De Stroot Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Mijn stokpaardje blijf ik maar herhalen, worden niet snel genoeg penalties gegeven in Nederland. Een overtreding van de verdedigende partij in de zestien is een penalty (of een indirecte vrije trap). Zo had Luuk de Jong tegen Heracles een penalty moeten krijgen (noem ik niet omdat het PSV is, nou eenmaal de wedstrijd die het verst in mijn geheugen zit). Daar ben ik het volledig mee eens, overtreding in de 16 = penalty maar lijkt wel alsof scheidsen ook gaan beoordelen of het een goal had kunnen worden ofzo, en ze durven veel minder snel een penalty te geven voor een overtreding die in de middencirkel sowieso een vrije trap zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Sarcastisch mag ik hopen? Uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Dit is trouwens de grootste kutloting die je hebt Roda uit op woensdag om kwart voor 9 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Krijg je toch een beetje het Europese uitwedstrijd idee :dance: En neen dan doel ik niet perse op de Duitse voetbalcultuur bij Roda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 VVSB doet even een truukje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Wat is dit dan weer? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 FC Den Bosch :D Zei van te voren tegen mn pa dat VVSB gewoon favoriet is, typisch voor de club dit. Als Feyenoord het verneukt heb ik nog ff troostmateriaal van 60 euro. :-D Combi van VVSB en Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Iemand die kijkt? Lijkt me gewoon een gevalletje match fixing, kan toch niet dit. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Ik heb het laatste half uur gezien. Je zag wel dat Den Bosch ook niet meer echt de bal in de ploeg kon houden, voor de 2-1 viel. En toen scoorde VVSB en toen was het helemaal weg. 2-2 gewoon een goede goal van VVSB [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 "Moet morgen stage lopen bij de HEMA. Studeer nog. MBO niveau 4." Matchwinner bij VVSB voor de camera van FOX. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Laat VVSB alstublieft thuis loten _O_ maar 5 minuten rijden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Staan maar veertien plaatsen lager dan FC Den Bosch. Mooie comeback natuurlijk, maar zie niet in waarom dit een sprookje is. Edit: Ja ok, eigenlijk wel, halve finale alweer. Maar dat ze Den Bosch verslaan is niet zo heel gek toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2016 Wel grappig, Gio geeft in de rust vd verlengingen gewoon zero aanwijzingen, terwijl Kalezic de gehele rust zijn team toespreekt. Ff kijken of het wat gaat uitmaken nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Laat VVSB alstublieft thuis loten _O_ maar 5 minuten rijden dan.Denk niet dat ze dan bij VVSB gaan spelen, zoveel capaciteit hebben die niet echt :mrgy: Sowieso wel bij ook iig denk ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Denk niet dat ze dan bij VVSB gaan spelen, zoveel capaciteit hebben die niet echt :mrgy: Sowieso wel bij ook iig denk ik :D Op nieuw zuid worden de wedstrijden gespeeld. REKER WAAR IS DE BEKER !!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Doe maar thuis tegen die amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Zagen jullie net hoe gestoord die Van Eck deed na de 2-0 voor Den Bosch? Lekker voor hem :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Morgen maar eens langs de HEMA in Leidschendam. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Ik heb het laatste half uur gezien. Je zag wel dat Den Bosch ook niet meer echt de bal in de ploeg kon houden, voor de 2-1 viel. En toen scoorde VVSB en toen was het helemaal weg. 2-2 gewoon een goede goal van VVSB [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; De 2-3 niet gezien? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Zagen jullie net hoe gestoord die Van Eck deed na de 2-0 voor Den Bosch? Lekker voor hem :D Nou nou, iemand die na een dik jaar aanklooien bij Den Bosch op het punt staat de halve finale van de beker te halen (beste clubprestatie ooit?) mag niet uit zijn dak gaan? Lekker hypocriet ook. Je bent groot fan van Mourinho maar Van Eck mag niet 'gestoord' juichen? :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Haha, een van de scouts van FC Den Bosch werkt (dus niet: woont) hier op het terrein, morgen eens ff opzoeken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Als scout?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Transfer afdwingen Peet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Ik kamp met een chronische blessure :cab: Hij werkt als activiteitenbegeleideropperhoofd, je denkt toch niet dat FCDB mensen in fulltime dienst neemt :cab: Hij zit ook in FM, Tonny de Bie heet hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Nou nou, iemand die na een dik jaar aanklooien bij Den Bosch op het punt staat de halve finale van de beker te halen (beste clubprestatie ooit?) mag niet uit zijn dak gaan? Lekker hypocriet ook. Je bent groot fan van Mourinho maar Van Eck mag niet 'gestoord' juichen? :mrg: Omg Mark, van jou had ik als laatst dit soort kromme reacties verwacht. Mourinho en Van Eck, Chelsea en Den Bosch en het allerbelangrijkste Chelsea - City en Den Bosch - VVSB. Je komt 2-0 voor tegen amateurs en dan zo raar juichen vind ik vreemd. Hoor graag van je wanneer Mourinho overdreven heeft gejuicht wanneer het onnodig was, en het liefst hoor ik graag van je wanneer Mourinho heeft gejuicht toen die met Chelsea tegen Macclesfield town speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten