Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Mijn stokpaardje blijf ik maar herhalen, worden niet snel genoeg penalties gegeven in Nederland. Een overtreding van de verdedigende partij in de zestien is een penalty (of een indirecte vrije trap). Zo had Luuk de Jong tegen Heracles een penalty moeten krijgen (noem ik niet omdat het PSV is, nou eenmaal de wedstrijd die het verst in mijn geheugen zit).

Daar ben ik het volledig mee eens, overtreding in de 16 = penalty maar lijkt wel alsof scheidsen ook gaan beoordelen of het een goal had kunnen worden ofzo, en ze durven veel minder snel een penalty te geven voor een overtreding die in de middencirkel sowieso een vrije trap zou zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het laatste half uur gezien. Je zag wel dat Den Bosch ook niet meer echt de bal in de ploeg kon houden, voor de 2-1 viel. En toen scoorde VVSB en toen was het helemaal weg. 2-2 gewoon een goede goal van VVSB

[MENTION=3380]Marc.[/MENTION];

De 2-3 niet gezien? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zagen jullie net hoe gestoord die Van Eck deed na de 2-0 voor Den Bosch? Lekker voor hem :D

Nou nou, iemand die na een dik jaar aanklooien bij Den Bosch op het punt staat de halve finale van de beker te halen (beste clubprestatie ooit?) mag niet uit zijn dak gaan?

Lekker hypocriet ook. Je bent groot fan van Mourinho maar Van Eck mag niet 'gestoord' juichen? :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, iemand die na een dik jaar aanklooien bij Den Bosch op het punt staat de halve finale van de beker te halen (beste clubprestatie ooit?) mag niet uit zijn dak gaan?

Lekker hypocriet ook. Je bent groot fan van Mourinho maar Van Eck mag niet 'gestoord' juichen? :mrg:

Omg Mark, van jou had ik als laatst dit soort kromme reacties verwacht. Mourinho en Van Eck, Chelsea en Den Bosch en het allerbelangrijkste Chelsea - City en Den Bosch - VVSB. Je komt 2-0 voor tegen amateurs en dan zo raar juichen vind ik vreemd. Hoor graag van je wanneer Mourinho overdreven heeft gejuicht wanneer het onnodig was, en het liefst hoor ik graag van je wanneer Mourinho heeft gejuicht toen die met Chelsea tegen Macclesfield town speelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites