Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hannibal

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Explores the early relationship between the renowned psychiatrist and his patient, a young FBI criminal profiler, who is haunted by his ability to empathize with serial killers.

Hannibal is an American thriller television series developed by Bryan Fuller for NBC. The series is based on characters and elements appearing in the novel Red Dragon by Thomas Harris and focuses on the budding relationship between FBI special investigator Will Graham and Dr. Hannibal Lecter, a forensic psychiatrist

/wiki

Ik ben fann. Heb net twee afleveringen gekeken, maar verhaal neemt je gelijk mee. Seizoen 1 is nog bezig. Komen 13 afleveringen. Indien t verlengt wordt sowieso weer 13.

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Explores the early relationship between the renowned psychiatrist and his patient, a young FBI criminal profiler, who is haunted by his ability to empathize with serial killers.

Hannibal is an American thriller television series developed by Bryan Fuller for NBC. The series is based on characters and elements appearing in the novel Red Dragon by Thomas Harris and focuses on the budding relationship between FBI special investigator Will Graham and Dr. Hannibal Lecter, a forensic psychiatrist

/wiki

Ik ben fann. Heb net twee afleveringen gekeken, maar verhaal neemt je gelijk mee. Seizoen 1 is nog bezig. Komen 13 afleveringen. Indien t verlengt wordt sowieso weer 13.

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was na vijf eps in seizoen één al afgehaakt (ook vanwege gebrek aan tijd en veel andere series op dat moment), maar als ik de reacties zo lees over de laatste paar eps van seizoen twee ga ik het toch maar weer binnenhalen na de tentamens denk ik:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was na vijf eps in seizoen één al afgehaakt (ook vanwege gebrek aan tijd en veel andere series op dat moment), maar als ik de reacties zo lees over de laatste paar eps van seizoen twee ga ik het toch maar weer binnenhalen na de tentamens denk ik:).

Die season finale :< Sowieso is het 2e seizoen ronduit heerlijk, maar die finale zeg. Mijn god wat bruut. :< Wat Game of Thrones ook doet, met hun season finale komen ze hier echt niet overheen. Mads Mikkelsen _O_ Echt enorm veel zin in seizoen 3 nu zeg. Ik had een beetje hetzelfde als Beppu, maar dat was absoluut de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net aflevering 2 van seizoen 1 gekeken. Heb een hele tijd terug de eerst aflevering gekeken en toen moest ik er heel erg aan wennen. Nu is het allemaal een stukje duidelijker en is de serie eigenlijk best wel interessant :).

EDIT: Vandaag tot en met ep. 5 gekeken. En ben eindelijk om, lekkere serie wel hoor. Die Mads Mikkelsen speelt Hannibal zo heerlijk hè :D. Wel geniaal hoe die moorden steeds gruwelijker worden en gezien de reacties hier worden ze alleen nog maar erger :huhu:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Season 1 afgekeken. Zit er nu wel echt helemaal in hoor. Meteen door met seizoen 2 nu :D.

[spoiler=Spoiler]Echt ziek hoe Hannibal Will er in heeft weten te luizen.

EDIT: Season 2 nu tot en met aflevering 6 gekeken. Echt geniaal hoor, stukken beter nog dan het eerste seizoen. Maar waarom moet [tekst]Alana nou weer 'verliefd' worden op Hannibal. Ik kan me zo voorstellen dat zij het einde van het seizoen niet haalt :p.[/tekst].

EDIT 2: Season 2 maar in één ruk af gekeken vandaag. Dit was officieel het meest geniale, zieke en verwarrende seizoenseinde van een serie ever :cab:. Deze serie is echt een complete mindfuck :r.

[spoiler=Spoiler]Oké, dus de hele cast is zo ongeveer afgeslacht in de laatste aflevering. Kijk dat Alana het niet zo overleven, dat had ik nog wel enigszins verwacht. Alhoewel, het is nu ook nog niet zeker dat ze dood is. Al is dat natuurlijk niet heel gek na zo'n val. Crawford lijkt me ook niet logisch dat hij herstelt van zo'n slagaderlijke bloeding. En ook bij Will zou het best vreemd zijn mocht hij dit overleven.

Maar wat een mindfuck joh. Ik was er toch wel redelijk van overtuigd dat Abigail dood was, ook al heb je dat nooit letterlijk gezien. Blijkt die dus nog te leven, maar wordt vervolgens net zo makkelijk alsnog afgeslacht. Maar dat Hannibal vervolgens met Dr. Du Maurier in het vliegtuig zou zitten zag ik echt helemaal niet aankomen. Achteraf gezien is het misschien niet eens zo raar, nu je het gezien hebt. Maar toen ik het zag viel ik zowat achterover van m'n stoel.

Of een aantal castleden overleven het op miraculeuze wijze. Of Hannibal gaat in seizoen 3 vrolijk verder waar hij gebleven was met een clean sheet. Echt super geniaal gedaan dit!

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan begonnen zaterdag. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Eerste 3/4 eps waren prima, maar 5 en 6 vond ik maar matig. Ben niet zo van de losstaande eps, ondanks dat er wel een rode draad is natuurlijk. Vooral het feit dat er elke aflevering wel een zieke moord plaatsvindt... Ja... Nee. Doe maar een tandje minder.

[spoiler=eerste 6 eps] Had gehoopt dat de zaak in aflevering 1 het verhaal van seizoen 1 zou worden, maar nee, met een lucky shot waar cimbomcu die toto speelt jaloers op is pakken ze precies de goede. Moet zeggen dat ik daar nog wel een dubbel gevoel bij heb, denk namelijk dat die Gibbs (was het?) patiënt van Hannibal was en dat Hannibal één of ander ziek spel speelt/speelde.

Oh, en die 'flashback'-dingetjes hoeven voor mij niet echt. Duren imo altijd net iets te lang en vind het nou ook niet zo spectaculair dat er zoveel aandacht aan besteed hoeft te worden.

Slecht vind ik het niet, maar hoopte op beter/anders. Kijkt wel lekker weg, dus ben benieuwd.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan begonnen zaterdag. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Eerste 3/4 eps waren prima, maar 5 en 6 vond ik maar matig. Ben niet zo van de losstaande eps, ondanks dat er wel een rode draad is natuurlijk. Vooral het feit dat er elke aflevering wel een zieke moord plaatsvindt... Ja... Nee. Doe maar een tandje minder.

[spoiler=eerste 6 eps] Had gehoopt dat de zaak in aflevering 1 het verhaal van seizoen 1 zou worden, maar nee, met een lucky shot waar cimbomcu die toto speelt jaloers op is pakken ze precies de goede. Moet zeggen dat ik daar nog wel een dubbel gevoel bij heb, denk namelijk dat die Gibbs (was het?) patiënt van Hannibal was en dat Hannibal één of ander ziek spel speelt/speelde.

Oh, en die 'flashback'-dingetjes hoeven voor mij niet echt. Duren imo altijd net iets te lang en vind het nou ook niet zo spectaculair dat er zoveel aandacht aan besteed hoeft te worden.

Slecht vind ik het niet, maar hoopte op beter/anders. Kijkt wel lekker weg, dus ben benieuwd.

Je conclusie in de spoiler klopt niet kan ik je vertellen :D. Als je beide seizoenen helemaal afkijkt zul je die conclusie herzien haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites