Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Pino:

Gezien de vorm denk ik toch gewoon dat Alaphillipe deze gaat pakken, maar Schachman maakt ook een goede kans. Wordt een mooie etappe, net nu ik thuis werk :-)

Zou me niks verbazen als Alaphilippe zich meer op morgen richt. Vandaag geef ik een ontsnapping toch een aardige kans, en daarin kan best een Schachmann zitten, maar ook een Lutsenko, Kragh, Roche, Herrada of Mohoric bijv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Elano:

Jullie weten wat voor etappe het morgen is?

Denk je dat we morgen de klassementsmannen al gaan zien?

Zojuist zei Erwin.:

Verkijk je daar niet op, Sagan is gewoon goed. Alleen nog niet ongenaakbaar als vorig jaar

Wellicht is het inderdaad dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Denk je dat we morgen de klassementsmannen al gaan zien?

Wellicht is het inderdaad dat.

Op la Planche des Belles Filles heeft altijd nog een klassementsman gewonnen. 

2012:

1. Froome
2. Evans
3. Wiggins
4. Nibali
5. Taaramae (kon heel lang aanklampen die dag)

2014: 
1, Nibali
2. Pinot

3. Valverde
4. Peraud
5. Bardet

2017:

1. Aru
2. Martin
3. Froome
4. Porte
5. Bardet

Verwacht morgen een soortgelijk scenario. Ineos die tempo maakt en dan blijven de sterkste renners over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Elano Ja maar nu is de etappe wel al vroeg in de tour he, dat telt natuurlijk ook mee.

2 minuten geleden zei Kavinos:

Zitten we niet in het verkeerde topic? Aangezien dit het "Nieuws" gedeelte is en niet het "Wedstrijd" gedeelte.

Ja klopt inderdaad.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pino:

@Elano Ja maar nu is de etappe wel al vroeg in de tour he, dat telt natuurlijk ook mee.

Deze col is naar mijn weten altijd vroeg in de Tour. Altijd voordat de Alpen en Pyreneeën aangedaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rogier.:

Wordt toch gewoon Bettiol jongens vandaag, gisteren materiaalpech, die klapt er vandaag op.

Als ik mijn top 3 - in willekeurige volgorde -  voor vandaag zou moeten voorspellen (mocht de ontsnapping stand houden):

Schachmann, Mohoric en idd Bettiol. Verwacht ook wel wat van hem. Heb heel lang getwijfeld in m'n Scorito tussen hem en Asgreen, juist voor deze etappes (alsmede hun beide TT-capaciteiten). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk vandaag overigens een groepje aanvallers die de dienst uit gaan maken.

Alaphillipe wil zich sparen voor morgen, klassementsrenners zullen er ook weinig zin in hebben met het oog op morgen. Dan hou je BORA over met 3 kanshebbers en Sunweb voor Matthews. Colbrelli zou gek genoeg kunnen zijn om de ploeg op kop te zetten, al zou dat wel tegen beter weten in zijn. Heul misschien van Aert? Maar die mag denk ik ook weinig in verband met morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites