Djordison Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Geruchten gingen al langer inderdaad. Ik ben benieuwd wie er nog naar TeamLottoNL trekken. Daar zijn nog wat open plekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 [twitter]519488568058974210[/twitter] Verwacht niet dat ie stopt, hoop zelfs dat hij in de schaduw van Mollema weer kan opbloeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Voor die jongen zelf zou het mooi zijn. Ik lig er totaal niet wakker van. Hij reed enkel alleen de Tour op niveau en de rest van de koersen kneep hij na 10km in de remmen. Gechargeerd, dat weet ik maar ik word er niet warm van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Een definitieve Abandydon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Voor die jongen zelf zou het mooi zijn. Ik lig er totaal niet wakker van. Hij reed enkel alleen de Tour op niveau en de rest van de koersen kneep hij na 10km in de remmen. Gechargeerd, dat weet ik maar ik word er niet warm van. Zeker de laatste jaren werd het steeds erger en erger ja, zonde vind ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Die Tour tegen Contador met het kettingincidient was dan wel weer mooi om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Het allermooist was zijn zege in LBL. Verder zal dit betekenen dat het over en sluiten is, ook gezien de uitlatingen van Fränk vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 'Kevin De Weert en George Bennett naar TEAMLottoNL' meldt de telegraaf. De Weert was altijd wel een redelijke klimmer. Bennett is voor mij onbekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Arme Andy. Spijtig dat zijn carrière zo verlopen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Die zal morgen ook wel een DNF binnenharken op z'n eigen persconferentie. Tijd voor een nieuwe pispaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 http://www.uci.ch/pressreleases/2015-team-registration-process/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Andy :( Minuut stilte voor elke wedstrijd volgend seizoen lijkt me wel gepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Hebben de afgelopen jaren toch ook niet gedaan, toen ie effectief gestopt was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 De Belgische wielrenner Kristof Vandewalle is tijdens een trainingsritje aangereden door een auto. Dat maakte de coureur Trek Factory Racing donderdag op Twitter bekend. De botsing gebeurde op amper 500 meter van zijn huis. Bij het ongeval heeft hij een barst in een handwortelbeentje opgelopen en ook een meniscus in een knie is geraakt. De 29-jarige Belg heeft tevens enkele schaafwonden in zijn gezicht. Door de verwondingen is het seizoen voor de Belgische kampioen tijdrijden voorbij. Vandewalle won dit jaar een tijdrit in de Ronde van Oostenrijk en één in de Ronde van Polen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Op 500 meter van z'n huis ook echt, dat is wel heel cru. In China gaat het overigens ook weer lekker, vandaag etappe ingekort en die van morgen zou op de nominatie staan om helemaal geschrapt te worden vanwege de hevige smog. Maar goed dat daar vanaf volgend seizoen niet meer gekoerst hoeft te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Goed man, die Parijs-Tours voor beloften. 1 Mike TEUNISSEN RABOBANK DEVELOPMENT TEAM en 3h46'06'' 2 Martijn TUSVELD RABOBANK DEVELOPMENT TEAM 00:04 3 Sam OOMEN RABOBANK DEVELOPMENT TEAM 00:06 4 Benjamin DECLERCQ EFC - OMEGA PHARMA QUICK STEP 00:41 5 Antoine WARNIER COLOR CODE - BIOWANZE 00:41 6 Hugo HOFSTETTER CC.ETUPES LE DOUBS, PAYS DE MONTBELIARD 00:41 7 Daniel MCLAY LOTTO-BELISOL U23 01:00 8 Dylan PAGE ROTH - FELT 01:02 9 Mickael GUICHARD LIMOUSIN 01:02 10 Timo ROOSEN RABOBANK DEVELOPMENT TEAM 01:02 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Wat een spast die Voeckler. Vond hem altijd wel een leuke renner, maar het respect dat ik voor hem had, is hij nu wel kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Fuckie weigert mee het podium op te gaan, wat hem een boete en zijn prijzengeld kost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 [twitter]521393879472685057[/twitter] Je kunt tegendraads zijn wat je wil [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];, maar Voeckler is gewoon een minzaam mens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Heb ook nooit beweerd van niet? Blijft een toffe renner die koers maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ff het (Belgische) jaar in een vogelvlucht quizje http://sporza.be/cm/sporza/extra/1.2119104 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 8/10, beter dan verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 10/10.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 9 op 10. Enkel die van Terpstra niet correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 9/10 , had Kwiatkowksi op de Strade Bianchi niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten