Jump to content

NFL

Mvdv
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden zei FlyD:

Chiefs zoals verwacht in de SuperBowl.

Toch wel knap dat Brady er weer staat. Van de beelden die ik al zag was JPP lekker bezig, of is de LT van de Packers zo slecht?

D-line van Bucs zo overweldigend. Turner is zeker geen slechte stand-in geweest voor de Packers, maar Bakthiari is natuurlijk van een totaal andere kwaliteit. 

26 minuten geleden zei Richarð.:

Turnovers waren key. Bucs 14 punten op 2 turnovers. Packers 9 op 3.

Klopt, en de touchdown van ze vlak voor de helft. Dat mag natuurlijk nooit, maar ook nooit gebeuren. King werd meerdere keren exposed deze wedstrijd, door eigenlijk op snelheid verslagen te worden (Evans en Miller).

4 minuten geleden zei Juca:

Klopt, en de touchdown van ze vlak voor de helft. Dat mag natuurlijk nooit, maar ook nooit gebeuren. King werd meerdere keren exposed deze wedstrijd, door eigenlijk op snelheid verslagen te worden (Evans en Miller).

Eensch. Goede beslissing wel van Arians (en Brady?) om voor die 4th down te gaan. En die King werd helemaal verrot gescholden op r/GreenBayPackers. :-D

• 2 weeks later...

Prachtige matchup, ben heel benieuwd hoe het afloopt. Verwacht dat de Chiefs het wel halen. Ik kan helaas niet kijken, dat komt niet uit met mijn werk morgen. Zal wel een uitgebreide samenvatting meepikken morgenochtend.

Heerlijke first half, de Brady - Gronk connectie nog altijd alive. Kwestie van tijd ook dat de Chiefs werden aangepakt door de refs, spelen al week in week uit met enorm sticky coverage en holding. 

Nog genoeg tijd voor de Chiefs om terug te komen, 2 drives en je bent terug.

Wat een ongekende carrière heeft Tom Brady. Zou er nu nog iemand durven beweren dat hij niet 'the Goat' is?

Leuke comeback ook voor Gronk en Antonio Brown. En mooi voor Arians.

Ik heb enkel de samenvatting gezien, maar de Chiefs mistten duidelijk Eric Fisher. Die kracht in de armen van Mahomes is wel indrukwekkend. Zoals hij de bal nog kan gooien als hij loopt of zelfs springt, dat heb ik nog niet veel gezien. Ik vermoed dat we hem nog terug zien in een SuperBowl.

23 uur geleden zei FlyD:

Wat een ongekende carrière heeft Tom Brady. Zou er nu nog iemand durven beweren dat hij niet 'the Goat' is?

Leuke comeback ook voor Gronk en Antonio Brown. En mooi voor Arians.

Ik heb enkel de samenvatting gezien, maar de Chiefs mistten duidelijk Eric Fisher. Die kracht in de armen van Mahomes is wel indrukwekkend. Zoals hij de bal nog kan gooien als hij loopt of zelfs springt, dat heb ik nog niet veel gezien. Ik vermoed dat we hem nog terug zien in een SuperBowl.

Die gaan we zeker nog vaak terugzien. al ben ik wel echt benieuwd hoe ze het gaan doen met de cap space de komende seizoenen als Mahomes een nieuw contract moet krijgen. Zullen echt wat spelers weg moeten doen.

10 minuten geleden zei Juca:

Die gaan we zeker nog vaak terugzien. al ben ik wel echt benieuwd hoe ze het gaan doen met de cap space de komende seizoenen als Mahomes een nieuw contract moet krijgen. Zullen echt wat spelers weg moeten doen.

Hopelijk neemt Mahomes daarin een voorbeeld aan Brady. Zoals ik het begreep wist hij altijd creatief zijn contracten te structureren (met veel bonussen?) zodat de druk op de cap space beperkt bleef.

• 2 months later...

Julian Edelman gaat met pensioen. Mijn favoriete speler allertijden. Ik ga hem missen komend seizoen en de Pats zullen hem ook missen. 

Ze zijn in Foxborough wel al actief geweest om de nodige free agents binnen te halen. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken en of Cam nog eens een volledig jaar fit kan blijven.

34 minuten geleden zei spaansetukker:

Vind die Cam helemaal niks, nieuwe QB moet er komen.

Ik zag een mockdraft waarbij de Pats zouden traden voor de 4de pick om dan Justin Fields te kiezen, maar dat zie ik niet gebeuren (en weet ook niet of het een goede keuze zou zijn).

Als Cam in vorm is en blessurevrij vind ik hem trouwens wel een leuke speler. Toch gaan de Pats niet meer hetzelfde zijn. Brady weg, Edelman weg,  Chung, .... Als Belichick er binnenkort genoeg van heeft kan die franchise het weleens moeilijk krijgen.

11 uur geleden zei FlyD:

Ik zag een mockdraft waarbij de Pats zouden traden voor de 4de pick om dan Justin Fields te kiezen

Dat zou voor Pats goeie uitkomst zijn, kun je paar wedstrijden Cam nog bekijken. Mocht het toch niet geweldig zijn dan kun je Fields te kans geven want die kan het niet slechter doen. 

En idd al die legends weg bij Pats, en zonder Belichick is het einde verhaal verwacht ik, althans komende jaren. 

p.s. welke Mockdraft was dat? Die van NFL zelf?

4 uur geleden zei spaansetukker:

Dat zou voor Pats goeie uitkomst zijn, kun je paar wedstrijden Cam nog bekijken. Mocht het toch niet geweldig zijn dan kun je Fields te kans geven want die kan het niet slechter doen. 

En idd al die legends weg bij Pats, en zonder Belichick is het einde verhaal verwacht ik, althans komende jaren. 

p.s. welke Mockdraft was dat? Die van NFL zelf?

De Mockdraft van Peter Schrager op de site van de NFL.

• 3 weeks later...

5 QB's in de eerste ronde met oa de eerste 3 picks.

Pats moesten niet traden en pakken toch een QB op plaats 15. Wel een totaal ander type dan de eerder genoemde Fields en Newton.

En de Packers hebben blijkbaar niet geluisterd naar Rodgers en pakken gewoon een CB :D