Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Sophomore:

Kan er zelf nog steeds niet aan wennen dat er Nederlander(s) meedoen in het algemeen klassement in een grote ronde...

Worden laatste jaren wel verwend inderdaad met Dumoulin en Kruijswijk. Ook klassiekerzeges met Poels ,Terpstra en Van der Poel. Goh, lekker hoor.

5 uur geleden zei MisterX:

Wie had voor aanvang van de tour verwacht dat Alaphilippe op dit moment in de gele trui zou rijden?!

Denk vrij weinig mensen inderdaad. Had de sky trein verwacht, maar waren in ieder geval deze etappe niet zo overweldigend.

1 uur geleden zei komodo25:

Had gewoon gewonnen vandaag 

Ha ha ha ha. Lekker opportunistisch weer. Had hier nooit gewonnen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei 007mark:

@Hwb ook eraan gedacht dat Kruijs niet beter kon dan dit? Gaf zelf ook aan dat hij Bennett een aantal keer vroeg om iets rustiger aan te doen.

Verdomme wel weer zin in morgen. Hopelijk al vroeg koerssss.

11 uur geleden zei Pino:

@Hwb heel raar maar heb eroverheen gelezen. Ik denk zelf ook dat Kruijswijk niet harder kon je zag hem een paar keer praten met Bennett en na de etappe zei hij dat ook.

Dan is het toch oprecht vreemd dat hij 3e wordt, 30 seconden pakt op Thomas en een paar minuten na aankomst al weer fris voor de camera staat? Ik denk vooral dat hij niet doorhad dat de meeste anderen nog veel meer dood zaten dan hij. Een beetje zoals Dekker de RvV verloor toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zei wel dat hij aan zijn tax zat, maar ook dat hij niet wist hoe de rest erbij stond. Pas na de finish had hij door dat Thomas eraf was. Dat duidt niet op overschot. Tegelijkertijd denk ik ook, had even iets geforceerd, dan had je misschien (ruim) een minuut op Thomas gepakt en wellicht ook anderen nog gelost. Geldt imo btw nog sterker voor Pinot, die duidelijk wel nog overschot had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Hij zei wel dat hij aan zijn tax zat, maar ook dat hij niet wist hoe de rest erbij stond. Pas na de finish had hij door dat Thomas eraf was. Dat duidt niet op overschot. Tegelijkertijd denk ik ook, had even iets geforceerd, dan had je misschien (ruim) een minuut op Thomas gepakt en wellicht ook anderen nog gelost. Geldt imo btw nog sterker voor Pinot, die duidelijk wel nog overschot had.

Er werd gezegd dat er in de auto slechte ontvangst was van beelden en radio. Ze waren blij dat Van Aert vanuit het ziekenhuis wat appjes stuurde, zodat ze in de teamauto toch nog een beetje op de hoogte waren van de stand van zaken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hwb je bent een goeie kerel maar ik denk toch dat Kruijswijk zelf beter kan inschatten hoe hard er gereden moest worden. Nogmaals hij zei zelf dat het te hard ging, dat hij dat tempo niet vol zou kunnen houden. Wellicht zag hij er na de finish fris uit, maar schijn kan ook bedriegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote namen inderdaad. Deceuninck controleert en houdt ze op 2.30 afstand. Verwacht dat INEOS, Jumbo en FDJ ook de groep niet te ver wil laten rijden. 

Voor mijn pool zou het overigens ook beter zijn als deze groep niet weg blijft. Weinig mannen uit mijn lijst mee ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites