Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei 007mark:

Porte valt ook gewoon te vaak op beslissende momenten van zijn fiets. En heeft dan ook het nadeel dat hij meestal iets breekt. 

Hoe goed ie ook (in vorm) is, die man stel ik inderdaad nooit meer op in m'n poultjes om die reden haha. 

Tenzij ze een flinke korting geven (lees: gratis maken) op 'm . 

bewerkt door tdogg16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Hwb:

Had ik ook altijd. Zag nooit waarom men hem als kopman in een grote ronde zag, snapte zelfs niet dat hij bij Sky vaak de tweede man was, terwijl ze imo meerdere sterkere klassementsrenners hadden. In 2016 en 2017 is dat beeld voor mij gekanteld. Is intrinsiek qua fysieke vermogens misschien wel de grootste bedreiging voor Sky/Ineos. Heeft dat (op 2016 na) alleen nooit in een acceptabel resultaat om kunnen zetten. Vraag me wel af of het er nu nog in zit bij hem. Is inmiddels ook al weer 34.

Ik kan bij Porte alleen maar denken aan valpartijen en zijn eigen camper. Dat hij de kwaliteiten heeft/had klopt wellicht wel, anders had hij ook niet bij Sky zo hoog in de hierachie gestaan. Die man wordt alleen achtervolgt door ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ie slim is gaat ie voor etappes + bollen. Daar is ie het type renner voor. Hij kan helemaal niet omgaan met de druk van een klassement, blijkt nu al een aantal seizoenen. Zeker met een Giro in de benen, gewoon lekker je etappes uitkiezen en voor een nevenklassement gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei tdogg16:

Dat is relatief natuurlijk ;) Ik denk dat de Bardets en Uráns van het peloton er wel blij mee zijn, ja. 

Is dan ook publiek geheim dat parcours al jaren op maat gemaakt wordt voor Bardet/Pinot etc. Zolang die rondfietsen hoef je niet veel tt-kilometers te verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites