Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Wie staat er tegen PSV in hemelsnaam in de spits bij Roda? Nemeth, Powel en Pluim niet inzetbaar, dan blijft Demouge over ;e Ik hoop het echt van niet, want het zal toch op de counter moeten gebeuren, Demouge doet 3 minuten over de 100 meter.

edit: Zou die Paulissen dat niet kunnen of hij op rechts en Guus in de spits. Guus is sowieso held!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wel talentje volgens mij 19 pas toch?

En voor volgend jaar heeft Roda Vd Leer als keeper alleen geen idee of het de 1ste of 2de gaat worden, of dat Kurto vertrekt en er nog 1 komt.

Hij wordt in Mei 21 geloof ik. Ik denk dat hij opzich wel een aardige Eredivisievoetballer kan worden, niet veel meer dan dat. Het spreekt opzich wel in z'n voordeel dat hij pas sinds een jaartje ofzo in de verdediging speelt en daarvoor altijd rechts-/linksbuiten. Dus kan nog misschien nog wel wat groeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh dat wordt zondag nog een dubio voor je want ook Ajax Twente is om half 3

Ik zit gewoon in het Parkstad Limburg Stadion.

Kan wel een dramatisch weekend worden voor jullie als jullie verliezen en wij winnen van Heracles. Staan jullie op vijf punten achterstand. Verwacht overigens niet dat jullie verliezen van RKC, maar goed.

RKC is angstgegner van Roda, ik heb er weinig vertrouwen in. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook niet veel vertrouwen in. Deze wedstrijd doet me veel denken aan de wedstrijd tegen Willem II in 2009... Daar hing ook eigenlijk alles van af en we weten nog hoe triest dat afliep...

Naja, ik kijk eerst Formule 1 en hopen dat de race gewoon normaal verloopt. Daarna dus gewoon naar het stadion. Voor de zekerheid wellicht een paar bokshandschoenen meenemen, haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gruwelijke klotemiddag. Met als dramatisch dieptepunt het optreden van de politie rondom het stadion. Tokkiesigeuner die toeterend door de massamensen rijd en inrijd op een meisje. ipv dit zielig hoopje stront aan te houden worden de supporters aangepakt die de auto belaagden. Pfff.... welkom in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites