Acquafresca Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 (bewerkt) Explores the early relationship between the renowned psychiatrist and his patient, a young FBI criminal profiler, who is haunted by his ability to empathize with serial killers. http://www.youtube.com/watch?v=2HW9rtFYsEw Hannibal is an American thriller television series developed by Bryan Fuller for NBC. The series is based on characters and elements appearing in the novel Red Dragon by Thomas Harris and focuses on the budding relationship between FBI special investigator Will Graham and Dr. Hannibal Lecter, a forensic psychiatrist /wiki Ik ben fann. Heb net twee afleveringen gekeken, maar verhaal neemt je gelijk mee. Seizoen 1 is nog bezig. Komen 13 afleveringen. Indien t verlengt wordt sowieso weer 13. 24 mei 2013 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2013 (bewerkt) Explores the early relationship between the renowned psychiatrist and his patient, a young FBI criminal profiler, who is haunted by his ability to empathize with serial killers. http://www.youtube.com/watch?v=2HW9rtFYsEw Hannibal is an American thriller television series developed by Bryan Fuller for NBC. The series is based on characters and elements appearing in the novel Red Dragon by Thomas Harris and focuses on the budding relationship between FBI special investigator Will Graham and Dr. Hannibal Lecter, a forensic psychiatrist /wiki Ik ben fann. Heb net twee afleveringen gekeken, maar verhaal neemt je gelijk mee. Seizoen 1 is nog bezig. Komen 13 afleveringen. Indien t verlengt wordt sowieso weer 13. 24 mei 2013 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Aan begonnen. Leuke rol voor Mikkelsen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Seizoen 1 afgekeken, het is ff inkomen maar echt een heerlijke serie hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hannibal Geweldige serie. Fantastische personages die goed weergegeven worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Die moorden worden ook steeds gekker he :r Zit bij negen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Klinkt heel mooi, gelijken even op het laptopje zetten zodat ik wat te doen heb in mn uurtjes tussen de colleges. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik vind het niet echt een serie voor overdag ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Staat alles op YouTube eigenlijk, met ondertiteling? Geen zin om op de pc te kijken, plus ik heb geen zin om moeilijk te doen en Engels te gaan volgen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Wil je er ook een bloemetje bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hannibal Engelse ondertiteling is geen overbodige luxe. Vind die Mikkelsen maar moeilijk te verstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ja. Maar staat alles op YouTube of niet, want dan kan ik gewoon op de tv kijken. Lijkt me leuke serie. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ook eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Ben nu bij aflevering 4. Vind wel tof tot nu toe. Moest wel lachen toen ik dit zag: Vrouw aan het bier en de man aan de wijn:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Eerste seizoen af. Vond het steeds minder worden eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Toch wel een intrigerende serie. Niet gaan kijken als je aan het eten bent though. Mads Mikkelsen speelt wel heerlijk. Echt een perfecte rol voor hem ook, hij ziet er al uit als een complete saddist :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Heb net de laatste aflevering van het tweede seizoen gezien en die was echt ongekend goed. Moet wel een van de betere dingen zijn die ik heb gezien qua series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Was na vijf eps in seizoen één al afgehaakt (ook vanwege gebrek aan tijd en veel andere series op dat moment), maar als ik de reacties zo lees over de laatste paar eps van seizoen twee ga ik het toch maar weer binnenhalen na de tentamens denk ik:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 Was na vijf eps in seizoen één al afgehaakt (ook vanwege gebrek aan tijd en veel andere series op dat moment), maar als ik de reacties zo lees over de laatste paar eps van seizoen twee ga ik het toch maar weer binnenhalen na de tentamens denk ik:). Die season finale :< Sowieso is het 2e seizoen ronduit heerlijk, maar die finale zeg. Mijn god wat bruut. :< Wat Game of Thrones ook doet, met hun season finale komen ze hier echt niet overheen. Mads Mikkelsen _O_ Echt enorm veel zin in seizoen 3 nu zeg. Ik had een beetje hetzelfde als Beppu, maar dat was absoluut de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Tweede seizoen is inderdaad een niveautje hoger en beter dan de seizoensfinale worden ze niet (y) Ben benieuwd voor seizoen 3 want ze kunnen erg veel richtingen uit nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Net aflevering 2 van seizoen 1 gekeken. Heb een hele tijd terug de eerst aflevering gekeken en toen moest ik er heel erg aan wennen. Nu is het allemaal een stukje duidelijker en is de serie eigenlijk best wel interessant :). EDIT: Vandaag tot en met ep. 5 gekeken. En ben eindelijk om, lekkere serie wel hoor. Die Mads Mikkelsen speelt Hannibal zo heerlijk hè :D. Wel geniaal hoe die moorden steeds gruwelijker worden en gezien de reacties hier worden ze alleen nog maar erger :huhu: 24 oktober 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 (bewerkt) Season 1 afgekeken. Zit er nu wel echt helemaal in hoor. Meteen door met seizoen 2 nu :D. [spoiler=Spoiler]Echt ziek hoe Hannibal Will er in heeft weten te luizen. EDIT: Season 2 nu tot en met aflevering 6 gekeken. Echt geniaal hoor, stukken beter nog dan het eerste seizoen. Maar waarom moet [tekst]Alana nou weer 'verliefd' worden op Hannibal. Ik kan me zo voorstellen dat zij het einde van het seizoen niet haalt :p.[/tekst]. EDIT 2: Season 2 maar in één ruk af gekeken vandaag. Dit was officieel het meest geniale, zieke en verwarrende seizoenseinde van een serie ever :cab:. Deze serie is echt een complete mindfuck :r. [spoiler=Spoiler]Oké, dus de hele cast is zo ongeveer afgeslacht in de laatste aflevering. Kijk dat Alana het niet zo overleven, dat had ik nog wel enigszins verwacht. Alhoewel, het is nu ook nog niet zeker dat ze dood is. Al is dat natuurlijk niet heel gek na zo'n val. Crawford lijkt me ook niet logisch dat hij herstelt van zo'n slagaderlijke bloeding. En ook bij Will zou het best vreemd zijn mocht hij dit overleven. Maar wat een mindfuck joh. Ik was er toch wel redelijk van overtuigd dat Abigail dood was, ook al heb je dat nooit letterlijk gezien. Blijkt die dus nog te leven, maar wordt vervolgens net zo makkelijk alsnog afgeslacht. Maar dat Hannibal vervolgens met Dr. Du Maurier in het vliegtuig zou zitten zag ik echt helemaal niet aankomen. Achteraf gezien is het misschien niet eens zo raar, nu je het gezien hebt. Maar toen ik het zag viel ik zowat achterover van m'n stoel. Of een aantal castleden overleven het op miraculeuze wijze. Of Hannibal gaat in seizoen 3 vrolijk verder waar hij gebleven was met een clean sheet. Echt super geniaal gedaan dit! 28 oktober 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 (bewerkt) Aan begonnen zaterdag. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Eerste 3/4 eps waren prima, maar 5 en 6 vond ik maar matig. Ben niet zo van de losstaande eps, ondanks dat er wel een rode draad is natuurlijk. Vooral het feit dat er elke aflevering wel een zieke moord plaatsvindt... Ja... Nee. Doe maar een tandje minder. [spoiler=eerste 6 eps] Had gehoopt dat de zaak in aflevering 1 het verhaal van seizoen 1 zou worden, maar nee, met een lucky shot waar cimbomcu die toto speelt jaloers op is pakken ze precies de goede. Moet zeggen dat ik daar nog wel een dubbel gevoel bij heb, denk namelijk dat die Gibbs (was het?) patiënt van Hannibal was en dat Hannibal één of ander ziek spel speelt/speelde. Oh, en die 'flashback'-dingetjes hoeven voor mij niet echt. Duren imo altijd net iets te lang en vind het nou ook niet zo spectaculair dat er zoveel aandacht aan besteed hoeft te worden. Slecht vind ik het niet, maar hoopte op beter/anders. Kijkt wel lekker weg, dus ben benieuwd. 15 december 2014 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Aan begonnen zaterdag. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Eerste 3/4 eps waren prima, maar 5 en 6 vond ik maar matig. Ben niet zo van de losstaande eps, ondanks dat er wel een rode draad is natuurlijk. Vooral het feit dat er elke aflevering wel een zieke moord plaatsvindt... Ja... Nee. Doe maar een tandje minder. [spoiler=eerste 6 eps] Had gehoopt dat de zaak in aflevering 1 het verhaal van seizoen 1 zou worden, maar nee, met een lucky shot waar cimbomcu die toto speelt jaloers op is pakken ze precies de goede. Moet zeggen dat ik daar nog wel een dubbel gevoel bij heb, denk namelijk dat die Gibbs (was het?) patiënt van Hannibal was en dat Hannibal één of ander ziek spel speelt/speelde. Oh, en die 'flashback'-dingetjes hoeven voor mij niet echt. Duren imo altijd net iets te lang en vind het nou ook niet zo spectaculair dat er zoveel aandacht aan besteed hoeft te worden. Slecht vind ik het niet, maar hoopte op beter/anders. Kijkt wel lekker weg, dus ben benieuwd. Je conclusie in de spoiler klopt niet kan ik je vertellen :D. Als je beide seizoenen helemaal afkijkt zul je die conclusie herzien haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Ben benieuwd. Vind het wel steeds minder worden, en vraag me af of ik dit af moet kijken voor één leuke seasonfinale na 2 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten