Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Braamhaar ging af op het advies van zijn assistent he. Dit kun je hem niet kwalijk nemen.

Vind dat je de laatste tijd wel heel erg Calimero-achtig begint te gedragen, daar hebben we het PSV topic al voor.

Waar dan nog meer? Ben het met je eens wat betreft het feit dat Braamhaar op z'n assistent afgaat, vind het alleen frappant dat het wederom een geseponeerde rode kaart betreft gegeven door hem. Tel het aantal geseponeerde rode kaarten van de laatste drie seizoenen maar eens bij elkaar op, dat heeft niks met Calimero te maken maar dat zijn gewoon treurige feiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heeft niks met de scheids zelf te maken. Ik geef zeker toe dat er in al die jaren dat ik naar Roda ga wel erg veel verkeerde beslissingen zijn genomen in het nadeel van Roda. Maar dat gejank op de scheids zelf vind ik een beetje zielig, zeker nu, omdat Braamhaar niks waargenomen had en af ging op zijn assistent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roda JC Kerkrade is met Frits Schrouff een intentieverklaring overeengekomen om de aandelen van de club over te nemen. Roda JC kan hierdoor onder meer de in het verleden opgebouwde schulden afbetalen en in alle rust werken aan een gezonde toekomst van de club. De aandelen zullen worden ondergebracht in een nog nader vorm te geven entiteit, waarin Frits Schrouff de initiator zal zijn.

Frits Schrouff: “Vanuit mijn clubliefde voor Roda JC en mijn maatschappelijke gedrevenheid heb ik deze weloverwogen keuze gemaakt. Ik vind het belangrijk voor de identiteit, de verbinding en de voetbalknowhow in de regio dat Roda JC financieel een stabiele club vormt en weer een structurele plek inneemt in de eredivisie. Daarnaast is de maatschappelijke rol die de club vertolkt in de regio van grote waarde en vind ik het enorm belangrijk dat de clubcultuur van Roda JC wordt gewaarborgd. Ik heb het volledige vertrouwen in de huidige Raad van Commissarissen en directie van Roda JC, hetgeen van doorslaggevend belang is geweest om te komen tot dit besluit."

Algemeen Directeur Wim Collard van Roda JC: “Vanzelfsprekend zijn wij zeer verheugd over dit fantastische nieuws, hetgeen van onschatbare waarde is voor onze club. Dankzij deze financiële injectie kunnen we straks een kerngezonde club worden met mooie toekomstperspectieven voor onze ambities. Het is daarnaast ook zeer belangrijk voor de rust binnen en rondom de club. Het is geweldig dat we nu ook een oplossing hebben gevonden voor het negatieve eigen vermogen waar we al jarenlang mee te kampen hebben".

De getekende intentieverklaring wordt volledig ondersteund door de STAK, de Raad van Commissarissen en de directie van Roda JC. De verdere formalisering zal nog dit kalenderjaar plaatsvinden.

Het bedrijf Heuschen & Schrouff Foods Group staat volledig buiten deze overname van aandelen. Het bedrijf dankt haar oprichter Frits Schrouff voor zijn inzet en waardeert zijn maatschappelijke betrokkenheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ugur Inceman erbij, 34-jarige verdedigende half. Snap ik vrij weinig van. Zou Griffiths dan op de bank gaan belanden? 40 gele kaarten heeft die knakker in de Süper Lig gepakt sinds 2010/2011 ;e Gaan overigens ook sterke geruchten dat Kristoff Peterson van Utrecht een half jaar gehuurd zou zijn.

Zolang die scorende spits niet komt, zie ik de tweede seizoenshelft met een hard hoofd tegemoet.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Wat moet ik me van die Inceman voorstellen?

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ugur Inceman erbij, 34-jarige verdedigende half. Snap ik vrij weinig van. Zou Griffiths dan op de bank gaan belanden? 40 gele kaarten heeft die knakker in de Süper Lig gepakt sinds 2010/2011 ;e Gaan overigens ook sterke geruchten dat Kristoff Peterson van Utrecht een half jaar gehuurd zou zijn.

Zolang die scorende spits niet komt, zie ik de tweede seizoenshelft met een hard hoofd tegemoet.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Wat moet ik me van die Inceman voorstellen?

Ugur Inceman lijkt mij voor Roda begrippen wel een hele goede aanwinst, inderdad ook een harde speler, zelfs nog een interland gespeeld. verdedigende middenvelder die ook wel aardig een balletje kan trappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mike van Duinen en Georgy Zhukov (een Kazach die gehuurd wordt van Standard, speelde de afgelopen 12 maanden in z'n thuisland bij Astana en speelde dit jaar in de Champions League in alle zes groepswedstrijden mee) zouden aankopen 6 en 7 gaan worden. Benieuwd wat er allemaal van gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites