Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

NFL

Mvdv

Recommended Posts

Zijn toch een paar verrassingen;

Jordan Love -> Packers

Packers die omhoog traden voor Love had niemand echt voorspelt. Zeker niet als je weet dat Rodgers waarschijnlijk nog wel een paar jaar mee kan. De keuze voor Love is dan misschien niet verrassend hier.

Damon Arnette > Raiders

Een cornerback die eerder in de tweede of derde ronde gepickt zou worden volgens de kenners.

Clyde Edwards-Helaire > Chiefs

Mijn team de Chiefs. Verrassende pick enigszins. Niet vanwege het feit dat het een running back is. Ook een beetje wel, want er werd gedacht dat er geen enkele RB in de eerste ronde gekozen zou worden. De verrassing hier is echter Edward-Helaire die verkozen wordt boven D'Andre Swift, die volgens de kenners de meest logische keuze zou zijn mocht er wél een RB gekozen worden in de eerste ronde.

Niet de grootste verrassingen, dat zeker niet. Verder een geheel logische draft. Burrow op #1 naar de Bengals, gevolgd door #2 Young voor de Redskins. Tua gewoon naar de Dolphins en de Chargers kiezen de "overgebleven" Herbert.

• Like 1

De Patriots nemen een S van een hele kleine school. Atletisch een heel goede jongen, dus Belichick zal wel een manier vinden om daar optimaal van te profiteren. Verder 2 LBs en en 2 TE's. Met die 2 TE's moest ik toch even denken aan het succes (de eerste jaren toch) van Gronk-Hernandez. Hopelijk gaat het enigszins die richting uit. Toen was het wel Brady als QB, dus dat maakt het wel anders :D  Ik ken de TE's niet. Had eigenlijk gehoopt op Cole Kmet, maar die is naar de Bears.

Edited by FlyD

1 uur geleden zei Richarð.:

Jalen Hurts naar de Eagles is wel een mooie. Ze hadden het er gister ook over tijdens de draft, maar hoop dan een beetje op wat Tysom Hill-achtige plays van de Eagles. :D

Moet heerlijk zijn als offenisve coordinator. Die kan helemaal losgaan in zijn creativiteit!

Pats de laatste dag een K, nog een LB, 2 G's en een C.

De Kicker in de fifth round. Vrij vroeg voor een kicker, maar als hij zo betrouwbaar is als Gostowski de vorige jaren dan is het een prima keuze!

Jake Fromm in de fifth round naar de Bills, ben nenieuwd of we hem al eens zien volgend jaar (ben QB1 beyond the lights S1 aan het kijken)

Volgens de analysis op NFL hebben ongeveer alle teams een goede draft gehad, behalve de Packers en de Patriots (zoals elk jaar :D ) 

34 minuten geleden zei Richarð.:

Bills hebben Josh Allen, dus ik weet niet of Fromm daar goed zit. Ik verwacht hem dan ook niet tot weinig te zien dit seizoen.

Fromm heeft gewoon geen NFL-arm. Zal als back-up zijn waarde hebben maar als hij je starter is heb je wel een probleem.

19 minuten geleden zei Richarð.:

Klopt, ja. Was volgens mij bij de Combine duidelijk te zien, waardoor 'ie ook is gezakt tot Round 5.

Ja al had hij ergens wel de pech tussen Eason en Herbert te zitten maar alsnog was het gewoon niet genoeg voor de NFL.

1 uur geleden zei Richarð.:

Winston naar de Saints, trouwens. Contract voor één jaar. Geen hele slechte keuze imo. Wordt het niks, ben je zo weer van hem af.

Betekent wel dat we weer 100% zeker Tysom Hill non-QB dingen gaan zien doen. :<

Buiten zijn Ints had hij een prima seizoen. Als je die omlaag kan krijgen heb je een prima QB om eventueel over te nemen voor Brees als die met pensioen gaat.

• Like 1

2 uur geleden zei Jeroen.:

Ja al had hij ergens wel de pech tussen Eason en Herbert te zitten maar alsnog was het gewoon niet genoeg voor de NFL.

Absoluut, ik zie ook geen starter in Fromm in de NFL. Hij zal moeten hopen op een blessure van Allen, maar door het kijken van die serie is het wel leuk om te volgen. 

Op 24-3-2020 om 19:07 zei FlyD:

Zou hij opgepikt worden door de Patriots? Of geloven ze volledig in Hoyer?

Op 24-3-2020 om 19:19 zei Richarð.:

Lijken vooralsnog niet voor Newton te gaan kiezen.

Op 24-3-2020 om 19:45 zei Jeroen.:

Hebben niet echt veel budget meer.

Op 24-3-2020 om 19:53 zei Daaafff:

Volgens mij hebben de Pats nauwelijks cap space inderdaad, dus al zouden ze het willen is het denk ik niet mogelijk. Dus die zullen met Stidham en Hoyer gaan werken. 

Op 25-3-2020 om 13:11 zei Simonsav:

Ik zie het eerder gebeuren dat de Pats een jaartje incalculeren om te rebuilden. Wat oudere, duurdere spelers doorheen het jaar wegtraden voor extra draftpicks om zo te verjongen en cap space open te maken. En voor 1 keer onderaan eindigen dan maar want volgend seizoen zijn er 2 ontzettend goeie college QB's die naar de draft gaan en als je daar eentje van kunt binnenhalen zit je weer goed voor 15 jaar.

Dus toch.

• Like 1