cimbomcu Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Oja Dijkhuizen waar blijft die de laatste tijd :p Luijckx vind ik zo'n zwakke verdediger dat is echt helemaal niks ook bij Utrecht op proef geweest maar die waren verstandig en namen hem niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Dijkhuizen is geblesseerd helaas en Luijckx valt me vies en vies tegen. Veel te slap allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Was bij NAC al, maar hij dacht zelf hogerop te kunnen.(d) Mooi die zelfoverschatting van zulke voetballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Timo staat er wel goed op volgens mij bij de Roda fans, is een vriend van vroegah van me. Zie regelmatig berichten op zijn facebook voorbij komen dat hij de echte koempel-mentaliteit heeft hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Ook wel talentje volgens mij 19 pas toch? En voor volgend jaar heeft Roda Vd Leer als keeper alleen geen idee of het de 1ste of 2de gaat worden, of dat Kurto vertrekt en er nog 1 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Die Van Peppen ook he. Je wist gewoon dat dat redelijke seizoen bij RKC een uitzondering was en vervolgens ontzettend ging floppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Wie staat er tegen PSV in hemelsnaam in de spits bij Roda? Nemeth, Powel en Pluim niet inzetbaar, dan blijft Demouge over ;e Ik hoop het echt van niet, want het zal toch op de counter moeten gebeuren, Demouge doet 3 minuten over de 100 meter. edit: Zou die Paulissen dat niet kunnen of hij op rechts en Guus in de spits. Guus is sowieso held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Ook wel talentje volgens mij 19 pas toch? En voor volgend jaar heeft Roda Vd Leer als keeper alleen geen idee of het de 1ste of 2de gaat worden, of dat Kurto vertrekt en er nog 1 komt. Hij wordt in Mei 21 geloof ik. Ik denk dat hij opzich wel een aardige Eredivisievoetballer kan worden, niet veel meer dan dat. Het spreekt opzich wel in z'n voordeel dat hij pas sinds een jaartje ofzo in de verdediging speelt en daarvoor altijd rechts-/linksbuiten. Dus kan nog misschien nog wel wat groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Hupperts in de spis jaha laat hen maar lekker draven op rechts. Paulissen heb ik geen vertrouwen in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley.B Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Psv had al 3/4-0 voor kunnen staan maar ze maken hun kansen totaal niet af dat ze nu de deksel op hun neus hebben gekregen met de 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 NEC 2-2 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Onvoorstelbaar he. Volgende week wordt het erop of eronder tegen RKC, van vitaal belang. Winnen is kans houden op de play-offs, verliezen is degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Ik ben nu al nerveus voor zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Goh dat wordt zondag nog een dubio voor je want ook Ajax Twente is om half 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Kan wel een dramatisch weekend worden voor jullie als jullie verliezen en wij winnen van Heracles. Staan jullie op vijf punten achterstand. Verwacht overigens niet dat jullie verliezen van RKC, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Goh dat wordt zondag nog een dubio voor je want ook Ajax Twente is om half 3 Ik zit gewoon in het Parkstad Limburg Stadion. Kan wel een dramatisch weekend worden voor jullie als jullie verliezen en wij winnen van Heracles. Staan jullie op vijf punten achterstand. Verwacht overigens niet dat jullie verliezen van RKC, maar goed. RKC is angstgegner van Roda, ik heb er weinig vertrouwen in. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Ik heb er ook niet veel vertrouwen in. Deze wedstrijd doet me veel denken aan de wedstrijd tegen Willem II in 2009... Daar hing ook eigenlijk alles van af en we weten nog hoe triest dat afliep... Naja, ik kijk eerst Formule 1 en hopen dat de race gewoon normaal verloopt. Daarna dus gewoon naar het stadion. Voor de zekerheid wellicht een paar bokshandschoenen meenemen, haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Voor de zekerheid wellicht een paar bokshandschoenen meenemen, haha! Hahahahahahaha :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Vanmorgen naar de training geweest. Was erg druk! Maar morgen moet het gebeuren! Eerst zelf voetballen en dan meteen door naar et stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 Sterkte! [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; en andere Roda supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Wat een gruwelijke klotemiddag. Met als dramatisch dieptepunt het optreden van de politie rondom het stadion. Tokkiesigeuner die toeterend door de massamensen rijd en inrijd op een meisje. ipv dit zielig hoopje stront aan te houden worden de supporters aangepakt die de auto belaagden. Pfff.... welkom in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Donald uit de selectie gezet, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Wat is er met die gast gebeurd? Twee seizoenen geleden vond ik dat een prima voetballer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Wat is er met die gast gebeurd? Twee seizoenen geleden vond ik dat een prima voetballer Mwah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Mwoah, ik zie hem ook niet graag spelen in ons elftal, maar om hem direct uit de selectie te zetten...? Zoals ik het begrijp zijn er genoeg dingen gebeurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten