spaansetukker Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Ik vind dat Chase Young het ook fantastisch gedaan heeft dit jaar. Voor mij gaat het tussen young en Herbert. En gelukkig doet Mahomes mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Packers Waarom trap je die FG op 4th and goal. Je staat 8 punten achter met nog 2 minuten op de klok en je speelt tegen Brady. No way dat je die bal terug ging krijgen en dus was dat je laatste kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Kunnen ook weinig anders. Defense speelde hele 2nd half bijzonder sterk en die td moet je sowieso nog. Ook nog eens 4&goal op de 8-10 yardline? Daarnaast hebben ze meer dan genoeg kansen gehad vandaag. Alexander was weergaloos, maar Packers konden gewoon niet op tegen die D-line van de Bucs. Wat liepen die ook weer te strooien vandaag, fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Maar met 2 minuten tegen Brady weet je gewoon dat je de bal niet meer krijgt. Dus aan die FG heb je helemaal niks. Leuk voor de statistieken. Hardman herstelt zich goed trouwens, na die blunder bij de Bills TD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Meh, de Chiefs. Die blocks zijn ook zo powerful. Hopelijk kunnen de Bills ze een beetje stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Wederom Super Bowl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Chiefs ijzersterk, Hill was echt heerlijk bezig En GreenBay men wat zonde had het Rodgers zo gegunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Had wat meer van de Bills verwacht, maar de Chiefs zijn offensief gewoon niet te stoppen. Zullen ook wel van de Bucs winnen vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Chiefs zoals verwacht in de SuperBowl. Toch wel knap dat Brady er weer staat. Van de beelden die ik al zag was JPP lekker bezig, of is de LT van de Packers zo slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 19 minuten geleden zei FlyD: Chiefs zoals verwacht in de SuperBowl. Toch wel knap dat Brady er weer staat. Van de beelden die ik al zag was JPP lekker bezig, of is de LT van de Packers zo slecht? vond vooral de offence van Packers gisteren een offday hebben. Had ook veel meer verwacht van hun. Wel benieuwd of Rodgers ermee gaat stoppen want die heeft er denk ik geen zin meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Je gaat je nu toch afvragen hoe het gelopen had als de Packers gewoon een WR hadden gedraft in de first round i.p.v. Jordan Love, de QB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 4 minuten geleden zei Richarð.: Je gaat je nu toch afvragen hoe het gelopen had als de Packers gewoon een WR hadden gedraft in de first round i.p.v. Jordan Love, de QB. inderdaad ik durf echt met zekerheid te zeggen dat ze dan wel gewonnen hadden gisteren. HEt is allemaal net niet bij de Packers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 1 uur geleden zei Richarð.: Je gaat je nu toch afvragen hoe het gelopen had als de Packers gewoon een WR hadden gedraft in de first round i.p.v. Jordan Love, de QB. Of een coach hadden met de ballen om met iets meer dan 2 minuten te gaan gewoon voor de TD te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 1 minuut geleden zei Jeroen.: Of een coach hadden met de ballen om met iets meer dan 2 minuten te gaan gewoon voor de TD te gaan. Ja dat begrijpt echt helemaal niemand, alles of niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei spaansetukker: Ja dat begrijpt echt helemaal niemand, alles of niets... Zelfs als je het niet red is het nog altijd beter dan wat je nu had. Als het 9 punten of meer waren geweest is het logisch voor de zekere 3 te gaan maar met 8 en tegen Brady is het een soort van opgeven. 25 januari 2021 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 3 minuten geleden zei Jeroen.: Of een coach hadden met de ballen om met iets meer dan 2 minuten te gaan gewoon voor de TD te gaan. Zie eerder in het topic. Daar heb ik me gister ook niet heel positief over uitgelaten. Snap het ook gewoon niet. Je weet toch dat je met nog 2 minuten te gaan de bal niet meer terugkrijgt als je tegen Brady speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Zojuist zei Richarð.: Zie eerder in het topic. Daar heb ik me gister ook niet heel positief over uitgelaten. Snap het ook gewoon niet. Je weet toch dat je met nog 2 minuten te gaan de bal niet meer terugkrijgt als je tegen Brady speelt. Gewoon domme beslissing. Nou verlies je daar niet zo nodig de wedstrijd op want als je na drie turnovers geen first down weet te verzilveren is er wel meer mis maar blijft toch bijzonder. Superbowl denk ik dat de Bucs wel de basis defensie hebben om het Mahomes lastig te maken en zeker zonder Fisher is die O-line nog minder maar zoals vorig jaar helaas te zien was hebben de Chiefs maar een paar minuten nodig om een wedstrijd compleet om te draaien. Word wel interessant hoe ze de komende jaren het team om Mahomes blijven bouwen als zijn salaris een veelvoud omhoog gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Turnovers waren key. Bucs 14 punten op 2 turnovers. Packers 9 op 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 2 uur geleden zei FlyD: Chiefs zoals verwacht in de SuperBowl. Toch wel knap dat Brady er weer staat. Van de beelden die ik al zag was JPP lekker bezig, of is de LT van de Packers zo slecht? D-line van Bucs zo overweldigend. Turner is zeker geen slechte stand-in geweest voor de Packers, maar Bakthiari is natuurlijk van een totaal andere kwaliteit. 26 minuten geleden zei Richarð.: Turnovers waren key. Bucs 14 punten op 2 turnovers. Packers 9 op 3. Klopt, en de touchdown van ze vlak voor de helft. Dat mag natuurlijk nooit, maar ook nooit gebeuren. King werd meerdere keren exposed deze wedstrijd, door eigenlijk op snelheid verslagen te worden (Evans en Miller). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 4 minuten geleden zei Juca: Klopt, en de touchdown van ze vlak voor de helft. Dat mag natuurlijk nooit, maar ook nooit gebeuren. King werd meerdere keren exposed deze wedstrijd, door eigenlijk op snelheid verslagen te worden (Evans en Miller). Eensch. Goede beslissing wel van Arians (en Brady?) om voor die 4th down te gaan. En die King werd helemaal verrot gescholden op r/GreenBayPackers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 (bewerkt) Genoeg bier en nacho's in huis om de nacht door te komen 7 februari 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Dit jaar in ieder geval niet de teleurstelling na afloop van de Superbowl. Hoop vooral een mooie wedstrijd en wie er dan wint maakt me niet zo veel uit eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Prachtige matchup, ben heel benieuwd hoe het afloopt. Verwacht dat de Chiefs het wel halen. Ik kan helaas niet kijken, dat komt niet uit met mijn werk morgen. Zal wel een uitgebreide samenvatting meepikken morgenochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 (bewerkt) Heb speciaal vrijgenomen morgen Spannend hoor daarnet op de achterlijn. Edit: Ofjah 'morgen', meer 'vandaag'. 8 februari 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Heerlijke first half, de Brady - Gronk connectie nog altijd alive. Kwestie van tijd ook dat de Chiefs werden aangepakt door de refs, spelen al week in week uit met enorm sticky coverage en holding. Nog genoeg tijd voor de Chiefs om terug te komen, 2 drives en je bent terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten