Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Voeckler heeft veel meer inhoud en taaiheid. Sagan heeft volgens mij nog geen 4e plek in de Tour behaald en etappes in het hooggebergte gewonnen. Titi :<

Etappe's in het hooggebergte winnen is toch ook een andere discipline dan een milaan -sanremo, dat weet jij ook. Boonen zal nooit een etappe in het hooggebergte winnen laat staan 4e in de tour :cab: maar ik denk dat je toch kan zeggen dat hij aardig wat inhoud en taaiheid heeft *insert MS-joke* en bij de beste coureurs van de wereld hoort, dus dat Sagan geen hooggebergte wedstrijd wint vind ik een beetje een non-argument. Sagan wint op 22-jarige leeftijd 3(?) etappes in Zwitserland, 4(?) in Frankrijk, wordt nota bene 2e in MS dit jaar, 2e in E3, wint twee etappes in T-A..... en dan heeft Voeckler meer inhoud? Voeckler is een nare aandachtshoer die op taaiheid en koersinzicht ontzettend veel kan winnen, ok, knap. Sagan is een wonderkind waar iedereen van geniet en die zomaar een grote voorjaarsklassieker kan winnen dit jaar. Wat nu overhyped, hij presteert als een 34 jarige vedette. Een van de grootste talenten van de afgelopen 10 jaar man, je wil gewoon een beetje tegendraads zijn en de kenner uithangen ;c. Ook naar [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voeckler is een nare aandachtshoer die op taaiheid en koersinzicht ontzettend veel kan winnen, ok, knap.

:-D Oke, ik ben het met je eens dat Sagan een exceptioneel talent is en een veel betere renner dan Voeckler omdat Sagan in meerdere disciplines de echte topfavoriet is, waar Voeckler altijd een outsider is. Maar met die zin doe je Voeckler wel tekort hoor. Voeckler is gewoon een hele goede renner en het is niet voor niets dat hij Europcar in zn eentje draagt(Rolland is gewoon 2e viool, hoe talentvol ook). Zonder Voeckler had de helft van de wielerwereld nog nooit van team Europcar gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gestopt met lezen na de eerste paar zinnen. Ik zei een paar posts geleden dat Sagans kwaliteiten voor mij niet ter discussie staan, waarna jij met een betoog komt over zijn kwaliteiten. Voeckler vind ik NU de meest veelzijdige wielrenner ter wereld, Sagan komt er hard aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Froome wint voor Porte. Ook in het klassement

Tactiek vond ik wel klasse. Porte die even stilhoudt en zodoende Froome eroverheen, om vervolgens daarna weer net zo hard te beesten naar boven toe. Hoe Porte voorbij reed bij het driemans groepje van o.a. Mollema was ongelooflijk. Alsof ze er niet reden. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites