Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

GeoGuessr

jaccopsv

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei MisterX:

Heel lang geleden dat ik dit spel heb geprobeerd. Volgens mij had ik trouwens gehoord dat het spel tegenwoordig betaald was geworden, of klopt dat niet? 

Ja en nee. Je kan met een account een gelimiteerd aantal keer per dag explorer mode spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Richarð.:

Iemand die de nieuwe Battle Royale mode van GeoGuessr speelt? Hier de laatste paar dagen vaak een paar potjes. Eindelijk eens een BR waar ik wél kan winnen. :D

Wat is Battle Royal in Geoguessr? Kan dat dus ook alleen met een pro account spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keko:

Wat is Battle Royal in Geoguessr? Kan dat dus ook alleen met een pro account spelen.

10 spelers en je krijgt allemaal dezelfde locatie. Je moet raden welk land het is. Eerste ronde kan iedereen door, als je het maar goed hebt binnen de tijd. Tweede ronde kunnen er 9 van de 10 door. Dan 8 van de 9 etc. Totdat er twee over zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-1-2021 om 15:53 zei Richarð.:

10 spelers en je krijgt allemaal dezelfde locatie. Je moet raden welk land het is. Eerste ronde kan iedereen door, als je het maar goed hebt binnen de tijd. Tweede ronde kunnen er 9 van de 10 door. Dan 8 van de 9 etc. Totdat er twee over zijn.

Toch even een proefabbo genomen

afbeelding.thumb.png.dbe558bbdca9426276d717d0a9848a3d.png

Had op 1 na iedereen uitgeschakeld toen ik bij een één of ander woestijndorp volledig op Senegal gokte :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Richarð.:

Mocht je bepaalde trucjes willen weten, let me know. Ik ken er wel een paar. :D 

Trucjes als in gemeen spelen of in zaken waar je op moet letten? 

Spoiler

Zoals het blauwe vlak naast de nummerplaat om te bepalen of iets binnen of buiten de EU is.

En als het erg Brits lijkt, maar er veel Aziaten lopen, is het 99% zeker Singapore ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Richarð.:

Nja, gemeen spelen zou je het onder kunnen scharen. Ware het niet dat vele andere spelers ook zo spelen en dus je kans op overwinning kleiner wordt.

Zijn dingen waardoor je door alleen naar beneden/achter je te kijken 100% zekerheid hebt over welk land het is. ;c

kom maar door hoor ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei neva:

kom maar door hoor ;c 

Tape op het rek van de Google auto = Ghana

Soort vage rift in de lucht = Senegal

Snorkel op de Google auto = Kenia

Slaapzakken (?) op de Google auto = Mongolië

Rek met spiegels = Guatemala

Achtervolgende politie auto = Nigeria

Verder is het sowieso handig om te weten welke landen wel of geen coverage hebben. In Zuid-Amerika kan het bijvoorbeeld nooit Venezuela of Paraguay zijn. In Europa nooit Wit-Rusland of Kosovo. In Azië nooit India, wat veel mensen niet weten. Geldt overigens niet voor photosheres (een enkele foto of een beperkt gebied.) In ieder geval geen Google auto.

Rijden aan de linkerkant beperkt ook al snel het aantal landen. In Europa Verenigd Koninkrijk en Ierland. In Afrika Botswana, eSwatini, Lesotho, Kenia, Oeganda en Zuid-Afrika. In Azië Thailand, Singapore, Indonesië en Japan. En in Oceanië Australië en Nieuw-Zeeland. Nou kan je vrij vaak al vrij snel zien welk continent het is. Dat in combinatie met het zien van de verkeerde gokken van je tegenstanders, maakt het dat je vaak maar 1 of 2 keuzes overhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

godverdomme net een uur door het Braziliaanse regenwoud zitten te klikken terwijl 500 meter achter de start gewoon een plaatsnaambord stond ;c 

Ah, dat zijn de mooiste momenten :D Altijd even beide kanten op kijken ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi is ook als je je omdraait en meteen een vlag ziet en dan 2 minuten gaat zitten kijken naar mensen die de meest foute landen gokken. :-D

Trouwens, mocht je 100% weten dat je in Roemenië zit en niemnad heeft nog geraden. Raad 1x Chad en dan Roemenië. De vlag van Chad is vrijwel hetzelfde en dus denken mensen dat Roemenië een foute gok is. Werkt ook met Indonesië en Monaco. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Juca:

Blijft een mooi spel, deze middag weer in korte tijd paar mooie overwinningen behaald. Zuidoost-Azië blijf ik vooral pittig vinden.

Misschien leuk om met een groepje MU wat te spelen?

Zou ik best wel eens willen doen. Bij mij blijft Zuid-Amerika het allermoeilijkste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Juca:

Blijft een mooi spel, deze middag weer in korte tijd paar mooie overwinningen behaald. Zuidoost-Azië blijf ik vooral pittig vinden.

Misschien leuk om met een groepje MU wat te spelen?

Ben ik ook voor in, een keer een moment in de avond plannen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben dit de laatste tijd weer veel aan het spelen, moet zeggen dat ik er ook best goed in begin te worden.

Meer mensen een account, is inmiddels ongeveer 2 euro per maand, maar het is wel veel omvangrijker dan het vroeger was met alle verschillende spelmodi. Lijkt me leuk om met iemand hier een team duel te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites