Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Majka ook daar weer opgestapt...

Do not feed the Satyr!

Jensje deed het weer even hoor, zijn laatste koers :( Verder heerlijk spannende finale, denk dat dit van de Amerikaanse koersen toch wel mijn favoriet is, met die beelden van de Rocky Mountains telkens op de achtergrond enzo.

Mooi hè.. van die koersen die je gewoon voor de film kijkt alleen al. Arctic Tour was dit jaar ook geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Biefstukjes schijnen goed te helpen in het herstelproces, dus het zal wel kloppen

Je hebt het wel de hele tijd over Contador maar wat vind je van Froome dan? Die heeft wat mij betreft de meest opvallende transformatie ondergaan van het hele peloton. Iemand die de ene dag de grupetto net kon volgen en de dag erna met de besten mee omhoog klimt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het wel de hele tijd over Contador maar wat vind je van Froome dan? Die heeft wat mij betreft de meest opvallende transformatie ondergaan van het hele peloton. Iemand die de ene dag de grupetto net kon volgen en de dag erna met de besten mee omhoog klimt.

Froome is toch nooit gepakt? Contador wel, al lag dat dus aan de biefstukjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Majka ook nooit

Die heeft de schijn tegen, hij zit in de verkeerde ploeg, met de verkeerde mensen en levert net wat te goede prestaties in iets teveel koersen. Het valt me nog mee dat hij de Vuelta niet rijdt ;)

Ik schaar Froome bij de Giant-kliek, ik geloof wel dat hij clean is (en was)

Link naar opmerking
Deel via andere websites