Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Gezien de vorm denk ik toch gewoon dat Alaphillipe deze gaat pakken, maar Schachman maakt ook een goede kans. Wordt een mooie etappe, net nu ik thuis werk :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 10 minuten geleden zei Pino: Gezien de vorm denk ik toch gewoon dat Alaphillipe deze gaat pakken, maar Schachman maakt ook een goede kans. Wordt een mooie etappe, net nu ik thuis werk :-) Zou me niks verbazen als Alaphilippe zich meer op morgen richt. Vandaag geef ik een ontsnapping toch een aardige kans, en daarin kan best een Schachmann zitten, maar ook een Lutsenko, Kragh, Roche, Herrada of Mohoric bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 1 minuut geleden zei Erwin.: Zou me niks verbazen als Alaphilippe zich meer op morgen richt. Dat ook ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Jullie weten wat voor etappe het morgen is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 1 minuut geleden zei Elano: Jullie weten wat voor etappe het morgen is? De mooiste vd week. Maar met het geel op zijn schouders kan het wel extra kracht geven voor Alaphilippe. En hij is echt goed dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Alaphillipe gaat echt niet voor vandaag. Gaat morgen mee in de ontsnapping en de rit pakken, tenzij er een ander klimkanon mee zou gaan, maar daar is het nog te vroeg voor lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Heb het parcours net nog gekeken. denk dat het teveel vlak na de laatste heuvel is voor Alaphilippe, normaliter zou ik Sagan zeggen voor vandaag, maar hij is niet in topvorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Verkijk je daar niet op, Sagan is gewoon goed. Alleen nog niet ongenaakbaar als vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 16 minuten geleden zei Elano: Jullie weten wat voor etappe het morgen is? Denk je dat we morgen de klassementsmannen al gaan zien? Zojuist zei Erwin.: Verkijk je daar niet op, Sagan is gewoon goed. Alleen nog niet ongenaakbaar als vorig jaar Wellicht is het inderdaad dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Hopelijk gaan ze al vroeg koers maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Ik zal ook 1 naam noemen voor vandaag: Matej Mohoric. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Ik blijf bij Sagan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 (bewerkt) Dan kies ik Schachmann. (want ik hoop dat hij het gisteren heeft laten lopen om tijd achter te geraken en hij niet ziek is ofzo) 10 juli 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 (bewerkt) Ja maar ik heb Schachmann niet in mn pool Ik hoop op Cort Nielsen met zijn gebroken vinger. 10 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Wordt toch gewoon Bettiol jongens vandaag, gisteren materiaalpech, die klapt er vandaag op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Denk je dat we morgen de klassementsmannen al gaan zien? Wellicht is het inderdaad dat. Op la Planche des Belles Filles heeft altijd nog een klassementsman gewonnen. 2012: 1. Froome 2. Evans 3. Wiggins 4. Nibali 5. Taaramae (kon heel lang aanklampen die dag) 2014: 1, Nibali 2. Pinot 3. Valverde 4. Peraud 5. Bardet 2017: 1. Aru 2. Martin 3. Froome 4. Porte 5. Bardet Verwacht morgen een soortgelijk scenario. Ineos die tempo maakt en dan blijven de sterkste renners over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Zitten we niet in het verkeerde topic? Aangezien dit het "Nieuws" gedeelte is en niet het "Wedstrijd" gedeelte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 (bewerkt) @Elano Ja maar nu is de etappe wel al vroeg in de tour he, dat telt natuurlijk ook mee. 2 minuten geleden zei Kavinos: Zitten we niet in het verkeerde topic? Aangezien dit het "Nieuws" gedeelte is en niet het "Wedstrijd" gedeelte. Ja klopt inderdaad. 10 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 2 minuten geleden zei Pino: @Elano Ja maar nu is de etappe wel al vroeg in de tour he, dat telt natuurlijk ook mee. Deze col is naar mijn weten altijd vroeg in de Tour. Altijd voordat de Alpen en Pyreneeën aangedaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 17 minuten geleden zei Rogier.: Wordt toch gewoon Bettiol jongens vandaag, gisteren materiaalpech, die klapt er vandaag op. Als ik mijn top 3 - in willekeurige volgorde - voor vandaag zou moeten voorspellen (mocht de ontsnapping stand houden): Schachmann, Mohoric en idd Bettiol. Verwacht ook wel wat van hem. Heb heel lang getwijfeld in m'n Scorito tussen hem en Asgreen, juist voor deze etappes (alsmede hun beide TT-capaciteiten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Ik denk vandaag overigens een groepje aanvallers die de dienst uit gaan maken. Alaphillipe wil zich sparen voor morgen, klassementsrenners zullen er ook weinig zin in hebben met het oog op morgen. Dan hou je BORA over met 3 kanshebbers en Sunweb voor Matthews. Colbrelli zou gek genoeg kunnen zijn om de ploeg op kop te zetten, al zou dat wel tegen beter weten in zijn. Heul misschien van Aert? Maar die mag denk ik ook weinig in verband met morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 18 minuten geleden zei Pino: @Elano Ja maar nu is de etappe wel al vroeg in de tour he, dat telt natuurlijk ook mee. Ja klopt inderdaad. Dat was hij in de 3 voorgaande edities ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 5 minuten geleden zei Elano: Dat was hij in de 3 voorgaande edities ook Ook al in de eerste week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Ik denk dat ze van Aert wel voor zijn kans willen laten gaan, maar ze zullen er niet de ploeg voor opofferen, net zoals ze dat ook niet voor Teunissen deden eergisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Ja. Alleen in 2014 niet (etappe 10) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten