frietsaus Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Het origineel van de bekende hit van Snap, natuurlijk zijn die samples en alles niet heel uniek. Maar eh, dit was uit voordat die troep uit Duitsland kwam! [YOUTUBE]Hd0aNVDOo3U[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Zeer spijtig. Beide bands waar ik groot fan van ben heeft de zanger zelfmoord gepleegd. Raad de andere band. Nirvana? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Nirvana? Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Jammer, had gehoopt op Sparklehorse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Praten over muziek is toch veel leuker dan alleen maar loos titels melden en clipjes posten. Waarom is dit topic zo dood? Zeker in vergelijking met het wat luister je nu topic? Wat eigenlijk veel minder waarde heeft dan topics als dit. Ik vind dit jammer, ook het hiphoptopic...waar ik graag post (understatement) is zo dood als een pier. Muziek heeft bijna letterlijk mijn leven gered en is er mede de oorzaak van dat ik mezelf hervonden heb en weer een normaler leven kan leiden. En ook normaler gedrag vertoon de laatste tijd, zelfs op MU tegenwoordig. Nou, ik kan wel hele verhalen vertellen over mijn zwerftochten door allerlei muzieksoorten. Maar keuzes maken, je kunt nooit alles luisteren wat mogelijk interessant is, zelfs niet in de buurt komen! Jammer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 (bewerkt) Pfoe emo hoor :-( Ja muziek bevat bijzondere krachten en voor jou hele bijzondere blijkbaar (y) Denk dat het bij clipjes posten blijft, omdat niets zo interessant is als je eigen smaak. Maak me ook wel schuldig aan dat ik dingen skip, omdat ik het 'niet ken' of de smaak van de user me over het algemeen niet aanspreekt. Of als het niet op 2dopeboyz staat. Want dan bestaat het niet voor mij. 10 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Pfoe emo hoor :-( Ja muziek bevat bijzondere krachten en voor jou hele bijzondere blijkbaar (y) Denk dat het bij clipjes posten blijft, omdat niets zo interessant is als je eigen smaak. Maak me ook wel schuldig aan dat ik dingen skip, omdat ik het 'niet ken' of de smaak van de user me over het algemeen niet aanspreekt. Of als het niet op 2dopeboyz staat. Want dan bestaat het niet voor mij. Soof, ik weet dat je je toch niks laat wijs maken. Maar ik zou bijna zeggen, voeg me toe op Twitter, we praten een keer en ik probeer je dan het een en ander bij te brengen qua hiphop. En is het niet een beetje narrowminded als je maar naar 1 site kijkt? Mij maakt het niet uit hoor, maar ook de hedendaagse hiphop heeft zoveel te bieden. Zowel wat commerciëlere dingen als de meer underground dingen betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 Ik stuitte onlangs op GulleyBoy op YT. Ik vind helemaal mooi, check deze vid bijvoorbeeld: [YOUTUBE]Y2DlSmb1u3I[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Weet niet helemaal of dit het goede topic is, maar wat zijn nou een beetje goede oortjes van 20 euro of minder, naast Apple? Mijn Apple oortjes hebben het helaas begeven. Moeten wel een beetje ergens tegen bestand zijn, want luister natuurlijk gewoon muziek op de fiets maar ook vaak als ik ga slapen, dus als ik dan ga draaien in m'n slaap moeten ze niet gelijk stuk zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 september 2017 Auteur Share Geplaatst 8 september 2017 Weet niet helemaal of dit het goede topic is, maar wat zijn nou een beetje goede oortjes van 20 euro of minder, naast Apple? Mijn Apple oortjes hebben het helaas begeven. Moeten wel een beetje ergens tegen bestand zijn, want luister natuurlijk gewoon muziek op de fiets maar ook vaak als ik ga slapen, dus als ik dan ga draaien in m'n slaap moeten ze niet gelijk stuk zijn ;c Weet niet of ze er van 20 euro zijn, maar Sennheiser heeft altijd wel goede oortjes. Zou daar eens naar kijken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 9 september 2017 Share Geplaatst 9 september 2017 Weet niet of ze er van 20 euro zijn, maar Sennheiser heeft altijd wel goede oortjes. Zou daar eens naar kijken. :) Zal ik doen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 september 2017 Share Geplaatst 9 september 2017 Ik loop ook altijd rond met Senheiser MX 475 oordopjes. Goed geluid voor zo'n 25 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 september 2017 Share Geplaatst 12 september 2017 (bewerkt) Weet iemand een alternatief voor www.live365.com dat in Nederland beschikbaar is? 12 september 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 september 2017 Share Geplaatst 12 september 2017 Ik loop ook altijd rond met Senheiser MX 475 oordopjes. Goed geluid voor zo'n 25 euro Denk dat ik ze morgen ga bestellen :) Ben erg benieuwd, ben nooit zo 'avontuurlijk' en met Apple oortjes was ik dik tevreden, dus het is niet iets wat ik snel zou doen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 13 september 2017 Share Geplaatst 13 september 2017 Ik ben op zoek naar een koptelefoon met bluetooth zonder draad dus. Vooral voor tijdens het sporten en in het openbaar vervoer. Maximaal €125,-, vooral een goede bass inzitten, want muzieksmaak ligt bij hardstyle. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 (bewerkt) Ik heb een AKG Y50BT en daar ben ik erg tevreden mee. @JordiAFCA1 20 september 2017 bewerkt door Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Rust zacht, Fats Domino [YOUTUBE]bQQCPrwKzdo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Altijd jammer als je erachter komt dat Youtube video's van supervette live optredens eraf zijn gehaald. Hoe moet ik nou verder leven wetende dat ik die nergens meer kan vinden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Altijd jammer als je erachter komt dat Youtube video's van supervette live optredens eraf zijn gehaald. Hoe moet ik nou verder leven wetende dat ik die nergens meer kan vinden :( Gewoon zoeken op P2P-programma's/torrents, of misschien dat je, heel gelukkig (net als ik), een superdope verzameling met liveoptredens, video's en exclusieve mp3-ish van 250-300 DVD's vol krijgt van een bevriend persoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Zijn er hier nog andere mensen die volgende week naar de Mega Platenbeurs in Utrecht gaan? Ik ben absoluut van plan te gaan, maar neem geen pinpas mee maar alleen cash. Ben bang dat ik anders bankroet ga! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Is die volgende week al? Ik ben wel liefhebber, maar ben eigenlijk nog nooit daar geweest. Komt misschien ook omdat ik met Sounds hier in Venlo een van de grootste platenzaken in Nederland op fietsafstand heb liggen. Zijn de prijzen en het aanbod zo gunstig dat het de entreeprijs waard is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Is die volgende week al? Ik ben wel liefhebber, maar ben eigenlijk nog nooit daar geweest. Komt misschien ook omdat ik met Sounds hier in Venlo een van de grootste platenzaken in Nederland op fietsafstand heb liggen. Zijn de prijzen en het aanbod zo gunstig dat het de entreeprijs waard is? Zeker als je vroeg bent en je een beetje voorbereid bent op welke stands waar staan, zitten er echte pareltjes tussen. Maar ik kan alleen over mijn eigen muziek spreken (Hip Hop, en in mindere mate: Jazz, oude Soul, Funk, Blues en Reggae). Ze weten daar wel wat dingen waard zijn, dus je moet geen koopjes verwachten. Maar zoals ik al zei, zeldzame dingen en echte verzamelaarsdingen kom je er tegen. Voor mij is er vrij weinig aanbod, maar ik ga toch maar weer. Ik kan wel adviseren, neem een portemonnee met geld mee, zonder pinpas. Want anders blijf je aan de gang, tenminste als ik naar mezelf kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZL123 Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Potverdikkie lekkere remix dit [YOUTUBE]IYvEhgYy35I[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Vinden jullie van het nieuwe Editors album dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Vinden jullie van het nieuwe Editors album dan? Vind het niet zoveel. De meeste toffe nummers waren al dik een jaar bekend van hun liveoptredens, No Sound But The Wind past niet op het album en de versie vind ik persoonlijk ook tegenvallen. Eigenlijk is alleen Counting Spooks een aangename verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten