Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

NFL

Mvdv

Recommended Posts

Altijd een Patriots en Brady-fan geweest, maar sinds vorig seizoen dankzij Baker Mayfield overgeschakeld naar de Cleveland Browns (al had ik er wel al door enkele films en de hele story rond Cleveland drought een zwak voor gekregen)

Werden erg gehyped met de komst van Odell Beckham Jr. oa, maar voorlopig 2-4 en ze noemen hetzelf een rollercoaster, geweldige momenten afgewisseld met erg treurige momenten..

Op 10-10-2019 om 23:22 zei Richarð.:

Yes, ik kijk elke maandag, donderdag en zondag. En dus ook vannacht.

Chiefs fan, dus hopend dat Ma Homie ons tot een Superbowl leid.

Gefeliciteerd! Nu maar binnen harken die Bowl ;) Mahomes is wel echt een klasse apart zeg, jezus wat was die gast goed dit seizoen. Mij is het trouwens om het even wie er wint (voor het eerst in jaren..). Ik gun het de 'Niners' ook wel weer een keer.

Edited by tdogg16
  • Like 1

Hing natuurlijk al in de lucht nadat ze Bridgewater aantrokken. Hebben hem nog geprobeerd te traden naar de Chargers en Bears, Bears zijn uiteindelijk voor Foles gegaan. Alleen de Chargers zouden een optie kunnen zijn mochten ze cap space vrij maken.

31 minuten geleden zei Daaafff:

Volgens mij hebben de Pats nauwelijks cap space inderdaad, dus al zouden ze het willen is het denk ik niet mogelijk. Dus die zullen met Stidham en Hoyer gaan werken. 

Gok dat ze ook nog wel een QB in de draft zullen kiezen.

Ik zie het eerder gebeuren dat de Pats een jaartje incalculeren om te rebuilden. Wat oudere, duurdere spelers doorheen het jaar wegtraden voor extra draftpicks om zo te verjongen en cap space open te maken. En voor 1 keer onderaan eindigen dan maar want volgend seizoen zijn er 2 ontzettend goeie college QB's die naar de draft gaan en als je daar eentje van kunt binnenhalen zit je weer goed voor 15 jaar.

3 hours ago, Simonsav said:

Ik zie het eerder gebeuren dat de Pats een jaartje incalculeren om te rebuilden. Wat oudere, duurdere spelers doorheen het jaar wegtraden voor extra draftpicks om zo te verjongen en cap space open te maken. En voor 1 keer onderaan eindigen dan maar want volgend seizoen zijn er 2 ontzettend goeie college QB's die naar de draft gaan en als je daar eentje van kunt binnenhalen zit je weer goed voor 15 jaar.

Onderaan zullen ze nooit eindigen daar hebben ze op dit moment nog een te getalenteerde defense voor en die zie ik ze niet stuk voor stuk wegtraden. Ook zijn de Jags aardig bezig met hetgeen jij hier voor de Pats voorstelt. De Jags lijken mij dan ook op het oog de gedoodverfde favoriet om TLaw binnen te harken. Dan hou je alleen Fields nog over die net een seizoen gespeeld heeft nu. Qua QB's heb je dit jaar wel iets meer opties

1 uur geleden zei Daaafff:

Onderaan zullen ze nooit eindigen daar hebben ze op dit moment nog een te getalenteerde defense voor en die zie ik ze niet stuk voor stuk wegtraden. Ook zijn de Jags aardig bezig met hetgeen jij hier voor de Pats voorstelt. De Jags lijken mij dan ook op het oog de gedoodverfde favoriet om TLaw binnen te harken. Dan hou je alleen Fields nog over die net een seizoen gespeeld heeft nu. Qua QB's heb je dit jaar wel iets meer opties

Helemaal onderaan zeker niet idd, maar hoeft ook niet. Als ze gaan rekenen op Stidham/Hoyer, met die goeie defense, dan gaan ze veel wedstrijden verliezen met 17-14 achtige scores. En eindigen ze op een 5-11 of 6-10 record. Dus dan draft je sowieso al vrij hoog. Aangezien ze best een aardig arsenaal aan draftpicks hebben, wordt het ook niet zo moeilijk om een paar picks omhoog te traden. Jags worden idd de concurrent daarin, maar een aantal andere teams die onderin gaan eindigen, zullen niet op zoek zijn naar een QB (Bengals gaan Burrow hebben, Giants hebben Jones, etc).

Wat QB's dit jaar betreft.. meh. Burrow gaat #1 dat weet je. Tua is een zwaar blessure risico. En de rest zijn geen franchise QB's zoals Lawrence of Fields.