Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

NFL

Mvdv

Recommended Posts

3 uur geleden zei FlyD:

Dat denk ik ook. Moest hij toch de roster halen zou het heel knap zijn! En dan kan de OC enkele leuke plays gaan uitdenken waarbij hij misschien nog eens zal gooien?

Het zou een stunt zijn mocht hij het halen, maar ik geloof het niet zo. Hoe goed zijn relatie met Urban Meyer ook is, hij zal het echt moeten verdienen. 

3 uur geleden zei spaansetukker:

Denk toch dat dit echt een fiasco wordt mocht het doorgaan. Snap niet zoveel van deze move. 

Las trouwens Julio Jones weg gaat bij Falcons zou mooi zijn als die naar Seahawks gaat. 

Dat Julio Jones weg wil is een zekerheid, maar ik zie de match niet met de Seahawks. Dat is toch meer een pound the rock offense, ondanks de aanwezigheid van Lockett en Metcalf. Hetzelfde geldt voor de Ravens. Ik denk dat de Titans, Pats of Rams een betere fit zouden zijn.

18 minuten geleden zei ElMarcos:

Het zou een stunt zijn mocht hij het halen, maar ik geloof het niet zo. Hoe goed zijn relatie met Urban Meyer ook is, hij zal het echt moeten verdienen. 

Dat Julio Jones weg wil is een zekerheid, maar ik zie de match niet met de Seahawks. Dat is toch meer een pound the rock offense, ondanks de aanwezigheid van Lockett en Metcalf. Hetzelfde geldt voor de Ravens. Ik denk dat de Titans, Pats of Rams een betere fit zouden zijn.

Ik had ergens gelezen dat de Pats interesse hadden en dat lijkt me een mooie match. En de Pats hebben zeker een top-WR nodig.

Inmiddels is het pre-season alweer onderweg en ik moet zeggen dat ik toch steeds meer zin krijg in de regular season. Weer een hoop mooie dingen om naar uit te kijken.

• hoe gaan alle rookie quarterbacks het doen?
  • Maken Justin Herbert en de Los Angeles Chargers een stap?
  • Komen de Pats dit seizoen sterk terug na het magere vorige seizoen?
  • Lukt het Brady en de Tampa Bay Buccaneers om back to back Super Bowls te winnen?

En nog heel erg veel meer..... :) 

• Like 2

15 uur geleden zei FlyD:

Toch wel verrassend. Starten ze dan met Mac Jones?!

Heel verrast ben ik niet. Zelfs wanneer Cam was gebleven, dan had ik nog moeten zien dat hij starter bleef en/of voorbij week 5 kwam als starter. Cam heeft gewoon een aantal nadelen die hij met zijn mobiliteit niet goedmaakt. Hij is niet gevaccineerd en miste daarom bijv. al vijf dagen in trainingskamp. Vorig seizoen was hij vreselijk qua passing en zijn passing is nog altijd gebrekkig. Als je dan met Mac Jones een QB hebt die in een Brady like systeem kan spelen, dan is de keuze snel gemaakt als je kijkt naar de samenstelling van het roster.

• Like 1

3 uur geleden zei Richarð.:

Goed openingsduel, alleen jammer van de winnaar.

Dallas heeft verloren hoor, so it's all good..... :P

Maar even op een meer serieuze voet. Tom Brady is inmiddels 44 jaar en tijdens de eerste twee kwarten heb ik nog geen enkele regressie kunnen ontdekken. Het blijft bizar. Ik denk dat ik ook maar eens aan de TB12 methode ga beginnen. 

4 uur geleden zei ElMarcos:

Dallas heeft verloren hoor, so it's all good..... :P

Maar even op een meer serieuze voet. Tom Brady is inmiddels 44 jaar en tijdens de eerste twee kwarten heb ik nog geen enkele regressie kunnen ontdekken. Het blijft bizar. Ik denk dat ik ook maar eens aan de TB12 methode ga beginnen. 

Haha, ben ook geen Dallas fan hoor. Vooral anti-Brady.

En voor zijn huidige kwaliteiten nog op deze leeftijd kan ik wel respect hebben. Lieten ook a.d.h.v. statistieken zien dat ie door de jaren heen sneller begon te gooien. Oftewel, hij heeft de beweging geperfectioneerd.

41 minuten geleden zei Richarð.:

Haha, ben ook geen Dallas fan hoor. Vooral anti-Brady.

En voor zijn huidige kwaliteiten nog op deze leeftijd kan ik wel respect hebben. Lieten ook a.d.h.v. statistieken zien dat ie door de jaren heen sneller begon te gooien. Oftewel, hij heeft de beweging geperfectioneerd.

Het zal je niet verbazen dat ik in het andere kamp zit. Heeft ook deels te maken met het moment waarop ik begon te kijken denk ik. Maar welk team of speler staat bij jou op een? 

Vannacht was trouwens geweldig. Dak is echt terug en Dallas ziet er beter uit dan vorig jaar. Al vond ik de Bucs als team slordig. Veel fouten en onnodige penalty's. Dat maakt ze wel heel scary met het oog op wat zij kunnen wanneer dat eruit gaat. Al moet SMB niet te lang wegvallen. 

Qua wat Tom laat zien op deze leeftijd is echt ongekend en ongeëvenaard. Zeker als je kijkt naar Peyton Manning en Drew Brees, twee andere grootheden hun laatste jaren. Die waren nog altijd fenomenaal, maar hadden wel ingeleverd aan pure armkracht. Het maakt mij oprecht geïnteresseerd in de pliability en de TB12 methode waar Tom zo vol van is. 

21 minuten geleden zei Richarð.:

Ik ben Chiefs fan. :)

Dan zit je qua prestaties de komende tien a vijftien jaar gebakken ;) 

17 minuten geleden zei Satyr:

Ik volg de NFL niet echt, maar kijk meestal wel. Ben fan van Baltimore en Seattle

Beide teams kunnen dit jaar zomaar verrassen, maar voor de Ravens wordt het wel lastig nu naast J.K. Dobbins ook Gus Edwards out is voor het seizoen. 

Chiefs openingsduel gewonnen van de Browns. Niet geheel verrassend als je de statistieken bekijkt. Mahomes heeft namelijk nog nooit verloren in september (11-0), maar heeft wel 35 touchdowns en 0 interceptions. Defense zag er bij vlagen wel krakkemikkig uit. Laten we hopen dat dat vooral kwam doordat Tyrann Mathieu er nog niet bij was.

En de tandem Mahomes-Kelce liep wel weer heerlijk. :<

• Like 1

Mensen kinderen wat was het niet best van de 49ers gisteren. Defense die compleet in elkaar viel toen enkele spelers rust leken te krijgen. De run defense die een paar flinke gaten in het midden liet vallen en als klap op de vuurpijl de enige echt goede CB eruit voor het jaar(al is dat gezien zijn geschiedenis niet heel verrassend). Maar uiteindelijk gewonnen en gezien de historie is winst op de Lions in de eerste week een garantie op Superbowl winst voor de 49ers.

Ja ik had vooraf niet verwacht dat de Lions zoveel punten op het bord zouden zetten. Met het oog op de rest van het seizoen is het gemis van Verret wel een grote. Helemaal in een sterke divisie als de NFC west. Ik denk trouwens dat Raheem Mostert ook gemist gaat worden. 

Voor New England voorlopig nog geen blessures, maar wel een hele dure fumble van Damien Harris. Anders had er meer ingezeten dan een nederlaag vermoed ik zo. 

Vannacht bij de Ravens - Raiders. :<  Zaten in overtime en de Raiders hadden de bal, bij een TD zouden ze winnen. Vervolgens maken ze die touchdown, iedereen juichen, supporters het veld op en de spelers van de Ravens feliciteerden de Raiders ook al. Maar alle scoring plays worden door de VAR bekeken en wat bleek, de Raiders TD was geen TD. Hij kwam 0,5-1 yard te kort.

Dus 1st and goal van de 1 yard. Terwijl ze al uitbundig hebben staan juichen en de fans het veld al waren opgerend. Eerst een QB sneak, die mislukt. Vervolgens pakken ze een 5 yard penalty door een valse start. Uiteindelijk gooit Carr de bal, door de handen van de receiver, tegen het hoofd van een verdediger en de bal schiet omhoog vlak voor Everett, die hem vangt; interception.

Nu dus ineens weer de Ravens, terwijl de Raiders al dachten gewonnen te hebben. Field goal is genoeg voor de winst. Ravens pakken wat yards na een paar plays. Uiteindelijk een sack op Lamar Jackson en die laat de bal vallen; fumble en turnover.

En dus hebben de Raiders weer kans. Die besluiten al snel voor de field goal te gaan, om geen risico te lopen. Alleen werd die beslissing redelijk laat genomen, waardoor de kicker te laat op het veld was. 5 yard penalty voor een delay of game. Toen kwam Carr met zijn team weer terug het veld op, om de kicker wat minder yard te hoeven laten trappen. En dan BAM. Openstaande receiver met de touchdown. Alsnog winst voor de Raiders. Was een heerlijke paar minuten om te kijken.

7 uur geleden zei ElMarcos:

Ja ik had vooraf niet verwacht dat de Lions zoveel punten op het bord zouden zetten. Met het oog op de rest van het seizoen is het gemis van Verret wel een grote. Helemaal in een sterke divisie als de NFC west. Ik denk trouwens dat Raheem Mostert ook gemist gaat worden. 

Mostert is goed maar met wat er achter zit en de coaching staff die we hebben maak ik me over het algemeen niet zo druk over de rushing game. CB was al de waarschijnlijk zwakste of iig dunste plek kwa roster en Verrett was eigenlijk de enige zekerheid(buiten dan zijn toch wel uitgebreide blessuregeschiedenis). En zeker na vorig seizoen is het wel weer een extra klap vooral als je ziet hoe de D compleet in elkaar dondert die laatste minuten.

7 uur geleden zei ElMarcos:

Voor New England voorlopig nog geen blessures, maar wel een hele dure fumble van Damien Harris. Anders had er meer ingezeten dan een nederlaag vermoed ik zo. 

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van hoe snel Flores de Dolphins op de rit heeft gekregen. Meeste BB-discipelen zijn toch wel vrij sterk mislukt en eigenlijk is dit de eerste die daadwerkelijk een soort van succes lijkt te hebben. 

1 uur geleden zei Richarð.:

Vannacht bij de Ravens - Raiders. :<  Zaten in overtime en de Raiders hadden de bal, bij een TD zouden ze winnen. Vervolgens maken ze die touchdown, iedereen juichen, supporters het veld op en de spelers van de Ravens feliciteerden de Raiders ook al. Maar alle scoring plays worden door de VAR bekeken en wat bleek, de Raiders TD was geen TD. Hij kwam 0,5-1 yard te kort.

Dus 1st and goal van de 1 yard. Terwijl ze al uitbundig hebben staan juichen en de fans het veld al waren opgerend. Eerst een QB sneak, die mislukt. Vervolgens pakken ze een 5 yard penalty door een valse start. Uiteindelijk gooit Carr de bal, door de handen van de receiver, tegen het hoofd van een verdediger en de bal schiet omhoog vlak voor Everett, die hem vangt; interception.

Nu dus ineens weer de Ravens, terwijl de Raiders al dachten gewonnen te hebben. Field goal is genoeg voor de winst. Ravens pakken wat yards na een paar plays. Uiteindelijk een sack op Lamar Jackson en die laat de bal vallen; fumble en turnover.

En dus hebben de Raiders weer kans. Die besluiten al snel voor de field goal te gaan, om geen risico te lopen. Alleen werd die beslissing redelijk laat genomen, waardoor de kicker te laat op het veld was. 5 yard penalty voor een delay of game. Toen kwam Carr met zijn team weer terug het veld op, om de kicker wat minder yard te hoeven laten trappen. En dan BAM. Openstaande receiver met de touchdown. Alsnog winst voor de Raiders. Was een heerlijke paar minuten om te kijken.

Een heel mooi einde van het vierde kwart met veel punten een geweldige overtime tussen de Ravens en de Raiders. . Mooi dat de Raiders de home opener pakken met een eerste duel in het nieuwe stadion met publiek. Was mooi om te zien. 

Ik vond dat de Ravens ondanks alle blessures echt nog goed voor de dag kwamen, maar zonder Gus Edwards en J.K. Dobbins is Lamar de enige echte dreiging in de run. Dat hadden de Raiders ook aardig door en met Crosby op de edge had Lamar een Avond met met veel druk. 

7 minuten geleden zei Jeroen.:

Mostert is goed maar met wat er achter zit en de coaching staff die we hebben maak ik me over het algemeen niet zo druk over de rushing game. CB was al de waarschijnlijk zwakste of iig dunste plek kwa roster en Verrett was eigenlijk de enige zekerheid(buiten dan zijn toch wel uitgebreide blessuregeschiedenis). En zeker na vorig seizoen is het wel weer een extra klap vooral als je ziet hoe de D compleet in elkaar dondert die laatste minuten.

Shannahan is goed in het laten functioneren van de run game zonder de starter, dat is waar. Dus ik snap dat Verret het grootste verlies is. Alleen is het sowieso niet lekker om twee starters kwijt te raken in duel 1.

10 minuten geleden zei Jeroen.:

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van hoe snel Flores de Dolphins op de rit heeft gekregen. Meeste BB-discipelen zijn toch wel vrij sterk mislukt en eigenlijk is dit de eerste die daadwerkelijk een soort van succes lijkt te hebben. 

Uitzonderingen bevestigen de regel. Al had ik niet het gevoel dat NE deze pot hoefde te verliezen. Het moment met Harris was daarin wel een soort van key. Beide waren in ieder geval goed aan de defensieve kant.

Wat vinden jullie eigenlijk van dat Nederlandse commentaar? 

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Een heel mooi einde van het vierde kwart met veel punten een geweldige overtime tussen de Ravens en de Raiders. . Mooi dat de Raiders de home opener pakken met een eerste duel in het nieuwe stadion met publiek. Was mooi om te zien. 

Ik vond dat de Ravens ondanks alle blessures echt nog goed voor de dag kwamen, maar zonder Gus Edwards en J.K. Dobbins is Lamar de enige echte dreiging in de run. Dat hadden de Raiders ook aardig door en met Crosby op de edge had Lamar een Avond met met veel druk. 

Shannahan is goed in het laten functioneren van de run game zonder de starter, dat is waar. Dus ik snap dat Verret het grootste verlies is. Alleen is het sowieso niet lekker om twee starters kwijt te raken in duel 1.

Uitzonderingen bevestigen de regel. Al had ik niet het gevoel dat NE deze pot hoefde te verliezen. Het moment met Harris was daarin wel een soort van key. Beide waren in ieder geval goed aan de defensieve kant.

Wat vinden jullie eigenlijk van dat Nederlandse commentaar? 

Kijk eigenlijk alles wat ik wil via Gamepass. Superbowl op TV eigenlijk ook altijd met origineel commentaar. 

1 minuut geleden zei Jeroen.:

Kijk eigenlijk alles wat ik wil via Gamepass. Superbowl op TV eigenlijk ook altijd met origineel commentaar. 

Ik heb Game Pass ook overwogen, maar het is flink duurder dan ESPN. Nu blijft de schade voorlopig beperkt tot het duel van 19:00, want Monday Night is in twee talen. Maar toch. Ik ben geen fan. Dus wellicht moet ik ook om. Alleen even kijken wat ik dan ga doen om NFL Live van ESPN te volgen :P

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Ik heb Game Pass ook overwogen, maar het is flink duurder dan ESPN. Nu blijft de schade voorlopig beperkt tot het duel van 19:00, want Monday Night is in twee talen. Maar toch. Ik ben geen fan. Dus wellicht moet ik ook om. Alleen even kijken wat ik dan ga doen om NFL Live van ESPN te volgen :P

Voordeel vooral is dat je elke wedstrijd kan zien en niet vast zit aan wat ESPN besluit uit te zenden. Maar is inderdaad aardig aan de prijs. Wat ik trouwens aan Nederlands commentaar gezien heb was het niet heel denderend al zijn er ook een hoop Amerikaanse commentatoren die meer storen dan wat toevoegen.