delichris Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 De toppers in het klassement houden zich rustig ivm de tijdrit van morgen. Maar zaterdag gaat het zeker los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 19 minuten geleden zei Kavinos: Ik denk dat Alaphillipe vandaag met gemak stand houdt en dat er een enorme kopgroep zal zijn die voor de overwinning gaat strijden. Zojuist zei delichris: De toppers in het klassement houden zich rustig ivm de tijdrit van morgen. Maar zaterdag gaat het zeker los. Gedurfde uitspraken....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 10 uur geleden zei Pino: Ik heb voor morgen weer gewed. Alaphillipe Cort Caruso Martin Schachmann V avermaet Teuns Valgren Op allen €1 Zit die Schachmann nu al 1,5 week verstoppertje te spelen of is hij ziek ofzo. Heb em met Scorito en stel em vandaag weer doodleuk op. Maar het vertrouwen daalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 3 minuten geleden zei Gert: Zit die Schachmann nu al 1,5 week verstoppertje te spelen of is hij ziek ofzo. Heb em met Scorito en stel em vandaag weer doodleuk op. Maar het vertrouwen daalt. Ik denk een combinatie van tegenvallen en Buchmann (en Konrad) die goed staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) Ben het overigens wel eens met Kavinos Grote kopgroep, man of 18-23, die gaan uitmaken wie de rit wint. De usual suspects zijn gister al in de app genoemd, maar die zou iedereen kunnen bedenken. Verwacht dat er op de cols ook niet zo heel veel nog gaat gebeuren vandaag. Morgen is een belangrijkere dag en zaterdag natuurlijk met aankomst op de Tourmalet. Wellicht iemand als Bardet of Porte die een halve aanval probeert omdat ze al op enige achterstand staan. Alaphilippe zal ook nog wel stand houden, ja. Morgen ook, want kan best een houtje tijdrijden. Zaterdag staat INEOS in het geel. 18 juli 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Ja denk het ook dat Alaphilippe stand gaat houden en de aanvallers winnen. Mannen als Landa, Bardet en Nibali eventueel mee in de aanval of wat proberend vanuit het peloton als we de cols bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) Jaar dat Flipje deze etappe won, was er een kopgroep van 46 Zo groot zal het vandaag niet zijn. 18 juli 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Ik denk dat ze mannen als Bardet, Landa en Nibali echt niet laten gaan, zeker gezien de afgelopen Giro zullen ze daar toch voorzichtiger mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Nibali wel hoor, die staat op 16 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei 007mark: Nibali wel hoor, die staat op 16 minuten. Oh wist niet dat het al zoveel was. Dan grote kans dat de haai van Messina hem gaat winnen. 18 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 21 minuten geleden zei 007mark: Nibali wel hoor, die staat op 16 minuten. 16 minuten al Ik dacht minuutje of 7/8 pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 21 minuten geleden zei Pino: Oh wist niet dat het al zoveel was. Dan grote kans dat de haai van Messina hem gaat winnen. Idd mijn captain bij scorito. Dus zal wel niet winnen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 9 minuten geleden zei Kavinos: 16 minuten al Ik dacht minuutje of 7/8 pas. Heeft gisteren ook nog 2 minuutjes erbij gepakt dus die mikt echt wel op vandaag. Net als oa Wellens, de Gendt, Schachmann en Kelderman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 uur geleden zei Kavinos: Jaar dat Flipje deze etappe won, was er een kopgroep van 46 Zo groot zal het vandaag niet zijn. Je hebt gelijk, het zijn er 42. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 17 minuten geleden zei Pino: Je hebt gelijk, het zijn er 42. Dat ik dat nog mee mocht maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 En wat veel belangrijker is 4 van die renners heb ik €1 op ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Simon Yates wel een gevaarlijke klant die erbij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Simon Yates wel een gevaarlijke klant die erbij zit. Die gaat op z'n bakkes tijdens de afdaling denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 3 uur geleden zei Pino: Gedurfde uitspraken....... Heb vaak het idee dat er in etappekoerden sprake is van selffulfilling prophecy; als renners/media/fans gaan roepen dat een etappe op een bepaalde manier gaat verlopen ('klassementrenners houden zich koest' bv.) dan verloopt de etappe ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Zojuist zei Sophomore: Heb vaak het idee dat er in etappekoerden sprake is van selffulfilling prophecy; als renners/media/fans gaan roepen dat een etappe op een bepaalde manier gaat verlopen ('klassementrenners houden zich koest' bv.) dan verloopt de etappe ook zo. Of het is gewoon kennis van wielrennen...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 14 minuten geleden zei 007mark: Simon Yates wel een gevaarlijke klant die erbij zit. Zou me ook niks verbazen als hij er gauw af moet tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Teuns gaat winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 1 minuut geleden zei Kavinos: Teuns gaat winnen! Vergeet Bilbao niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kavinos: Teuns gaat winnen! Die staat op mijn lijstje, zou de 2e keer betekenen dat hij me geld oplevert. Ik denk zelf dat Van Avermaet gaat winnen. Zojuist zei tdogg16: Vergeet Bilbao niet. Ja er zitten zoveel potentiële winnaars in deze kopgroep, moeilijk te voorspellen. 18 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Ik denk dat het voor Greg te zwaar gaat zijn. Bilbao inderdaad ook een kanshebber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten