Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Kavinos:

Ik denk dat Alaphillipe vandaag met gemak stand houdt en dat er een enorme kopgroep zal zijn die voor de overwinning gaat strijden. 

Zojuist zei delichris:

De toppers in het klassement houden zich rustig ivm de tijdrit van morgen. Maar zaterdag gaat het zeker los.

Gedurfde uitspraken.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Pino:

Ik heb voor morgen weer gewed.

Alaphillipe

Cort

Caruso

Martin

Schachmann

V avermaet

Teuns

Valgren

Op allen €1

Zit die Schachmann nu al 1,5 week verstoppertje te spelen of is hij ziek ofzo. Heb em met Scorito en stel em vandaag weer doodleuk op. Maar het vertrouwen daalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gert:

Zit die Schachmann nu al 1,5 week verstoppertje te spelen of is hij ziek ofzo. Heb em met Scorito en stel em vandaag weer doodleuk op. Maar het vertrouwen daalt.

Ik denk een combinatie van tegenvallen en Buchmann (en Konrad) die goed staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het overigens wel eens met Kavinos ;c 

Grote kopgroep, man of 18-23, die gaan uitmaken wie de rit wint. De usual suspects zijn gister al in de app genoemd, maar die zou iedereen kunnen bedenken. Verwacht dat er op de cols ook niet zo heel veel nog gaat gebeuren vandaag. Morgen is een belangrijkere dag en zaterdag natuurlijk met aankomst op de Tourmalet. Wellicht iemand als Bardet of Porte die een halve aanval probeert omdat ze al op enige achterstand staan.

Alaphilippe zal ook nog wel stand houden, ja. Morgen ook, want kan best een houtje tijdrijden. Zaterdag staat INEOS in het geel.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Pino:

Gedurfde uitspraken.......

Heb vaak het idee dat er in etappekoerden sprake is van selffulfilling prophecy; als renners/media/fans gaan roepen dat een etappe op een bepaalde manier gaat verlopen ('klassementrenners houden zich koest' bv.) dan verloopt de etappe ook zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sophomore:

Heb vaak het idee dat er in etappekoerden sprake is van selffulfilling prophecy; als renners/media/fans gaan roepen dat een etappe op een bepaalde manier gaat verlopen ('klassementrenners houden zich koest' bv.) dan verloopt de etappe ook zo. 

Of het is gewoon kennis van wielrennen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kavinos:

Teuns gaat winnen!

Die staat op mijn lijstje, zou de 2e keer betekenen dat hij me geld oplevert. Ik denk zelf dat Van Avermaet gaat winnen.

Zojuist zei tdogg16:

Vergeet Bilbao niet. 

Ja er zitten zoveel potentiële winnaars in deze kopgroep, moeilijk te voorspellen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites