Jeroen. Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Prima potje. Mooie wedstrijd met paar spectaculaire plays en enkele grote swings in wie de bovenliggende partij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Toch grote anti climax Lynch die even zijn ding doet met nog 20 seconden op de clock was ideaal geweest :( Fucking debiele playcalling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Heerlijke wedstrijd wel ja, reclame voor de sport. Toch jammer van de uitkomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Heerlijk dit hoor als neutrale toeschouwer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Had liever geen van beide als winnaar gezien:P Maar als ik dan toch een voorkeur moest uitspreken was het de Patriots. Met name vanwege Brady. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2015 Echt niet verwacht dat ik zo kon meeleven in een wedstrijd terwijl ik voor het eerst zo'n wedstrijd kijk. Heerlijk zeg. Zo lekker m'n nest opzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Eerste NFL-wedstrijd die ik ooit in mijn leven heb gezien en zelfs ik zag dat het een enorme blunder was. Waarom niet gewoon je twee beurten gebruiken om de benodigde yards te pakken ipv zoveel risico te nemen. Heb als neutrale toeschouwer echt genoten. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ben nu ook niet bepaald een kenner ofzo, maar volgens mij was dit gewoon spelen met verwachtingspatronen. Iedereen verwachtte een run van Lynch, dus ze deden was anders. Als het lukt zegt iedereen misschien hoe tactisch geniaal het wel was. Of misschien was het ook wel gewoon een enorme blunder :D Weet ik veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Mwah op zich de keuze om voor een pass te gaan is vrij normaal(ok Lynch is geen normale back maar toch) alleen als je Lynch heb en je doet niet eens een play-action/read-option met een pass naar een TE/FB. Dit was gewoon zo beetje de slechtste play die er was omdat het midden juist zo vol is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Heerlijke pot! Grappig einde met die circus catch en een zeer belangerijke play van Butler. Net als ik dacht ik ook dat ze Lynch zouden gebruiken. Brady 4x champ. Best QB ever? of nog Montana? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) Wat een wedstrijd, niet normaal. Echt de hele avond zitten genieten, ook nog Katy Perry in de rust. Leuk om te lezen dat de onbekende met deze sport met veel interesse hebben zitten kijken, het nadeel is dan ook gelijk weer dat we in September pas weer beginnen waardoor iedereen vergeet hoe leuk het is. Nog even over het einde, wat een kut play was een aardige mislukte Slants. Maar begrijp ook niet waarom je op de 1(?) yard line met nog 1 time out en 20sec te gaan niet met 1 van de beste runningbacks gaat rennen. Nadeel is ook nog eens dat als het een TD was geworden dat de Patriots nog 20sec hadden om er een FG uit te halen voor overtime. Wat me ook opviel was dat die scheids Revis blockte bij die TD van de Seahawks. Gun het de Patriots ook meer dan de Seahawks, het einde was ook weer lekker typerend dat ze gelijk gingen knokken. EDIT: "Carroll tells NBC last call was "my fault totally," that he called it bc NE was in goal-line personnel, and Butler's play was "miraculous." Verbaasd me dat Carroll toegeeft, maar alsnog hoe de D ook staat je moet 'm rennen. En: "Carroll says that he didn't want to run out of 11 personnel vs. goal-line defense. Makes sense on paper. But when you have 24 .... Laatste edit: Die half time show was toch genieten haha, dansende haaien, strandballen en palmbomen. Mooier kan je het niet maken. 2 februari 2015 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Waarom zijn er geen leuke reclames btw? Vooral reclames die zo van een lokale omroep zouden kunnen komen. 4,5miljoen voor 30 seconden ;) Heb de beslissende TD nog meegemaakt, daarna in slaap gesukkelt aangezien wekker weer om 6uur ging. Maar ik heb wel genoten wederom en de HT show was weer lekker, en dat terwijl ik kippenvel vorig jaar had met de show van Bruno Mars. (dat had ik nu niet helaas) Zo nog maar eens kijken naar de knokpartij?, ben nou iig wel benieuwd:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Iemand die weet waar ik de gehele wedstrijd nog eens kan bekijken? Ben na de halftime show ergens in slaap gevallen. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Hier knock out gegaan nadat de Seahawks op stoom kwamen. Fucking Pats. Las dat ze op 't eind nog gingen matten? Iemand filmpje ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ben na de eerste touchdown gaan slapen. Had niet verwacht dat het nog zo spannend zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 het nadeel is dan ook gelijk weer dat we in September pas weer beginnen waardoor iedereen vergeet hoe leuk het is. Dit is precies het probleem ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Deze wedstrijd laat zien waarom American Football een prachtige sport is, met nog twintig seconden op de klok kon de wedstrijd nog alle kanten op. Ontzettend knap hoe de Patriots zich hebben weten te herstellen van de 41-14 pak slaag tegen de Chiefs in week 4, zullen volgend jaar weer de topkandidaat voor de Superbowl zijn in de AFC. Vond een pass trouwens in de situatie geen hele gekke call, alleen had Wilson die bal het stadion moeten uitgooien toen er eigenlijk niemand goed vrij stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Sowieso vond ik de laatste paar keuzes van Seahawks apart. 2 bijna interceptions achter elkaar gegooid door Wilson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 [spoiler=Ik heb het in deze spoiler niet over illegale download praktijken ]De hele wedstrijd is al bij de torrentboer te downloaden:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Vrij hilarisch dit topic met opeens al die mensen die nooit NFL kijken :r Goed, mn plan was dus de uitslag te vermijden tot na mn werk en dan thuis kijken, dus ik alle sportsites en facebook enz vermijden. Staat net voor de middag mn mailbox toevallig open en loopt er een mail binnen van een sportmagazine met als onderwerp PATRIOTS VERSLAAN SEAHAWKS IN SUPERBOWL :moop: Nuja, pissed en happy tegelijk wel :mrgy: Bon, achteraf misschien nog goed dat ik de uitslag wist, heb nu net gekeken en was anders gewoon veel te spannend geweest met dat einde denk ik :D Zelfs nu ik wist dat ze toch zouden winnen zat ik er in die laatste minuten nog met volle stress bij, logisch ook want wie zou ooit denken dat ze daar geen TD meer zouden scoren :cab: Wel gewéldige game verder natuurlijk, beste Superbowl die ik de laatste jaren heb gezien met zo'n beetje alle toppers die big plays hadden, Brady Gronk en Edelman bij de Pats, Lynch Kearse en Wilson bij de Hawks. Pats heel sterk eerste helft, daarna Hawks ontzettend dominant in het 3de kwart en dan ff vintage Brady met de grootste 4th quarter Superbowl comeback in de geschiedenis _O_ Alles wat de NFL zo mooi maakt zat er in. Brady sowieso de grootste ooit nu? Lastig om zoiets objectief te beslissen maar als je alles nagaat wat ie heeft gewonnen, de records die hij heeft, de consistentie, de vele clutch momenten. En de 2 Superbowls die hij verloor waren dan nog door 2 mirakel catches (bijna had je wel Kearse aan het rijtje Manningham en Tyree kunnen toevoegen, damn :D) Ben nu ook niet bepaald een kenner ofzo, maar volgens mij was dit gewoon spelen met verwachtingspatronen. Iedereen verwachtte een run van Lynch, dus ze deden was anders. Als het lukt zegt iedereen misschien hoe tactisch geniaal het wel was. Of misschien was het ook wel gewoon een enorme blunder :D Weet ik veel. Natuurlijk was dat een enorme blunder. Je staat op 1 yard van de goalline met 30 seconden en 3 pogingen te gaan en je hebt de beste back in de NFL :D Dan moet je niet beginnen zeuren over dat ze 1 ding verwachten dus je iets anders wil proberen. Hawks hebben een zeer middelmatige groep receivers en de kans dat een pass getipt wordt (of intercepted zoals dus gebeurde) is gewoon veel te groot. Geef die bal aan Lynch, zelfs al loopt die gewoon rechtdoor dan nog kan ie pas na een paar meter gestopt worden en is ie dus al lang in de endzone. Ohja, en het mooiste beeld van de avond :huhu: [spoiler=tehehehe] Leuk dat je er zo over denkt! Best ook wel trots over onze uitzendingen van de Amerikaanse sporten. Dennis is echt een topcommentator en topkerel! Jij werkt bij Telenet ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Jups. Nu ja, op dit moment in de overgang van stage naar een vaste job! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Cool, wat doe je precies allemaal dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Cool, wat doe je precies allemaal dan? Hangt er van af. Ofwel de social media; samenvattingen en stuff maken van zowel NBA, NFL als het voetbal; nieuwsstukken maken voor onze verschilllende programma's; naar het einde van mijn stage toe ook enkele iets grootschaligere reportage's mogen maken (onder andere die over Dejaegere als jeugdtrainer). Nu volop logopedie aan het volgen zodat mijn inleesstem helemaal op peil komt en mijn Frans wat bijschaven ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Die reportage heb ik gezien :thumb: Maar we zien je nog niet op het scherm binnenkort? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten