Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

NFL

Mvdv

Recommended Posts

Yes yes. Donderdag "mijn" Chiefs redelijk eenvoudig zien winnen en gisteren ook alle drie de wedstrijden grotendeels gezien. Newton was indrukwekkend en Brady viel tegen, wat ik alles behalve erg vind.

En je had ook nog de Rams thuis tegen de Cowboys, waarbij de focus vooral lag op het nieuwe stadium. Maar dat was zeer terecht. Wat een juweel van een stadion is dat zeg. :<

41 minuten geleden zei Richarð.:

Donderdag "mijn" Chiefs redelijk eenvoudig zien winnen en gisteren ook alle drie de wedstrijden grotendeels gezien

Clyde Edwards was ook heerlijk om te zien zeg :<

Cowboys vielen me redelijk tegen, had ze echt hoger ingeschat maar ach tis nog maar eerste speelronde.

42 minuten geleden zei Richarð.:

Brady viel tegen, wat ik alles behalve erg vind.

Vond ik ook niet erg,  :) 

Bengals nog gevolgd? Laatste minuut daar zat de spanning er vol op! Met als afsluiter een flinke anti climax.

Heb ook alles live zitten kijken, mooie Redzone streampje op, dan is de zondagavond gemaakt.

Jammer van de Bengals inderdaad, vond Burrow aardig spelen. Beetje zonde van die pick. Chiefs wel weer erg goed, kans zal wel groot zijn dat die weer in de Superbowl staan :D die rookie defender speelde erg fijn ook. 

• Like 1

Heb enkele samenvattingen gezien. Newton prima begonnen bij de Pats, maar verder lijkt me dat ze toch te weinig kwaliteit hebben dit jaar.

Chiefs de absolute topfavoriet! De Seahawks maakten ook een prima eerste indruk, maar ook daar mis ik precies wat kwaliteit naast Russell Wilson.

Edited by FlyD

Interessante wedstrijd vooralsnog bij de Saints - Raiders;

Saints scoren touchdown > Kick voor 1 extra punt -> penalty voor Raiders -> Saints gaan vervolgens voor de 2 point conversion vanwege de penalty -> scoren touchdown > penalty voor de Saints > Saints gaan weer terug naar de kick voor 1 punt :-D

16 uur geleden zei Richarð.:

Interessante wedstrijd vooralsnog bij de Saints - Raiders;

Saints scoren touchdown > Kick voor 1 extra punt -> penalty voor Raiders -> Saints gaan vervolgens voor de 2 point conversion vanwege de penalty -> scoren touchdown > penalty voor de Saints > Saints gaan weer terug naar de kick voor 1 punt :-D

Dat was inderdaad wel geinig om te zien, 

Cowboys gezien? En wat een wedstrijd bij Seahawks - patriots.

2 uur geleden zei spaansetukker:

Dat was inderdaad wel geinig om te zien, 

Cowboys gezien? En wat een wedstrijd bij Seahawks - patriots.

Cowboys tijdens de Redzone voorbij zien komen. Zieke comeback, met een onside kick bij de laatste drive zelfs.

Chiefs ook ziek hoor. Overtime nadat ze laat gelijk maakte, vervolgens mochten de Chargers beginnen en die scoren niet, dus FG was genoeg voor de zege. Drive van de Chiefs getergd door penalties en moesten dus uiteindelijk voor een 53 yard FG gaan. FG was goed, maar weer een penalty dus nu een 58 yard FG. Butker trapt en Chargers vragen en krijgen een time-out, terwijl de FG goed was. Dus Butker moet voor de derde keer trappen onder ontzettend veel druk en maakt hem gewoon weer. :<

10 uur geleden zei Richarð.:

Dus Butker moet voor de derde keer trappen onder ontzettend veel druk en maakt hem gewoon weer. :<

Vind dat echt een van de betere Kicker in de NFL. Chiefs kwamen met schrik vrij, maar ook complimenten aan Herbert als rookie, doet het eerste twee wedstrijden goed. Misschien klein foutje in het vierde kwartier, maar dat kan.

Volgende speelronde Ravens tegen de Chiefs. Heel erg benieuwd wie dat gaat winnen.

Gisteren Packers - Saints :< Normaal kijk ik de 2:20 wedstrijd niet helemaal uit (want laat), maar voor deze wedstrijd maakte ik graag een uitzondering.

Aaron Rodgers tegen Drew Brees klonk al mooi en het was ook een vertoon van QB kunsten. Wedstrijd ging op en neer en was spannend tot de laatste minuten. Uiteindelijk bleek de fumble van T. Hill dodelijk voor de Saints. Én ook de vele penalties die ze vannacht hadden in de laatste quarter. Konden helaas ook niet de onside kick recoveren, anders hadden we misschien nog wel OT gehad.

En dan te bedenken dat we vannacht Chiefs - Ravens aka Mahomes - Jackson hebben. :<

2 uur geleden zei Richarð.:

Gisteren Packers - Saints :< Normaal kijk ik de 2:20 wedstrijd niet helemaal uit (want laat), maar voor deze wedstrijd maakte ik graag een uitzondering.

Deze moet ik nog af kijken haha. Vond seahawks - cowboys ook een heerlijk potje, Die Russel wat een fenomeen is dat. 

Cowboys erg slordig en laks.

Bengals- Eagles gezien? Wat een geblunder in de the OT. En aan Burrow zie je dat hij echt goed is maar helaas werkt zijn team niet mee.

Vnv absolute krakerrr. Ik ben voor de chiefs, maar denk dat Ravens op dit moment iets beter zijn.

Zojuist zei spaansetukker:

Wat zijn je verwachtingen voor vanavond?

Beetje zoals vannacht denk; een wedstrijd die heen en weer gaat, teams gaan gelijk op en QB's tonen hun kunsten. Heb nog niets/weinig van de Ravens gezien dit jaar, maar denk dat ze gaan winnen. Chiefs nog niet écht in vorm dit seizoen. Hadden het natuurlijk erg moeilijk tegen de Chargers al. Al kan het beide kanten opgaan, deze wedstrijd. Zowel de Chiefs als de Ravens hebben de kwaliteiten en de spelers daarvoor.

2 minuten geleden zei spaansetukker:

En gekeken?

UIteraard. Wat een klassevertoning van Mahomes en de Chiefs offense. Was heel even ongerust na de eerste drive van de Ravens en die 93-yard kick-off return voor een TD, maar daarna gingen ze los. Met als hoogepuntjes de TD throws naar Hill en Hardman. Én natuurlijk de TD's van een fullback en de left tackle. :<

De blitz van de Ravens was ook key. Of nja, eerder het antwoord van Mahomes daarop. Was 16/19 met 200+ yards en 3 TD's. Ouch. :-D