Richarð. Gepost October 10, 2019 Share Gepost October 10, 2019 Yes, ik kijk elke maandag, donderdag en zondag. En dus ook vannacht. Chiefs fan, dus hopend dat Ma Homie ons tot een Superbowl leid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost October 11, 2019 Share Gepost October 11, 2019 Ik kijk ook, maar ben geen kenner. Hup Seattle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 13, 2019 Share Gepost October 13, 2019 Wat een grafwedstrijd weer vandaag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 14, 2019 Share Gepost October 14, 2019 Ja Chiefs zijn niet zo lekker bezig. Rams ook niet zeg! Maar goed, mag eigelijk niks zeggen. 34 points tegenkrijgen door de Cardinals is echt next level treurig. Sinds 2017 niet meer 34 punten gescoord, die lui. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost October 18, 2019 Share Gepost October 18, 2019 Ouch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost October 18, 2019 Share Gepost October 18, 2019 Altijd een Patriots en Brady-fan geweest, maar sinds vorig seizoen dankzij Baker Mayfield overgeschakeld naar de Cleveland Browns (al had ik er wel al door enkele films en de hele story rond Cleveland drought een zwak voor gekregen) Werden erg gehyped met de komst van Odell Beckham Jr. oa, maar voorlopig 2-4 en ze noemen hetzelf een rollercoaster, geweldige momenten afgewisseld met erg treurige momenten.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdogg16 Gepost January 20, 2020 Share Gepost January 20, 2020 (edited) Op 10-10-2019 om 23:22 zei Richarð.: Yes, ik kijk elke maandag, donderdag en zondag. En dus ook vannacht. Chiefs fan, dus hopend dat Ma Homie ons tot een Superbowl leid. Gefeliciteerd! Nu maar binnen harken die Bowl Mahomes is wel echt een klasse apart zeg, jezus wat was die gast goed dit seizoen. Mij is het trouwens om het even wie er wint (voor het eerst in jaren..). Ik gun het de 'Niners' ook wel weer een keer. Edited January 20, 2020 by tdogg16 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost January 20, 2020 Share Gepost January 20, 2020 Chiefs gaan dit wel pakken. Mahomes gewoon te goed. Tyreek Hill en Kelce zijn zo moeilijk af te stoppen en Mahomes vindt ze met z'n ogen dicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 (edited) Gaat gelijk op. Pak er nog een halve liter guriteiten bier bij, morgenochtend vrij genomen Get the fuck in Kansas, back up in this bitch. Edited February 3, 2020 by Sophomore 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 Makkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 3, 2020 Share Gepost February 3, 2020 Moet lekker zijn als Chiefs fan, wetende dat hoever je achter staat je altijd wel terugkomt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daaafff Gepost March 18, 2020 Share Gepost March 18, 2020 Brady naar de Buccaneers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost March 18, 2020 Share Gepost March 18, 2020 Einde Winston, lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost March 24, 2020 Share Gepost March 24, 2020 En (bijna) officieel einde Cam Newton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daaafff Gepost March 24, 2020 Share Gepost March 24, 2020 Hing natuurlijk al in de lucht nadat ze Bridgewater aantrokken. Hebben hem nog geprobeerd te traden naar de Chargers en Bears, Bears zijn uiteindelijk voor Foles gegaan. Alleen de Chargers zouden een optie kunnen zijn mochten ze cap space vrij maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost March 24, 2020 Share Gepost March 24, 2020 Zou hij opgepikt worden door de Patriots? Of geloven ze volledig in Hoyer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost March 24, 2020 Share Gepost March 24, 2020 Lijken vooralsnog niet voor Newton te gaan kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost March 24, 2020 Share Gepost March 24, 2020 38 minuten geleden zei FlyD: Zou hij opgepikt worden door de Patriots? Of geloven ze volledig in Hoyer? Hebben niet echt veel budget meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daaafff Gepost March 24, 2020 Share Gepost March 24, 2020 (edited) Volgens mij hebben de Pats nauwelijks cap space inderdaad, dus al zouden ze het willen is het denk ik niet mogelijk. Dus die zullen met Stidham en Hoyer gaan werken. Edited March 24, 2020 by Daaafff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost March 24, 2020 Share Gepost March 24, 2020 31 minuten geleden zei Daaafff: Volgens mij hebben de Pats nauwelijks cap space inderdaad, dus al zouden ze het willen is het denk ik niet mogelijk. Dus die zullen met Stidham en Hoyer gaan werken. Gok dat ze ook nog wel een QB in de draft zullen kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost March 25, 2020 Share Gepost March 25, 2020 Ik zie het eerder gebeuren dat de Pats een jaartje incalculeren om te rebuilden. Wat oudere, duurdere spelers doorheen het jaar wegtraden voor extra draftpicks om zo te verjongen en cap space open te maken. En voor 1 keer onderaan eindigen dan maar want volgend seizoen zijn er 2 ontzettend goeie college QB's die naar de draft gaan en als je daar eentje van kunt binnenhalen zit je weer goed voor 15 jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daaafff Gepost March 25, 2020 Share Gepost March 25, 2020 3 hours ago, Simonsav said: Ik zie het eerder gebeuren dat de Pats een jaartje incalculeren om te rebuilden. Wat oudere, duurdere spelers doorheen het jaar wegtraden voor extra draftpicks om zo te verjongen en cap space open te maken. En voor 1 keer onderaan eindigen dan maar want volgend seizoen zijn er 2 ontzettend goeie college QB's die naar de draft gaan en als je daar eentje van kunt binnenhalen zit je weer goed voor 15 jaar. Onderaan zullen ze nooit eindigen daar hebben ze op dit moment nog een te getalenteerde defense voor en die zie ik ze niet stuk voor stuk wegtraden. Ook zijn de Jags aardig bezig met hetgeen jij hier voor de Pats voorstelt. De Jags lijken mij dan ook op het oog de gedoodverfde favoriet om TLaw binnen te harken. Dan hou je alleen Fields nog over die net een seizoen gespeeld heeft nu. Qua QB's heb je dit jaar wel iets meer opties Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost March 25, 2020 Share Gepost March 25, 2020 1 uur geleden zei Daaafff: Onderaan zullen ze nooit eindigen daar hebben ze op dit moment nog een te getalenteerde defense voor en die zie ik ze niet stuk voor stuk wegtraden. Ook zijn de Jags aardig bezig met hetgeen jij hier voor de Pats voorstelt. De Jags lijken mij dan ook op het oog de gedoodverfde favoriet om TLaw binnen te harken. Dan hou je alleen Fields nog over die net een seizoen gespeeld heeft nu. Qua QB's heb je dit jaar wel iets meer opties Helemaal onderaan zeker niet idd, maar hoeft ook niet. Als ze gaan rekenen op Stidham/Hoyer, met die goeie defense, dan gaan ze veel wedstrijden verliezen met 17-14 achtige scores. En eindigen ze op een 5-11 of 6-10 record. Dus dan draft je sowieso al vrij hoog. Aangezien ze best een aardig arsenaal aan draftpicks hebben, wordt het ook niet zo moeilijk om een paar picks omhoog te traden. Jags worden idd de concurrent daarin, maar een aantal andere teams die onderin gaan eindigen, zullen niet op zoek zijn naar een QB (Bengals gaan Burrow hebben, Giants hebben Jones, etc). Wat QB's dit jaar betreft.. meh. Burrow gaat #1 dat weet je. Tua is een zwaar blessure risico. En de rest zijn geen franchise QB's zoals Lawrence of Fields. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 22, 2020 Share Gepost April 22, 2020 Gronk en Brady samen naar Tampa... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost April 22, 2020 Share Gepost April 22, 2020 Ben heel benieuwd in welke vorm Gronk nog is. Als je de foto's na zijn 'pensioen' zag was hij toch heel wat kilo's aan spieren kwijt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts