Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

NFL

Mvdv

Recommended Posts

Kunnen ook weinig anders. Defense speelde hele 2nd half bijzonder sterk en die td moet je sowieso nog. Ook nog eens 4&goal op de 8-10 yardline? Daarnaast hebben ze meer dan genoeg kansen gehad vandaag. Alexander was weergaloos, maar Packers konden gewoon niet op tegen die D-line van de Bucs. :< Wat liepen die ook weer te strooien vandaag, fantastisch.

19 minuten geleden zei FlyD:

Chiefs zoals verwacht in de SuperBowl.

Toch wel knap dat Brady er weer staat. Van de beelden die ik al zag was JPP lekker bezig, of is de LT van de Packers zo slecht?

vond vooral de offence van Packers gisteren een offday hebben. Had ook veel meer verwacht van hun. Wel benieuwd of Rodgers ermee gaat stoppen want die heeft er denk ik geen zin meer in. 

1 minuut geleden zei spaansetukker:

Ja dat begrijpt echt helemaal niemand, alles of niets... 

Zelfs als je het niet red is het nog altijd beter dan wat je nu had.  Als het 9 punten of meer waren geweest is het logisch voor de zekere 3 te gaan maar met 8 en tegen Brady is het een soort van opgeven.

Edited by Jeroen.

3 minuten geleden zei Jeroen.:

Of een coach hadden met de ballen om met iets meer dan 2 minuten te gaan gewoon voor de TD te gaan.

Zie eerder in het topic. Daar heb ik me gister ook niet heel positief over uitgelaten. Snap het ook gewoon niet. Je weet toch dat je met nog 2 minuten te gaan de bal niet meer terugkrijgt als je tegen Brady speelt. ;e

Zojuist zei Richarð.:

Zie eerder in het topic. Daar heb ik me gister ook niet heel positief over uitgelaten. Snap het ook gewoon niet. Je weet toch dat je met nog 2 minuten te gaan de bal niet meer terugkrijgt als je tegen Brady speelt. ;e

Gewoon domme beslissing. Nou verlies je daar niet zo nodig de wedstrijd op want als je na drie turnovers geen first down weet te verzilveren is er wel meer mis maar blijft toch bijzonder. 

Superbowl denk ik dat de Bucs wel de basis defensie hebben om het Mahomes lastig te maken en zeker zonder Fisher is die O-line nog minder maar zoals vorig jaar helaas te zien was hebben de Chiefs maar een paar minuten nodig om een wedstrijd compleet om te draaien. Word wel interessant hoe ze de komende jaren het team om Mahomes blijven bouwen als zijn salaris een veelvoud omhoog gaat.

2 uur geleden zei FlyD:

Chiefs zoals verwacht in de SuperBowl.

Toch wel knap dat Brady er weer staat. Van de beelden die ik al zag was JPP lekker bezig, of is de LT van de Packers zo slecht?

D-line van Bucs zo overweldigend. Turner is zeker geen slechte stand-in geweest voor de Packers, maar Bakthiari is natuurlijk van een totaal andere kwaliteit. 

26 minuten geleden zei Richarð.:

Turnovers waren key. Bucs 14 punten op 2 turnovers. Packers 9 op 3.

Klopt, en de touchdown van ze vlak voor de helft. Dat mag natuurlijk nooit, maar ook nooit gebeuren. King werd meerdere keren exposed deze wedstrijd, door eigenlijk op snelheid verslagen te worden (Evans en Miller).

• Like 1

4 minuten geleden zei Juca:

Klopt, en de touchdown van ze vlak voor de helft. Dat mag natuurlijk nooit, maar ook nooit gebeuren. King werd meerdere keren exposed deze wedstrijd, door eigenlijk op snelheid verslagen te worden (Evans en Miller).

Eensch. Goede beslissing wel van Arians (en Brady?) om voor die 4th down te gaan. En die King werd helemaal verrot gescholden op r/GreenBayPackers. :-D

• Like 1

Heerlijke first half, de Brady - Gronk connectie nog altijd alive. Kwestie van tijd ook dat de Chiefs werden aangepakt door de refs, spelen al week in week uit met enorm sticky coverage en holding. 

Nog genoeg tijd voor de Chiefs om terug te komen, 2 drives en je bent terug.