cimbomcu Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 En Depay heeft het ALTIJD lastig tegen Henkie _O_ In zo'n wedstrijd heb je echt niks aan Depay he jezus :r Kon je beter wisselen in de rust. Daar moet die echt stappen in maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 ALTIJD lastig tegen Dijkhuizen zegtie. Volgens mij is dit pas de 2e keer dat hij tegen hem speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 ALTIJD lastig tegen Dijkhuizen zegtie. Volgens mij is dit pas de 2e keer dat hij tegen hem speelde. Dan is er toch niets aan gelogen? ;c Cim heeft wel gelijk dat Depay steeds minder de speler wordt die wedstrijden openbreekt. Nonchalance? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik denk dat het er gisteren gewoon aan lag dat hij mij niet zag zitten in het stadion. Ik kon helaas niet @Memphis; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 ALTIJD lastig tegen Dijkhuizen zegtie. Volgens mij is dit pas de 2e keer dat hij tegen hem speelde. Neem het lekker serieus Pien :D Dacht zelf 3 keer maar 2 kan ook. 1 keer dat Depay rood had gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Jetro en Memphis hadden er zin in ja gisteravond :mrgy: Wat een misplaatste arrogantie stralen die jongens uit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Nonchalant is iets anders dan arrogant ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Door arrogantie word je well nonchalant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 PSV nam het wel serieus hoor. Maar normaal gesproken moet je met Ritzmaier, Isimat, Brenet en Locadia Roda nog makkelijk kunnen verslaan. Ja, dat hebben we kunnen zien..;e De wil om door te gaan in de beker was totaal afwezig bij PSV gisteravond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ja, dat hebben we kunnen zien..;e De wil om door te gaan in de beker was totaal afwezig bij PSV gisteravond. Een aantal spelers lieten het afweten ja. Maar als je dus een mindere wedstrijd speelt dan neem je het niet serieus? Dan kan Twente beter stoppen met voetbal. PSV heeft duidelijk gezegd dat ze in iedere competitie zo lang mogelijk mee willen doen en ze waren ook zichtbaar boos na de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Een aantal spelers lieten het afweten ja. Maar als je dus een mindere wedstrijd speelt dan neem je het niet serieus? Dan kan Twente beter stoppen met voetbal. PSV heeft duidelijk gezegd dat ze in iedere competitie zo lang mogelijk mee willen doen en ze waren ook zichtbaar boos na de wedstrijd. Natuurlijk zijn ze boos, want niemand gaat het veld op om te verliezen. ;e Maar, uiteindelijk zijn ze er gewoon veel te slap ingegaan en mede door onderschatting (anders wissel je niet 5 vaste basisspelers) zijn ze door het ijs gezakt. 5 (!) basisspelers vervangen voor een bekerwedstrijd die je serieus neemt, lijkt mij niet echt logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Bovendien gaat dat vaak onbewust. Die rollen we wel even op denken ze dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Natuurlijk zijn ze boos, want niemand gaat het veld op om te verliezen. ;e Maar, uiteindelijk zijn ze er gewoon veel te slap ingegaan en mede door onderschatting (anders wissel je niet 5 vaste basisspelers) zijn ze door het ijs gezakt. 5 (!) basisspelers vervangen voor een bekerwedstrijd die je serieus neemt, lijkt mij niet echt logisch. Eens, te slap, onderschatting. Maar dat betekend niet dat de wedstrijd niet serieus genomen werd. Dat 5 basisspelers werden vervangen vond ik dan weer geen probleem omdat het allemaal jongens zijn die dicht tegen de basis zitten en die moet je ook tevreden houden met speelminuten. En zoals gezegd moet je met deze opstelling ook makkelijk winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Eens, te slap, onderschatting. Maar dat betekend niet dat de wedstrijd niet serieus genomen werd. Dat 5 basisspelers werden vervangen vond ik dan weer geen probleem omdat het allemaal jongens zijn die dicht tegen de basis zitten en die moet je ook tevreden houden met speelminuten. En zoals gezegd moet je met deze opstelling ook makkelijk winnen. Denk je nu echt dat ze dat zelf niet beseffen? Ooh, dit is een bekerwedstrijd dus mogen wij een keer aan de bak, we worden totaal niet serieus genomen door de trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ritzmaier speelde best sterk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Denk je nu echt dat ze dat zelf niet beseffen? Ooh, dit is een bekerwedstrijd dus mogen wij een keer aan de bak, we worden totaal niet serieus genomen door de trainer. Wat wil je nu zeggen? Die jongens willen altijd spelen dus zijn blij als ze in een bekerwedstrijd mee mogen doen. Hoezo worden ze niet serieus genomen door de trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Wat wil je nu zeggen? Die jongens willen altijd spelen dus zijn blij als ze in een bekerwedstrijd mee mogen doen. Hoezo worden ze niet serieus genomen door de trainer? Ik zou me niet serieus genomen voelen, zal ik het zo zeggen. Dan denk je toch van ja ik mag weer opdraven als het om een bekerwedstrijdje gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Onzin. Spelers als Brenet mogen dolblij zijn dat ze niet bij de tegenstander spelen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Een aantal spelers lieten het afweten ja. Maar als je dus een mindere wedstrijd speelt dan neem je het niet serieus? Dan kan Twente beter stoppen met voetbal. PSV heeft duidelijk gezegd dat ze in iedere competitie zo lang mogelijk mee willen doen en ze waren ook zichtbaar boos na de wedstrijd. Dat kunnen ze wel zeggen, maar in de wedstrijd was daar weinig van te merken. Beetje jammer om twente erbij te halen want daar gaat het nu niet over.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik zou me niet serieus genomen voelen, zal ik het zo zeggen. Dan denk je toch van ja ik mag weer opdraven als het om een bekerwedstrijdje gaat. Wat een onzin. Natuurlijk zijn ze blij als ze mogen spelen, ongeacht als het een bekerwedstrijd is. In de competitie vallen ze overigens ook vaak genoeg in. Dit is trouwens bij iedere club hetzelfde dus volgens jouw logica voelt geen één reserve speler zich serieus genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Dat kunnen ze wel zeggen, maar in de wedstrijd was daar weinig van te merken. Beetje jammer om twente erbij te halen want daar gaat het nu niet over.. Njah ik kan er ook andere clubs bij halen maar ik zag dat je voor Twente was. Was gewoon om een voorbeeld te geven. Het gebeurd zo vaak dat een club een slappe wedstrijd speelt. Dat heeft totaal niets met wel of niet serieus nemen te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Njah ik kan er ook andere clubs bij halen maar ik zag dat je voor Twente was. Was gewoon om een voorbeeld te geven. Het gebeurd zo vaak dat een club een slappe wedstrijd speelt. Dat heeft totaal niets met wel of niet serieus nemen te maken. Nou ja, dan worden wij het niet eens denk ik. Ik kreeg het gevoel dat het een tussendoortje was voor PSV. Een slappe teamprestatie kan natuurlijk altijd, maar ik denk dat dit een ander geval was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Wat een onzin. Natuurlijk zijn ze blij als ze mogen spelen, ongeacht als het een bekerwedstrijd is. In de competitie vallen ze overigens ook vaak genoeg in. Dit is trouwens bij iedere club hetzelfde dus volgens jouw logica voelt geen één reserve speler zich serieus genomen. Waarom moeten ze die extra minuten dan nog maken in de beker als ze er al genoeg krijgen? Dan zit daar toch een puntje van ooh, we gunnen de wisselspelers deze wedstrijd? Dan wordt dat toch niet serieus genomen anders stel je toch ten alle tijden je beste 11 op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Waarom moeten ze die extra minuten dan nog maken in de beker als ze er al genoeg krijgen? Dan zit daar toch een puntje van ooh, we gunnen de wisselspelers deze wedstrijd? Dan wordt dat toch niet serieus genomen anders stel je toch ten alle tijden je beste 11 op. Met vaak genoeg bedoel ik dat ze redelijk vaak invallen. Natuurlijk willen ze altijd meer en in de beker is het een mooi moment om ze die kans te geven. Zeker tegen een JL ploeg. Maar toch mag je wel verwachten dat je met deze opstelling Roda alsnog oprolt. Het ligt dan ook niet echt aan die 5 wisselspelers maar meer aan de instelling van het hele team. Met de beste 11 waren ze er waarschijnlijk ook uit gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Met vaak genoeg bedoel ik dat ze redelijk vaak invallen. Natuurlijk willen ze altijd meer en in de beker is het een mooi moment om ze die kans te geven. Zeker tegen een JL ploeg. Maar toch mag je wel verwachten dat je met deze opstelling Roda alsnog oprolt. Het ligt dan ook niet echt aan die 5 wisselspelers maar meer aan de instelling van het hele team. Met de beste 11 waren ze er waarschijnlijk ook uit gegaan. Dat denk ik niet, je geeft het signaal aan Roda af dat ze je niet serieus nemen en er dus kansen liggen, mocht de beste 11 daar gewoon opgesteld worden dan zien hun die namen en dan denken hun ook al, het wordt lastig om hier iets te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten