Teklehaymanot Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Bos wint eerste etappe CI voor oa Bouhanni. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Vind ik niet. Die man heeft zoveel inhoud en kan alles behalve tijdrijden. Kasseien, heuvels, HC cols.... Denk de meest veelzijdige wielrenner ter wereld Sagan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Voeckler heeft veel meer inhoud en taaiheid. Sagan heeft volgens mij nog geen 4e plek in de Tour behaald en etappes in het hooggebergte gewonnen. Titi : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Meer inhoud wel, maar dat komt ook met de jaren. Taaiheid is het punt wat Voeckler zo uniek maakt. Verder blinkt hij itt Sagan op geen van de onderdelen uit. Hij zal vrijwel altijd een outsider zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Voeckler heeft veel meer inhoud en taaiheid. Sagan heeft volgens mij nog geen 4e plek in de Tour behaald en etappes in het hooggebergte gewonnen. Titi :< Etappe's in het hooggebergte winnen is toch ook een andere discipline dan een milaan -sanremo, dat weet jij ook. Boonen zal nooit een etappe in het hooggebergte winnen laat staan 4e in de tour :cab: maar ik denk dat je toch kan zeggen dat hij aardig wat inhoud en taaiheid heeft *insert MS-joke* en bij de beste coureurs van de wereld hoort, dus dat Sagan geen hooggebergte wedstrijd wint vind ik een beetje een non-argument. Sagan wint op 22-jarige leeftijd 3(?) etappes in Zwitserland, 4(?) in Frankrijk, wordt nota bene 2e in MS dit jaar, 2e in E3, wint twee etappes in T-A..... en dan heeft Voeckler meer inhoud? Voeckler is een nare aandachtshoer die op taaiheid en koersinzicht ontzettend veel kan winnen, ok, knap. Sagan is een wonderkind waar iedereen van geniet en die zomaar een grote voorjaarsklassieker kan winnen dit jaar. Wat nu overhyped, hij presteert als een 34 jarige vedette. Een van de grootste talenten van de afgelopen 10 jaar man, je wil gewoon een beetje tegendraads zijn en de kenner uithangen ;c. Ook naar [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Voeckler is een nare aandachtshoer die op taaiheid en koersinzicht ontzettend veel kan winnen, ok, knap. :-D Oke, ik ben het met je eens dat Sagan een exceptioneel talent is en een veel betere renner dan Voeckler omdat Sagan in meerdere disciplines de echte topfavoriet is, waar Voeckler altijd een outsider is. Maar met die zin doe je Voeckler wel tekort hoor. Voeckler is gewoon een hele goede renner en het is niet voor niets dat hij Europcar in zn eentje draagt(Rolland is gewoon 2e viool, hoe talentvol ook). Zonder Voeckler had de helft van de wielerwereld nog nooit van team Europcar gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Ben gestopt met lezen na de eerste paar zinnen. Ik zei een paar posts geleden dat Sagans kwaliteiten voor mij niet ter discussie staan, waarna jij met een betoog komt over zijn kwaliteiten. Voeckler vind ik NU de meest veelzijdige wielrenner ter wereld, Sagan komt er hard aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Het is een fantastisch coureur, zeker waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik heb een poster van Voeckler boven me bed hangen :-D Uit de mooiste Tour van de afgelopen jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Ook naar [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; 't Is een beetje zoals Messi, daar heb ik ook niks mee precies omdat die langs alle kanten wordt opgehemeld, al kan ik wel zien waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Evans eindigt achter Schleck in de tijdrit :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 :mrgy: Bob Jungels 7e in diezelfde tijdrit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Bossie is toch echt een goeie wegrenner aan het worden he, prachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 't Is een beetje zoals Messi, daar heb ik ook niks mee precies omdat die langs alle kanten wordt opgehemeld, al kan ik wel zien waarom. Maar Sagan heeft de uitstraling van een superheld, Messi die van een bespoten rat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Amen to that. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 In de wielerweek van Coppi en Bartali blijft Lampre heersen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 In de kopgroep in criterium international: Andy Schleck! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Blanco Pro Cycling @BlancoCycling now . @BaukeMollema sprints to a third place in the last stage of Criterium International. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Froome wint voor Porte. Ook in het klassement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Op wielerflits alleen maar insinuaties over evt. dopinggebruik van Sky. Ik snap er niks van die zwarte mennekes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Wielerflits niveau zit tegenwoordig beetje op Voetbalzone niveau helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Mwa klopt wel een beetje ja. Vroeger had je wielersite.nl of zo _O_ Dat was een site Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Froome wint voor Porte. Ook in het klassement Tactiek vond ik wel klasse. Porte die even stilhoudt en zodoende Froome eroverheen, om vervolgens daarna weer net zo hard te beesten naar boven toe. Hoe Porte voorbij reed bij het driemans groepje van o.a. Mollema was ongelooflijk. Alsof ze er niet reden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Heeft niet zoveel met tactiek te maken. Als je zoveel beter bent kun je op honderd manieren winnen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Net ook even de selectie van Sky voor de Giro gezien. Nou dat wordt leuk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten