Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik verwacht dat ik mij morgen rond middernacht voor de tv zet met wat eten en drinken, een beetje ga proberen te analyseren wat er allemaal gebeurt, mij een paar keer ga laten verrassen en minstens één keer hier in het topic een vraag ga posten. Verder genieten van Katy Perry en Lenny Kravitz in de halftime en hopen op een spannende pot (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen vragen stellen aub, we're just here so we don't get fined :LO:

:mrgy: En dan alsnog een boete krijgen, omdat hij een pet van Beastmode aanhad? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Rodgers ruim MVP geworden iig.

Ik heb er veel zin in. Bier en eten is al gehaald, mooi met z'n zessen kijken, maakt het toch altijd leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Open kanaal van Fox zend het toch ook gewoon uit?

Vanavond met ze alle weer kijken, ben toch heel benieuwd hoor wie er winnen. Denk zelf dat de Seahawks weer winnen maar hoop eigenlijk op de Patriots.

En in de rust genieten van Katy Perry. (d)

Ja, maar dat hoor ik dus ook pas vandaag voor het eerst :cab: acht de kans groot dat ik er helemaal niets van zie vanavond, met beide teams niet erg veel en morgen alweer vroeg college. Hup Seahawks allicht, wil Tom Brady niet in het rijtje van allergrootsten gaan plaatsen wanneer hij Montana en Bradshaw evenaart qua Superbowl wins. Als de Patriots zouden winnen zou het ook hun eerste Superbowl-overwinning zijn na Spygate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites