Juca Gepost July 7, 2020 Share Gepost July 7, 2020 I mean, wel dik verdiend natuurlijk. Veruit de beste en meest spectaculaire (ja, easy boven Lamar) QB. Alleen mogen ze wel even hun best doen om Chris Jones te verlengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost July 7, 2020 Share Gepost July 7, 2020 2 uur geleden zei Richarð.: Wat een deal, ja. Als je dacht dat Giancarlo Stanton's deal groots was @Fabian. Vroeg of laat moest die grens natuurlijk doorbroken worden. AAV van 45 miljoen is sick. Er zullen in de toekomst wel meer volgen, ook in MLB en NBA denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost July 13, 2020 Share Gepost July 13, 2020 De Washington Redskins gaan hun naam en logo veranderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 14, 2020 Share Gepost September 14, 2020 Iemand nog gekeken dit weekend? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 14, 2020 Share Gepost September 14, 2020 Yes yes. Donderdag "mijn" Chiefs redelijk eenvoudig zien winnen en gisteren ook alle drie de wedstrijden grotendeels gezien. Newton was indrukwekkend en Brady viel tegen, wat ik alles behalve erg vind. En je had ook nog de Rams thuis tegen de Cowboys, waarbij de focus vooral lag op het nieuwe stadium. Maar dat was zeer terecht. Wat een juweel van een stadion is dat zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 14, 2020 Share Gepost September 14, 2020 41 minuten geleden zei Richarð.: Donderdag "mijn" Chiefs redelijk eenvoudig zien winnen en gisteren ook alle drie de wedstrijden grotendeels gezien Clyde Edwards was ook heerlijk om te zien zeg Cowboys vielen me redelijk tegen, had ze echt hoger ingeschat maar ach tis nog maar eerste speelronde. 42 minuten geleden zei Richarð.: Brady viel tegen, wat ik alles behalve erg vind. Vond ik ook niet erg, Bengals nog gevolgd? Laatste minuut daar zat de spanning er vol op! Met als afsluiter een flinke anti climax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 14, 2020 Share Gepost September 14, 2020 Edwards-Helaire Alsof de aanval nog niet gevaarlijk genoeg was. Bengals niet gezien, alleen de touchdown van Burrow. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost September 15, 2020 Share Gepost September 15, 2020 Heb ook alles live zitten kijken, mooie Redzone streampje op, dan is de zondagavond gemaakt. Jammer van de Bengals inderdaad, vond Burrow aardig spelen. Beetje zonde van die pick. Chiefs wel weer erg goed, kans zal wel groot zijn dat die weer in de Superbowl staan die rookie defender speelde erg fijn ook. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost September 18, 2020 Share Gepost September 18, 2020 (edited) Heb enkele samenvattingen gezien. Newton prima begonnen bij de Pats, maar verder lijkt me dat ze toch te weinig kwaliteit hebben dit jaar. Chiefs de absolute topfavoriet! De Seahawks maakten ook een prima eerste indruk, maar ook daar mis ik precies wat kwaliteit naast Russell Wilson. Edited September 18, 2020 by FlyD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 18, 2020 Share Gepost September 18, 2020 Dat krijg je als je van een van de beste college teams naar het slechtste NFL team gaat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 22, 2020 Share Gepost September 22, 2020 Interessante wedstrijd vooralsnog bij de Saints - Raiders; Saints scoren touchdown > Kick voor 1 extra punt -> penalty voor Raiders -> Saints gaan vervolgens voor de 2 point conversion vanwege de penalty -> scoren touchdown > penalty voor de Saints > Saints gaan weer terug naar de kick voor 1 punt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 22, 2020 Share Gepost September 22, 2020 16 uur geleden zei Richarð.: Interessante wedstrijd vooralsnog bij de Saints - Raiders; Saints scoren touchdown > Kick voor 1 extra punt -> penalty voor Raiders -> Saints gaan vervolgens voor de 2 point conversion vanwege de penalty -> scoren touchdown > penalty voor de Saints > Saints gaan weer terug naar de kick voor 1 punt Dat was inderdaad wel geinig om te zien, Cowboys gezien? En wat een wedstrijd bij Seahawks - patriots. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 22, 2020 Share Gepost September 22, 2020 Seahawks ook gezien, was spannend tot het einde. Gelukkig wonnen de goeden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 22, 2020 Share Gepost September 22, 2020 19 minuten geleden zei Satyr: Seahawks ook gezien, was spannend tot het einde. Gelukkig wonnen de goeden zoo inderdaad dacht op het einde van, please niet please niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 22, 2020 Share Gepost September 22, 2020 2 uur geleden zei spaansetukker: Dat was inderdaad wel geinig om te zien, Cowboys gezien? En wat een wedstrijd bij Seahawks - patriots. Cowboys tijdens de Redzone voorbij zien komen. Zieke comeback, met een onside kick bij de laatste drive zelfs. Chiefs ook ziek hoor. Overtime nadat ze laat gelijk maakte, vervolgens mochten de Chargers beginnen en die scoren niet, dus FG was genoeg voor de zege. Drive van de Chiefs getergd door penalties en moesten dus uiteindelijk voor een 53 yard FG gaan. FG was goed, maar weer een penalty dus nu een 58 yard FG. Butker trapt en Chargers vragen en krijgen een time-out, terwijl de FG goed was. Dus Butker moet voor de derde keer trappen onder ontzettend veel druk en maakt hem gewoon weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 23, 2020 Share Gepost September 23, 2020 10 uur geleden zei Richarð.: Dus Butker moet voor de derde keer trappen onder ontzettend veel druk en maakt hem gewoon weer. Vind dat echt een van de betere Kicker in de NFL. Chiefs kwamen met schrik vrij, maar ook complimenten aan Herbert als rookie, doet het eerste twee wedstrijden goed. Misschien klein foutje in het vierde kwartier, maar dat kan. Volgende speelronde Ravens tegen de Chiefs. Heel erg benieuwd wie dat gaat winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 23, 2020 Share Gepost September 23, 2020 Ravens - Chiefs, ja. Wordt een heerlijke wedstrijd! En complimenten aan Herbert, inderdaad. Speelde goed. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 28, 2020 Share Gepost September 28, 2020 Gisteren Packers - Saints Normaal kijk ik de 2:20 wedstrijd niet helemaal uit (want laat), maar voor deze wedstrijd maakte ik graag een uitzondering. Aaron Rodgers tegen Drew Brees klonk al mooi en het was ook een vertoon van QB kunsten. Wedstrijd ging op en neer en was spannend tot de laatste minuten. Uiteindelijk bleek de fumble van T. Hill dodelijk voor de Saints. Én ook de vele penalties die ze vannacht hadden in de laatste quarter. Konden helaas ook niet de onside kick recoveren, anders hadden we misschien nog wel OT gehad. En dan te bedenken dat we vannacht Chiefs - Ravens aka Mahomes - Jackson hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 28, 2020 Share Gepost September 28, 2020 2 uur geleden zei Richarð.: Gisteren Packers - Saints Normaal kijk ik de 2:20 wedstrijd niet helemaal uit (want laat), maar voor deze wedstrijd maakte ik graag een uitzondering. Deze moet ik nog af kijken haha. Vond seahawks - cowboys ook een heerlijk potje, Die Russel wat een fenomeen is dat. Cowboys erg slordig en laks. Bengals- Eagles gezien? Wat een geblunder in de the OT. En aan Burrow zie je dat hij echt goed is maar helaas werkt zijn team niet mee. Vnv absolute krakerrr. Ik ben voor de chiefs, maar denk dat Ravens op dit moment iets beter zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 28, 2020 Share Gepost September 28, 2020 Heb een stukje van de Seahawks - Cowboys gezien. Ik moest werken op zondagavond, dus kon de 19:00 uur wedstrijden helaas niet kijken en maar een stukje van eerder genoemde wedstrijd. Zo even de samenvattingen bekijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 28, 2020 Share Gepost September 28, 2020 7 minuten geleden zei Richarð.: Heb een stukje van de Seahawks - Cowboys gezien. Ik moest werken op zondagavond, dus kon de 19:00 uur wedstrijden helaas niet kijken en maar een stukje van eerder genoemde wedstrijd. Zo even de samenvattingen bekijken. Wat zijn je verwachtingen voor vanavond? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 28, 2020 Share Gepost September 28, 2020 Zojuist zei spaansetukker: Wat zijn je verwachtingen voor vanavond? Beetje zoals vannacht denk; een wedstrijd die heen en weer gaat, teams gaan gelijk op en QB's tonen hun kunsten. Heb nog niets/weinig van de Ravens gezien dit jaar, maar denk dat ze gaan winnen. Chiefs nog niet écht in vorm dit seizoen. Hadden het natuurlijk erg moeilijk tegen de Chargers al. Al kan het beide kanten opgaan, deze wedstrijd. Zowel de Chiefs als de Ravens hebben de kwaliteiten en de spelers daarvoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 29, 2020 Share Gepost September 29, 2020 22 uur geleden zei Richarð.: Zowel de Chiefs als de Ravens hebben de kwaliteiten en de spelers daarvoor. En gekeken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 29, 2020 Share Gepost September 29, 2020 2 minuten geleden zei spaansetukker: En gekeken? UIteraard. Wat een klassevertoning van Mahomes en de Chiefs offense. Was heel even ongerust na de eerste drive van de Ravens en die 93-yard kick-off return voor een TD, maar daarna gingen ze los. Met als hoogepuntjes de TD throws naar Hill en Hardman. Én natuurlijk de TD's van een fullback en de left tackle. De blitz van de Ravens was ook key. Of nja, eerder het antwoord van Mahomes daarop. Was 16/19 met 200+ yards en 3 TD's. Ouch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost September 30, 2020 Share Gepost September 30, 2020 Mahomes liet even zien wie de beste QB van de league is, klasseverschil met Lamar. Wat een fenomeen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts