Jeroen. Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Zend fox het niet op hun open kanaal uit? Misschien wel dat vreselijke Nederlandse commentaar maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Op welke zender gaan jullie het nu kijken? Ik kan me nog herinneren dat ik de afgelopen jaren nooit problemen had, volgens mij keek ik het altijd op BBC ofzo? Alleen mis je dan weer de reclames. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Vorig jaar had ik een stream, nu wordt het op Fox Sports 2 live uitgezonden. Nu heb ik dat hier thuis wel, maar ik ga het ergens anders kijken. Zou hij ook op Fox Go worden uitgezonden? Heb dat nog nooit gebruikt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Vorig jaar was het ook al niet meer op de BBC :( Streams genoeg van goeie kwaliteit normaal gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Wat verwachten jullie ervan morgen, zeg het maar #jackvongelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Ik verwacht dat ik mij morgen rond middernacht voor de tv zet met wat eten en drinken, een beetje ga proberen te analyseren wat er allemaal gebeurt, mij een paar keer ga laten verrassen en minstens één keer hier in het topic een vraag ga posten. Verder genieten van Katy Perry en Lenny Kravitz in de halftime en hopen op een spannende pot (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 31 januari 2015 Share Geplaatst 31 januari 2015 Wat verwachten jullie ervan morgen, zeg het maar #jackvongelder. Geen vragen stellen aub, we're just here so we don't get fined :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik ga hem denk ik weer terugkijken. Elk jaar neem ik mezelf zo rond de Super Bowl voor om eindelijk eens wat meer NFL te gaan volgen, en dit is de eerste wedstrijd die ik ga zien sinds de vorige Super Bowl :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Normaal kijk ik deze altijd live, maar aangezien ik er maandag al om 6 uur uit moet sla ik dat dit keer maar over. [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Geen vragen stellen aub, we're just here so we don't get fined :LO: :mrgy: En dan alsnog een boete krijgen, omdat hij een pet van Beastmode aanhad? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Rodgers ruim MVP geworden iig. Ik heb er veel zin in. Bier en eten is al gehaald, mooi met z'n zessen kijken, maakt het toch altijd leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Fox heeft op kanaal 2 vanavond vanaf 23:00 de live beelden met Amerikaans commentaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Elk jaar neem ik mezelf zo rond de Super Bowl voor om eindelijk eens wat meer NFL te gaan volgen, en dit is de eerste wedstrijd die ik ga zien sinds de vorige Super Bowl :huhu: Dit :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Open kanaal van Fox zend het toch ook gewoon uit? Vanavond met ze alle weer kijken, ben toch heel benieuwd hoor wie er winnen. Denk zelf dat de Seahawks weer winnen maar hoop eigenlijk op de Patriots. En in de rust genieten van Katy Perry. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Vorig jaar had ik een stream, nu wordt het op Fox Sports 2 live uitgezonden. Nu heb ik dat hier thuis wel, maar ik ga het ergens anders kijken. Zou hij ook op Fox Go worden uitgezonden? Heb dat nog nooit gebruikt.. Ja zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Open kanaal van Fox zend het toch ook gewoon uit? Vanavond met ze alle weer kijken, ben toch heel benieuwd hoor wie er winnen. Denk zelf dat de Seahawks weer winnen maar hoop eigenlijk op de Patriots. En in de rust genieten van Katy Perry. (d) Ja, maar dat hoor ik dus ook pas vandaag voor het eerst :cab: acht de kans groot dat ik er helemaal niets van zie vanavond, met beide teams niet erg veel en morgen alweer vroeg college. Hup Seahawks allicht, wil Tom Brady niet in het rijtje van allergrootsten gaan plaatsen wanneer hij Montana en Bradshaw evenaart qua Superbowl wins. Als de Patriots zouden winnen zou het ook hun eerste Superbowl-overwinning zijn na Spygate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Open kanaal van Fox zend het toch ook gewoon uit? Vanavond met ze alle weer kijken, ben toch heel benieuwd hoor wie er winnen. Denk zelf dat de Seahawks weer winnen maar hoop eigenlijk op de Patriots. En in de rust genieten van Katy Perry. (d) Jup open kanaal heeft het ook, met NL commentaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Ja zeker Oké Nice! Goede stream dus dadelijk :) heb er zin in. Prettige wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Oké Nice! Goede stream dus dadelijk :) heb er zin in. Prettige wedstrijd! Al kijk je via je telefoon/tablet heb je geen last van lag.. Laptop wilt af en toe wel eens vastlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik ga ook kijken. Eerste NFL match ooit :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik neem 'm op. Mochten de Seahawks winnen, dat kijk ik morgen wel ff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Haha mooi altijd dat met de Superbowl allemaal random mensen 'm kijken. Daarom hoop ik altijd op een spannende wedstrijd zodat er meer fans van American Football komen in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik ga hem ook maar live kijken, toch vakantie. Wil ook vast om vergiffenis vragen voor alle vragen/opmerkingen van mij en alle andere NFL-leken vanavond ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Niet op de BBC meer? Volgens mij vorig jaar ook al niet nu ik er beter over nadenk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Sinds vorig jaar inderdaad niet meer op BBC :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Gewoon FOX open kanaal als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten