Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Praten over muziek is toch veel leuker dan alleen maar loos titels melden en clipjes posten. Waarom is dit topic zo dood? Zeker in vergelijking met het wat luister je nu topic? Wat eigenlijk veel minder waarde heeft dan topics als dit. Ik vind dit jammer, ook het hiphoptopic...waar ik graag post (understatement) is zo dood als een pier. Muziek heeft bijna letterlijk mijn leven gered en is er mede de oorzaak van dat ik mezelf hervonden heb en weer een normaler leven kan leiden. En ook normaler gedrag vertoon de laatste tijd, zelfs op MU tegenwoordig. Nou, ik kan wel hele verhalen vertellen over mijn zwerftochten door allerlei muzieksoorten. Maar keuzes maken, je kunt nooit alles luisteren wat mogelijk interessant is, zelfs niet in de buurt komen! Jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe emo hoor :-( Ja muziek bevat bijzondere krachten en voor jou hele bijzondere blijkbaar (y)

Denk dat het bij clipjes posten blijft, omdat niets zo interessant is als je eigen smaak. Maak me ook wel schuldig aan dat ik dingen skip, omdat ik het 'niet ken' of de smaak van de user me over het algemeen niet aanspreekt. Of als het niet op 2dopeboyz staat. Want dan bestaat het niet voor mij.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe emo hoor :-( Ja muziek bevat bijzondere krachten en voor jou hele bijzondere blijkbaar (y)

Denk dat het bij clipjes posten blijft, omdat niets zo interessant is als je eigen smaak. Maak me ook wel schuldig aan dat ik dingen skip, omdat ik het 'niet ken' of de smaak van de user me over het algemeen niet aanspreekt. Of als het niet op 2dopeboyz staat. Want dan bestaat het niet voor mij.

Soof, ik weet dat je je toch niks laat wijs maken. Maar ik zou bijna zeggen, voeg me toe op Twitter, we praten een keer en ik probeer je dan het een en ander bij te brengen qua hiphop. En is het niet een beetje narrowminded als je maar naar 1 site kijkt? Mij maakt het niet uit hoor, maar ook de hedendaagse hiphop heeft zoveel te bieden. Zowel wat commerciëlere dingen als de meer underground dingen betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet helemaal of dit het goede topic is, maar wat zijn nou een beetje goede oortjes van 20 euro of minder, naast Apple? Mijn Apple oortjes hebben het helaas begeven. Moeten wel een beetje ergens tegen bestand zijn, want luister natuurlijk gewoon muziek op de fiets maar ook vaak als ik ga slapen, dus als ik dan ga draaien in m'n slaap moeten ze niet gelijk stuk zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet helemaal of dit het goede topic is, maar wat zijn nou een beetje goede oortjes van 20 euro of minder, naast Apple? Mijn Apple oortjes hebben het helaas begeven. Moeten wel een beetje ergens tegen bestand zijn, want luister natuurlijk gewoon muziek op de fiets maar ook vaak als ik ga slapen, dus als ik dan ga draaien in m'n slaap moeten ze niet gelijk stuk zijn ;c

Weet niet of ze er van 20 euro zijn, maar Sennheiser heeft altijd wel goede oortjes. Zou daar eens naar kijken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd jammer als je erachter komt dat Youtube video's van supervette live optredens eraf zijn gehaald. Hoe moet ik nou verder leven wetende dat ik die nergens meer kan vinden :(

Gewoon zoeken op P2P-programma's/torrents, of misschien dat je, heel gelukkig (net als ik), een superdope verzameling met liveoptredens, video's en exclusieve mp3-ish van 250-300 DVD's vol krijgt van een bevriend persoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is die volgende week al? Ik ben wel liefhebber, maar ben eigenlijk nog nooit daar geweest. Komt misschien ook omdat ik met Sounds hier in Venlo een van de grootste platenzaken in Nederland op fietsafstand heb liggen. Zijn de prijzen en het aanbod zo gunstig dat het de entreeprijs waard is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is die volgende week al? Ik ben wel liefhebber, maar ben eigenlijk nog nooit daar geweest. Komt misschien ook omdat ik met Sounds hier in Venlo een van de grootste platenzaken in Nederland op fietsafstand heb liggen. Zijn de prijzen en het aanbod zo gunstig dat het de entreeprijs waard is?

Zeker als je vroeg bent en je een beetje voorbereid bent op welke stands waar staan, zitten er echte pareltjes tussen. Maar ik kan alleen over mijn eigen muziek spreken (Hip Hop, en in mindere mate: Jazz, oude Soul, Funk, Blues en Reggae). Ze weten daar wel wat dingen waard zijn, dus je moet geen koopjes verwachten. Maar zoals ik al zei, zeldzame dingen en echte verzamelaarsdingen kom je er tegen.

Voor mij is er vrij weinig aanbod, maar ik ga toch maar weer. Ik kan wel adviseren, neem een portemonnee met geld mee, zonder pinpas. Want anders blijf je aan de gang, tenminste als ik naar mezelf kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vinden jullie van het nieuwe Editors album dan?

Vind het niet zoveel. De meeste toffe nummers waren al dik een jaar bekend van hun liveoptredens, No Sound But The Wind past niet op het album en de versie vind ik persoonlijk ook tegenvallen. Eigenlijk is alleen Counting Spooks een aangename verrassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites