tdogg16 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei 007mark: Porte valt ook gewoon te vaak op beslissende momenten van zijn fiets. En heeft dan ook het nadeel dat hij meestal iets breekt. Hoe goed ie ook (in vorm) is, die man stel ik inderdaad nooit meer op in m'n poultjes om die reden haha. Tenzij ze een flinke korting geven (lees: gratis maken) op 'm . 5 juni 2019 bewerkt door tdogg16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Ik durf dat nooit meer aan om die reden. Ookal krijg je em voor de helft vd prijs. Kans dat hij in week 1 al ergens in de greppel ligt met een sleutelbeenbreuk is veel te hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 37 minuten geleden zei Hwb: Had ik ook altijd. Zag nooit waarom men hem als kopman in een grote ronde zag, snapte zelfs niet dat hij bij Sky vaak de tweede man was, terwijl ze imo meerdere sterkere klassementsrenners hadden. In 2016 en 2017 is dat beeld voor mij gekanteld. Is intrinsiek qua fysieke vermogens misschien wel de grootste bedreiging voor Sky/Ineos. Heeft dat (op 2016 na) alleen nooit in een acceptabel resultaat om kunnen zetten. Vraag me wel af of het er nu nog in zit bij hem. Is inmiddels ook al weer 34. Ik kan bij Porte alleen maar denken aan valpartijen en zijn eigen camper. Dat hij de kwaliteiten heeft/had klopt wellicht wel, anders had hij ook niet bij Sky zo hoog in de hierachie gestaan. Die man wordt alleen achtervolgt door ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Landa wil de tour winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Als ie slim is gaat ie voor etappes + bollen. Daar is ie het type renner voor. Hij kan helemaal niet omgaan met de druk van een klassement, blijkt nu al een aantal seizoenen. Zeker met een Giro in de benen, gewoon lekker je etappes uitkiezen en voor een nevenklassement gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 hoe zit het met de tijdritten in de Tour? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 17 minuten geleden zei Aaron21: hoe zit het met de tijdritten in de Tour? Ploegentijdrit in de 2e etappe en dan etappe 13 nog een individuele (relatief heuvelachtige) tijdrit à 27 km rondom Pau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 4 minuten geleden zei tdogg16: Ploegentijdrit in de 2e etappe en dan etappe 13 nog een individuele (relatief heuvelachtige) tijdrit à 27 km rondom Pau. gelukkig niet te veel dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Daarom wilde Dumoulin in eerste instantie ook geen Tour rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Aaron21: gelukkig niet te veel dus. Dat is relatief natuurlijk Ik denk dat de Bardets en Uráns van het peloton er wel blij mee zijn, ja. 5 juni 2019 bewerkt door tdogg16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 ik ben daar ook tevreden mee. anders hebben die gabbers van Sky nog meer voordeel en leggen ze nog meer alles lam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 1 uur geleden zei Pino: Landa wil de tour winnen Ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 7 minuten geleden zei Gert: Ik ook. Ik zet jou in mijn scorito. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 8 minuten geleden zei Pino: Ik zet jou in mijn scorito. Yesssss. En niet als kluns bij sportpools. Want ondanks dat ik wil winnen denk ik em niet uit te rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Ik zou al moeite hebben om op tijd binnen te komen voor de allereerste etappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 (bewerkt) Voor de eerste etappe gaat wel lukken. Gewoon de juiste trein pakken en op tijd van huis gaan. 5 juni 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 25 minuten geleden zei Gert: Voor de eerste etappe gaat wel lukken. Gewoon de juiste trein pakken en op tijd van huis gaan. Ja maar met die kut NS....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Sinds wanneer mogen de renners gebruik maken van de NS om van het beginpunt naar het eindpunt van een etappe te komen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 13 minuten geleden zei MisterX: Sinds wanneer mogen de renners gebruik maken van de NS om van het beginpunt naar het eindpunt van een etappe te komen?! Dat zei je niet.... ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Het ging toch over het uitrijden van de Tour?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 7 uur geleden zei tdogg16: Dat is relatief natuurlijk Ik denk dat de Bardets en Uráns van het peloton er wel blij mee zijn, ja. Is dan ook publiek geheim dat parcours al jaren op maat gemaakt wordt voor Bardet/Pinot etc. Zolang die rondfietsen hoef je niet veel tt-kilometers te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Over paar jaar mag Madouas het proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 19 minuten geleden zei Kavinos: Over paar jaar mag Madouas het proberen. Verdienstelijke 13e plek deze Giro. Toch niet slecht hoor voor een eerste grote ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Verdienstelijke 13e plek deze Giro. Toch niet slecht hoor voor een eerste grote ronde. Zeker niet. Knappe Giro gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 6 juni 2019 Share Geplaatst 6 juni 2019 Zonder echte ondersteuning van teamgenoten bergop ook nog. Een toekomstig gedeeld kopmanschap voor Gaudu en Madouas, dat is volgens mij een natte Franse droom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten