Chris.tiaan Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 5 dagen. ;e En wat nou als ik al PS+ heb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Dan krijg je 5 dagen extra. Die compensatie levert PlayStation alleen maar meer geld op. Een paar dagen 10% korting --> mensen hebben het gevoel dat ze die dagen iets uit de Store moeten kopen omdat er op dat moment korting op zit --> mensen gaan spellen kopen waar ze over twijfelen of die ze in eerste instantie niet wilden halen --> meer verkoop dan normaal --> winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Volgens mij krijg je helemaal geen 2 gratis games, kan dat nergens vinden iig. Paar jaar geleden is dat wel gebeurd, maar nu!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BcB-Memphis Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Ook maar even Far Cry 4 aangeschaft & wat een heerlijke game tot noch toe. Moet alleen nog even een co-op partner vinden, hier geïnteresseerden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Volgens mij krijg je helemaal geen 2 gratis games, kan dat nergens vinden iig. Paar jaar geleden is dat wel gebeurd, maar nu!? Toen was het ook wel wat langer he, alsof die gasten daar veel aan kunnen doen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Toen was het ook wel wat langer he, alsof die gasten daar veel aan kunnen doen.... Toen waren ook de creditcardgegevens van al de PSN gebruikers gestolen, dat is nog wel een stuk erger dan een aantal dagen niet online kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Iemand nog tips waar je voor een leuke prijs een playstation network code kan krijgen(abbo voor een jaar) en waar je direct de code krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Iemand een idee waar ik kan zien hoelang mijn PS+ abbo nog loopt? :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Iemand nog tips waar je voor een leuke prijs een playstation network code kan krijgen(abbo voor een jaar) en waar je direct de code krijgt? Koop zelf hier: http://www.psncode.nl/ Is iig betrouwbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast kjensekind Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Iemand een idee waar ik kan zien hoelang mijn PS+ abbo nog loopt? :/ Inloggen op de site van sony entertainment en daar kan je dat ergens vinden dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 http://www.bol.com/nl/p/orb-analog-thumb-grips-ps4/9200000021764880/ Deze moet ik hebben toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 http://www.bol.com/nl/p/orb-analog-thumb-grips-ps4/9200000021764880/ Deze moet ik hebben toch? Klopt! Heb deze zelf ook (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Same, ben er zelfs zo aan gewend dat ik zonder echt kut vind. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Wat voor topgames zijn er nu nog uit? Wat ik allemaal kan vinden vind ik eerlijk gezegd tegenvallen. Heb nu COD:AW, GTA V en FIFA 15, maar wil er wat bijhalen. Geen idee wat... Misschien Assassin's Creed, maar weet niet of die me kan blijven boeien.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Far Cry of Dragon Age? Ik zou persoonlijk even wachten met games kopen. Binnenkort komen er een paar toptitels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Welke? [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Welke? [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; http://www.ign.com/games/upcoming/ps4 Binnenkort is een ruim begrip. :huhu: Dit jaar komen er iig wel een aantal leuke games aan. Evolve, Rainbow Six, Mortal Kombat, The Witcher, Batman Arkham, The Division etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ga hem hier zetten, gezien toch niemand het Madden topic zelf opent ;) Zonet (eindelijk) voor het eerst begonnen met MUT, de FUT tegenhanger van Madden 15. Kwam ik net voor de rust even goed weg hoor :huhu::cab: [YOUTUBE]zHImGlJXE34[/YOUTUBE] Muhahaha, volgens mij eerste keer dat ik een kick-off return TD luk (h)(h)(h) [YOUTUBE]_jkt9fXW-sk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 :love: Iemand interesse om de stoffige (, uitgespeelde) games te ruilen voor de PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ga hem hier zetten, gezien toch niemand het Madden topic zelf opent ;) Muhahaha, volgens mij eerste keer dat ik een kick-off return TD luk (h)(h)(h) [YOUTUBE]_jkt9fXW-sk[/YOUTUBE] Is mij volgens mij ook nog nooit gelukt. Heel bizar eigenlijk want in het echte komt het redelijk vaak voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Is mij volgens mij ook nog nooit gelukt. Heel bizar eigenlijk want in het echte komt het redelijk vaak voor. Lukt me zo 1 op de 10 wedstrijden die ik speel. Maar is ook wel kwestie van geluk en gewoon de snelste speler van je team er neerzetten want Kick return maakt voor een menselijke speler maar weinig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Is ergens een overzicht met alle storingen/onderhoud van het psn netwerk? Ik word er echt gek van nu hoor. Ook steeds in de avond wanneer iedereen juist vrije tijd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Zo spijt dat ik playstaion heb gekocht ipv xbox. Maargoed, achteraf gemakkelijk praten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Is ergens een overzicht met alle storingen/onderhoud van het psn netwerk? Ik word er echt gek van nu hoor. Ook steeds in de avond wanneer iedereen juist vrije tijd heeft. Tussen 6 en 9 dacht ik. PSN moet ook rekening houden met andere landen waar het nu nacht is he. EDIT: Facebook van Playstation PlayStation Nederland 5 uur · Herinnering: Vandaag vindt er van 18:00 tot 21:30 onderhoud plaats aan het PlayStation Netwerk. Een aantal services zijn niet beschikbaar. Online gaming blijft mogelijk zolang je voorafgaande aan het onderhoud bent ingelogd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 PSN doet het hier gewoon. Kan alleen geen Fifa spelen aangezien die geen verbinding kan maken met PSN. Ik snap dat ze met andere landen rekening moeten houden, maar waarom moet dan altijd Europa de sjaak zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten