Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Dan krijg je 5 dagen extra.

Die compensatie levert PlayStation alleen maar meer geld op. Een paar dagen 10% korting --> mensen hebben het gevoel dat ze die dagen iets uit de Store moeten kopen omdat er op dat moment korting op zit --> mensen gaan spellen kopen waar ze over twijfelen of die ze in eerste instantie niet wilden halen --> meer verkoop dan normaal --> winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen was het ook wel wat langer he, alsof die gasten daar veel aan kunnen doen....

Toen waren ook de creditcardgegevens van al de PSN gebruikers gestolen, dat is nog wel een stuk erger dan een aantal dagen niet online kunnen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor topgames zijn er nu nog uit? Wat ik allemaal kan vinden vind ik eerlijk gezegd tegenvallen. Heb nu COD:AW, GTA V en FIFA 15, maar wil er wat bijhalen. Geen idee wat...

Misschien Assassin's Creed, maar weet niet of die me kan blijven boeien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga hem hier zetten, gezien toch niemand het Madden topic zelf opent ;)

Zonet (eindelijk) voor het eerst begonnen met MUT, de FUT tegenhanger van Madden 15. Kwam ik net voor de rust even goed weg hoor :huhu::cab:

[YOUTUBE]zHImGlJXE34[/YOUTUBE]

Muhahaha, volgens mij eerste keer dat ik een kick-off return TD luk (h)(h)(h)

[YOUTUBE]_jkt9fXW-sk[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is mij volgens mij ook nog nooit gelukt. Heel bizar eigenlijk want in het echte komt het redelijk vaak voor.

Lukt me zo 1 op de 10 wedstrijden die ik speel. Maar is ook wel kwestie van geluk en gewoon de snelste speler van je team er neerzetten want Kick return maakt voor een menselijke speler maar weinig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ergens een overzicht met alle storingen/onderhoud van het psn netwerk? Ik word er echt gek van nu hoor. Ook steeds in de avond wanneer iedereen juist vrije tijd heeft.

Tussen 6 en 9 dacht ik. PSN moet ook rekening houden met andere landen waar het nu nacht is he.

EDIT: Facebook van Playstation

PlayStation Nederland

5 uur ·

Herinnering: Vandaag vindt er van 18:00 tot 21:30 onderhoud plaats aan het PlayStation Netwerk. Een aantal services zijn niet beschikbaar. Online gaming blijft mogelijk zolang je voorafgaande aan het onderhoud bent ingelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites