. Alleen gingen inderdaad de klassementsmannen al aan de haal. Moet zeggen, dacht van tevoren dat misschien Bennett het nog wel kon halen. Jakobsen echt niet, want was toch een klim van 3km aan 9%. Best heel zwaar. 49 minuten geleden zei Pino: En WTF was er met Poels. 9,5 minuut op z'n broek samen met Hart. Kruijswijk had nog teveel last van zijn val helaas. Kruijswijk is ook helemaal geen kopman joh. Dat denkt de Nederlandse media alleen maar. Roglic is denk sowieso al beter, en is meer uitgerust aan deze koers begonnen. Daar gaan alle ballen op hoor. Wellicht dat Kruijswijk later in de Vuelta zal dienen als vooruitgestuurde pion of iets dergelijks. Kan wel van belang zijn om hem enigzins kort te houden in klassement. Huhu ja weer een lekker INEOS-loze ronde zo. Top. En Poels faalt dus meteen weer als hij enigszins de druk krijgt als kopman. Nou, lekker voor etappes gaan. Heb hem namelijk als laatst in mijn lijst toegevoegd ten faveure van Kelderman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: Nee. Er zat wel een pittige heuvel in maar in prioncipe nog genoeg tijd voor sprinters om terug te komen. Alleen gingen inderdaad de klassementsmannen al aan de haal. Euh 'nee' wat? Zeg je nu dat de zwaarte van de etappe wel of juist niet onderschat werd? Bevestig je dus mijn post (wat die 'nee' wat vreemd maakt ;c) of ontken je die? Wat was er met Kuss trouwens? Dan doel ik niet op het mechanisch defect bij de start, maar op de stilstaande ploegwagen verder op het parcours. Daar niet veel over kunnen vinden. En hoezo viel UAE acht minuten voor Jumbo Visma en was daar niets over bekend? Bora vier minuten na UAE wel op de fiets blijven zitten. Zou daar toch iets over verwachten op de koers radio. 26 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 11 minuten geleden zei Sophomore: Euh 'nee' wat? Zeg je nu dat de zwaarte van de etappe wel of juist niet onderschat werd? Bevestig je dus mijn post (wat die 'nee' wat vreemd maakt ;c) of ontken je die? Wat was er met Kuss trouwens? Dan doel ik niet op het mechanisch defect bij de start, maar op de stilstaande ploegwagen verder op het parcours. Daar niet veel over kunnen vinden. En hoezo viel UAE acht minuten voor Jumbo Visma en was daar niets over bekend? Bora vier minuten na UAE wel op de fiets blijven zitten. Zou daar toch iets over verwachten op de koers radio. Kuss geen idee eigenlijk. Hier nog wel beelden van de val van UAE. Stond op Instagram van Fabio Aru: https://www.instagram.com/p/B1j05iUI4Vw/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) 10 minuten geleden zei 007mark: Kuss geen idee eigenlijk. Hier nog wel beelden van de val van UAE. Stond op Instagram van Fabio Aru: https://www.instagram.com/p/B1j05iUI4Vw/ Ja dat had ik gezien, maar vraag mij af hoe zo iets groots gemist wordt door iedereen bij de Jumbo ploeg. Toch wel balen van de gebrekkige media aandacht in vergelijking met de Giro of Tour. Blijft met zoveel vraagtekens zitten. En dan heb ik het nog geen eens over de twee 'kopmannen' van Ineos gehad (¿??????? ¿). 26 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Waarom is de Vuelta niet op NOS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Waarom is de Vuelta niet op NOS? NOS heeft altijd alleen maar de Tour. Wellicht te duur voor (het gebrek aan) aandacht die het krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 9 minuten geleden zei Rossi: Waarom is de Vuelta niet op NOS? Van het weekend wel een stream op de app. Zeker een vaag rechtenpakket enkel voor het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 2 minuten geleden zei MetalMichael: Van het weekend wel een stream op de app. Zeker een vaag rechtenpakket enkel voor het weekend. Zonde, heb nu Eurosport aan staan maar ik vind dat niet zo'n fijn kanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 5 minuten geleden zei Rossi: Zonde, heb nu Eurosport aan staan maar ik vind dat niet zo'n fijn kanaal. Het is meen ik ook op Sporza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 12 minuten geleden zei Rossi: Zonde, heb nu Eurosport aan staan maar ik vind dat niet zo'n fijn kanaal. Nee, die reclames. Wel fijn dat je van audio kan wisselen bij eurosport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 3 minuten geleden zei MetalMichael: Nee, die reclames. Wel fijn dat je van audio kan wisselen bij eurosport. Kan dit ook met KPN? Offtopic: Dan direct trouwens dezelfde vraag voor de Ziggo kanalen, aangezien ik begreep dat dit bij Ziggo ook kon. Engels commentaar bij wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Zojuist zei Rossi: Kan dit ook met KPN? Offtopic: Dan direct trouwens dezelfde vraag voor de Ziggo kanalen, aangezien ik begreep dat dit bij Ziggo ook kon. Engels commentaar bij wedstrijden. Geen idee of dat aanbieder afhankelijk is. Op mijn AB zit een knopje audio waarmee ik van audiokanaal kan wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Jakobsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Kruijswijk afgestapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 DQ van Walscheid slaat echt nergens op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Valverde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Toch weer een heerlijk bergritje zo met 95 kilometer. Morgen even rusten en dan dinsdag tijdrit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten