Gert Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Thanks man, graag op de plek van ramos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Kan het nog steeds niet geloven. Ongelooflijk, hopelijk stopt het bestuur ermee want die zijn gigantisch in de fout gegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Thanks man, graag op de plek van ramos Koop direct een shirtje :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Thanks man, graag op de plek van ramos Laat je dan ook zo'n epische baard staan? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Misschien wel dan ja. Ga niet in de ballen knijpen van tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Als ze nog een scorende spits zoeken ben ik ook beschikbaar (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Thanks man, graag op de plek van ramos Als je in t echt dezelfde speelstijl hebt als bij FIFA clubs dan gaat t kaartenrecord van Ramos er aan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Haha true story. Maar in het echt nog nooit rood gepakt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Waarom is de harde kern tegen Nol Hendriks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Re: Roda JC Kerkrade #2 Waarom is de harde kern tegen Nol Hendriks? Die wil dat Vergoossen directeur oid wordt, en dat was de initiatiefnemer van FC Limburg 5 jaar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 ;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 ;e;e;e;e Ja wat, als je toch niet wil dat er FC Limburg komt, wil je die Vergoossen toch niet in je club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Ja wat, als je toch niet wil dat er FC Limburg komt, wil je die Vergoossen toch niet in je club? Vergoossen weet nu dat het onmogelijk is dus dat zal die niet weer bemoeien, verder is Nol Hendriks toch die gene die geld wilt inpompen in Roda en ze wilt helpen? Ook die Van den Bunder wilt die eruit en dat willen de supporters toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Vergoossen weet nu dat het onmogelijk is dus dat zal die niet weer bemoeien, verder is Nol Hendriks toch die gene die geld wilt inpompen in Roda en ze wilt helpen? Ook die Van den Bunder wilt die eruit en dat willen de supporters toch ook? Tja, die Vergoossen zit de laatste weken weer vol te lobbyen met zijn ideeën om het opnieuw te proberen, die man weet niet van ophouden wat dat betreft. Willen inderdaad Van de Bunder eruit, maar denk niet dat daar per sé Nol Hendriks voor nodig is, Van de Bunder heeft zich volgens mij al onmogelijk gemaakt daar, dus lijkt me dat die er niet meer al te lang zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Van den Bunder is weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Vergoossen weet nu dat het onmogelijk is dus dat zal die niet weer bemoeien, verder is Nol Hendriks toch die gene die geld wilt inpompen in Roda en ze wilt helpen? Ook die Van den Bunder wilt die eruit en dat willen de supporters toch ook? Je gaat een man die een aar jaaer geleden zei dat Roda geen bestaansrecht heeft toch niet een functie geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Als die dat gezegd heeft niet nee. Alsnog belachelijk hoe er gereageerd wordt op Nol Hendriks die Roda vaak heeft geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Als die dat gezegd heeft niet nee. Alsnog belachelijk hoe er gereageerd wordt op Nol Hendriks die Roda vaak heeft geholpen. Jij weet er veel te weinig van. FC Limburg ligt heel erg gevoelig, dus een man als Vergoossen erbij halen is belachelijk. Bovendien als je Nol binnenhaalt blijf je een koopclub, hij is eenm echte handelaar. Terwijl je je toch echt moet richten op de jeugd. Bovendien wil die man ook vaak veel zeggenschap. Ik hoop echt dat hij financieel iets kan betekenen voor Roda en dat hij een soort hoofdscout wordt maar dan niet van die gekke Afrikanen binnenhaalt maar zich richt op Duitsland/België/Jupiler League. En we moeten nu ook neit doen alsof Nol zo'n weldoener is, het is voor hem ook gewoon een investering, hij geeft geen geld aan Roda, maar hij leent geld. Hij wil er altijd op verdienen, waar overigens niks mis mee is. Maar [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; je moet je misschien eens beter laten informeren over bepaalde zaken voordat je je mening ventileert, je hoort of leest wat halve dingen en hebt dan je mening al klaar terwijl je totaal niet weet hoe de vork in de steel zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Raar dan dat jij nu allemaal dingen roept die ik al wist. 1 Ding wist ik niet en dat was dat Vergoossen heeft gezegd dat Roda geen bestaansrecht heeft. En hij heeft volgens mij ook genoeg spelers uit België gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Nol heeft ons inderdaad verblijdt met enkele Belgische toppers: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; een groot probleem is alleen dat de inkomsten met ongeveer 40% dalen (4m) en bij bijna alle spelers is er geen degradatie clausule dus als de spelers niet schappelijk willen zijn en salaris verlaging accepteren heb je een probleem. Ook zit je met de KNVB regels dat max 70% van de inkomsten aan personeelskosten op mag gaan dus je hebt ook een grote kans dat je weer in categorie 1 terecht komt. Het zou dus zo maar eens kunnen zijn dat je het geld van Hendriks nodig hebt om überhaupt te kunnen blijven bestaan.. Is btw deze Belg niet ook door Hendriks gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Peeters, Malki, Cissé, Koné zijn wat namen die me te binnen schieten die vanuit de Belgische competitie zijn gekomen. Weet overigens niet of Nol bij al deze transfers betrokken is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Peeters volgens mij niet. Roda wil niet in zee gaan met Hendriks omdat het een lening betreft. Ik verwacht overigens dat veel spelers gewoon transfervrij willen vertrekken. Heel slecht van het bestuur om geen degradatieclausules in de contracten te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Peeters, Malki, Cissé, Koné zijn wat namen die me te binnen schieten die vanuit de Belgische competitie zijn gekomen. Weet overigens niet of Nol bij al deze transfers betrokken is geweest. Alleen bij Koné. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 'Eén punt verschil kost miljoenen, die ga ik niet zomaar schenken' Arnold Hendriks gaf onlangs aan dat hij Roda JC Kerkrade weer financieel wilde gaan helpen, maar dan moest algemeen directeur Marcel van den Bunder in ieder geval vertrekken. Dat gebeurde maandag: de bestuurder werd ontslagen door de leiding van Roda en dat leek de weg vrij te maken voor een terugkeer van Hendriks. De geldschieter wil echter niet investeren, maar Roda alleen geld lenen. Daarmee is de vereniging niet geholpen, benadrukt voorzitter Peter Janssen. De degradant beschikt al over een negatief eigen vermogen en dat wordt alleen maar groter wanneer het geld gaat lenen. In dat geval komt zelfs de licentie van Roda in gevaar en een lening is dus uitgesloten. Janssen zegt dat Hendriks in het verleden altijd zo te werk is gegaan, maar dat de Limburgse club nu eigenlijk dacht aan sponsoring. Daar zal geen sprake van zijn, benadrukt Hendriks in gesprek met De Telegraaf: hij wil zijn geld uiteindelijk terug zien. "Ik weet nog niet welk bedrag ik in de club moet stoppen om de zaak weer vlot te trekken", zegt de zakenman. "Er moet onder andere een overzicht komen van de ontslagen die gaan vallen bij het kantoorpersoneel en dan zijn er nog de afkoopsommen voor spelers die weg moeten. Dat is op dit moment de zwaarste operatie. Eén punt verschil kost miljoenen, die ga ik niet zomaar schenken. Ik heb ook nog een grote familie en eigen personeel waar ik voor moet zorgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten